AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook paar weken Result! gebruikt.

Maar vind het maar moeilijk te zeggen, welk supplement voor kracht/massa heeft gezorgd. Ben er nu iig mee gestopt, kijken of hiermee de acne vermindert. Naar mijn mening is het de laatste tijd wel wat erger geworden hierdoor.

Doe mij maar gewoon de good old Mono!

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Body en Fitshop / Supp Gebruikers

Kreeg toevallig een tip van andere board member, om Omega 3 en Multi Vitamine te gebruiken. Doel is kracht en massa?

Meer mensen die deze combinatie hebben gebruikt en wat waren jullie ondervinden ervan?

Kreeg toevallig een tip van andere board member, om Omega 3 en Multi Vitamine te gebruiken. Doel is kracht en massa?

Meer mensen die deze combinatie hebben gebruikt en wat waren jullie ondervinden ervan?

Omega's en vitamines neem je voornamelijk voor je algehele gezondheid, niet om kracht of massa mee te winnen. Wat niet wil zeggen dat ze niet noodzakelijk zijn, integendeel!

Ook paar weken Result! gebruikt.

Maar vind het maar moeilijk te zeggen, welk supplement voor kracht/massa heeft gezorgd. Ben er nu iig mee gestopt, kijken of hiermee de acne vermindert. Naar mijn mening is het de laatste tijd wel wat erger geworden hierdoor.

Doe mij maar gewoon de good old Mono!

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Ik gebruik deze combinatie : imo is Omega-3 samen met vit-D één van de minst uit voedsel verkrijgbare vitamines. O-3 moet je al veel vette vis eten (zalm etc, wat ik niet wekelijks eet en overigens ook niet al te graag heb), voor vit-D heb je al dagelijkse zomerzon nodig, iets wat in onze landen geen luxe is. En ja, een multivit kan zeker als je je al wat intensiever traint nooit kwaad. Maar of je hiermee krachtgains gaat krijgen ... ergens misschien wel maar of je het gaat merken betwijfel ik. Ik neem alleszins O-3 en multivit om mijn weerstand en algemene gezondheid te onderhouden, kan nooit kwaad.

Omega's en vitamines neem je voornamelijk voor je algehele gezondheid, niet om kracht of massa mee te winnen. Wat niet wil zeggen dat ze niet noodzakelijk zijn, integendeel!

Ik gebruik deze combinatie : imo is Omega-3 samen met vit-D één van de minst uit voedsel verkrijgbare vitamines. O-3 moet je al veel vette vis eten (zalm etc, wat ik niet wekelijks eet en overigens ook niet al te graag heb), voor vit-D heb je al dagelijkse zomerzon nodig, iets wat in onze landen geen luxe is. En ja, een multivit kan zeker als je je al wat intensiever traint nooit kwaad. Maar of je hiermee krachtgains gaat krijgen ... ergens misschien wel maar of je het gaat merken betwijfel ik. Ik neem alleszins O-3 en multivit om mijn weerstand en algemene gezondheid te onderhouden, kan nooit kwaad.

Thanks voor de antwoorden heren!

Zit meer beetje te kijken wat nou precies een doeltreffend supplement is voor kracht/massa

Mijn gezondheid is voor de prest prima voorzover ik het kan weten, ben slechts 1x in de 3 jaar ziek. Maar dat hoeft niet te zeggen dat ik het niet kan gebruiken. Zal er denk over paar weken eens mee beginnen. Kijken wat het voor mij doet.

Beter herstel, sneller herstel en meer uithoudingsvermogen zullen indirect bijdragen aan spiergroei en kracht. Maar tot hoever je dat kan herleiden tot deze supplementen is achter maar altijd de vraag.

Met dat laatste ben ik eens. Vragen wat het effect is van een vitaminesupp op krachtgains is te ingewikkeld. Onrechtstreeks mag je er idd van uitgaan dat een goede vitamine-inname zal samenhangen met sneller herstel en dus op termijn meer ruimte voor krachtgains.
Als je echter iets wilt dat wat duidelijkere effecten heeft op je kracht zou ik toch binnen de meer voor de handliggende supps gaan zoals creatine.

Ik lees bv dat je result hebt genomen. Geen effect van ondervonden ? Neem het namelijk ook en ik merk toch dat ik flink wat gegroeid ben op korte tijd.

Met dat laatste ben ik eens. Vragen wat het effect is van een vitaminesupp op krachtgains is te ingewikkeld. Onrechtstreeks mag je er idd van uitgaan dat een goede vitamine-inname zal samenhangen met sneller herstel en dus op termijn meer ruimte voor krachtgains.
Als je echter iets wilt dat wat duidelijkere effecten heeft op je kracht zou ik toch binnen de meer voor de handliggende supps gaan zoals creatine.

Ik lees bv dat je result hebt genomen. Geen effect van ondervonden ? Neem het namelijk ook en ik merk toch dat ik flink wat gegroeid ben op korte tijd.

Jawel, dat is altijd moeilijk om die link te leggen.

Heb nu denk ongeveer maandje Result! genomen. Dit wel samen met Beta A en Citrulline, en of dit me kracht winst heeft opgeleverd. Squat en Deadlift zijn vooruit gegaan, maar bench totaal niet. Daarnaast is het ook moeilijk te zeggen of die kracht toename van de sq, dl volledig te wijten valt aan de Result en niet aan andere supps of harder trainen.

Ben er nu iig mee gestopt, en zal het na 2 weken eens vergelijken met de tijd dat ik het wel gebruik.

Gewicht is iig ook goed gestegen, maar dat zal ook te herleiden zijn aan de zwaardere gewichten dan voorheen.

ha leon/ilco
tot mijn grote schrik zie ik dat de mass en muscle er niet meer is...:( Ik had net weer 8 kg nodig, is t nog mogelijk om die te krijgen of is t echt helemaal weg..
PM me maar aangezien ik dan een mailtje krijg en dan gelijk kan reageren

Laatst bewerkt:
Je zou hem ook enkel als post workout kunnen nemen als er echt geen mogelijkheid is om deze 30-45 min voor je training te nemen.

Maar hoe komt het dat dit niet lukt als ik vragen mag?

Op dit moment zit ik op stage en kan ik niet 30-45 min. voor trainen even snel de shake opdrinken.

Ik maak al een tijdje gebruik van;
- Whey Perfection
- Magic-EAA
- Total Muscle Solution

Nu gebruik ik de Whey en Magic-EAA zoals het hoort, alleen de Total Muscle Solution lukt bij mij niet zo. De TMS moet je 30-45 min. voor de training nemen alleen dat lukt in mijn geval niet!

Heeft er iemand andere ideeen, hoe ik toch de TMS kan gebruiken?

Inderdaad puur post-workout. De 1e dosering korter op de training of zelf tijdens kan ook. Rustdagen dan alleen 's ochtends.:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

ha leon/ilco
tot mijn grote schrik zie ik dat de mass en muscle er niet meer is...:( Ik had net weer 8 kg nodig, is t nog mogelijk om die te krijgen of is t echt helemaal weg..
PM me maar aangezien ik dan een mailtje krijg en dan gelijk kan reageren

We hebben de Mass & Muscle inderdaad vervangen voor de Lean Gain.
Mass & Muscle is uitverkocht.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Op dit moment zit ik op stage en kan ik niet 30-45 min. voor trainen even snel de shake opdrinken.

Je kunt eventueel puur het poeder vast in een bidon/shaker doen en dan vlak voor trainen water erin laten lopen, even schudden en rustig opdrinken vlak ervoor en in het 1e deel van je training. Na de training dan de post-workout serving.:)

Inderdaad puur post-workout. De 1e dosering korter op de training of zelf tijdens kan ook. Rustdagen dan alleen 's ochtends.:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

We hebben de Mass & Muscle inderdaad vervangen voor de Lean Gain.
Mass & Muscle is uitverkocht.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Je kunt eventueel puur het poeder vast in een bidon/shaker doen en dan vlak voor trainen water erin laten lopen, even schudden en rustig opdrinken vlak ervoor en in het 1e deel van je training. Na de training dan de post-workout serving.:)

Ahh dat is echt k*t haha, naar mijn mening het beste prijs kwaliteit product van bodyenfit, komt die ooit nog terug?

Ahh dat is echt k*t haha, naar mijn mening het beste prijs kwaliteit product van bodyenfit, komt die ooit nog terug?

Het is inderdaad een goed product, naar de Lean Gain is echter 10x meer vraag. (niet overdreven) dit is een echte bestseller. De markt bepaald:cool:

Top service, heel snel...

maaar! :D ik heb Thermoloid besteld (ref: 175502) maar heb Stimuloid aangekregen... zou'k toch mijn Thermoloid kunnen krijgen ? :(

Net weer een bestelling gedaan!
Referentie nummer: 175789
Gooi der is wat leuks bij dan Leon!

Top service, heel snel...

maaar! :D ik heb Thermoloid besteld (ref: 175502) maar heb Stimuloid aangekregen... zou'k toch mijn Thermoloid kunnen krijgen ? :(

Ga ik direct regelen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Net weer een bestelling gedaan!
Referentie nummer: 175789
Gooi der is wat leuks bij dan Leon!

Dank je!!:) Morgen in huis:cool:

Slingshot
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Marktprijs 44,90 voor 14,90!!!!

Wauw, B&F is echt hardcore! :D Thanks Leon! Mag er een sample bij ? Maar iets anders dan Whey, Preworkout Power of NoxiPro ?

Btw, wat is er met Ilco gebeurd?

Wauw, B&F is echt hardcore! :D Thanks Leon! Mag er een sample bij ? Maar iets anders dan Whey, Preworkout Power of NoxiPro ?

Btw, wat is er met Ilco gebeurd?

Leon en Ilco wisselen elkaar regelmatig af op het forum. :D

Als Ilco online is, kan Leon al onze supplementen inpakken.
En als Leon online is, dan moet Ilco hard aan de slag met inpakken. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven