Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit met een vraag :

B&F's LEAN GAINER hoeveel gram is 1 maatschep?
Weegschaal is stuk, kan het niet vinden op de website en op de emmer staat niets. Wie o wie weet het?
Op het maatbekertje staat 70cc?
???

Karma voor de hulp.

Ik zit met een vraag :

Weegschaal is stuk, kan het niet vinden op de website en op de emmer staat niets. Wie o wie weet het?
???

Karma voor de hulp.

Volgens mij 50 gram. Maar dit is maar een afleiding.
Er staat 40 gram eiwitten per dosering op de site.
En er staat op dat een dosering 2 scoops is.

100 gram bevat +/- 40 gram eiwitten.

Dus vandaar dat ik 50 gram denk. :D

Deze wil ik ook ooit eens testen. Jammer genoeg moet ik eerst nog 5 kg smerige serious mass wegwerken. :(

Volgens mij 50 gram. Maar dit is maar een afleiding.
Er staat 40 gram eiwitten per dosering op de site.
En er staat op dat een dosering 2 scoops is.

100 gram bevat +/- 40 gram eiwitten.

Dus vandaar dat ik 50 gram denk. :D

Deze wil ik ook ooit eens testen. Jammer genoeg moet ik eerst nog 5 kg smerige serious mass wegwerken. :(

Thanx ben niet zo goed in dat rekenwerk. Ik heb de laatste weken nutrabolic's iso gainer genuttigd. Chocoladesmaak best wel oke maar Lean Gainer die ik vandaag binnen kreeg verraste mij zeg! Fijne structuur heb mijn favoriete smaak vanilla hmmmm lekker man. Of ik er van gain is natuurlijk moeilijk in te schatten na 1 shake, maar tot nu toe toppie!:D

Je zal wel al een paar 100gram gegained zijn na het drinken van de shake :D :p
Hopelijk ontvang ik morgen mijn Noxi sample :D Kan ik hem morgenavond meteen testen!
Anders zal het voor vrijdag worden.

Je zal wel al een paar 100gram gegained zijn na het drinken van de shake :D :p
Hopelijk ontvang ik morgen mijn Noxi sample :D Kan ik hem morgenavond meteen testen!
Anders zal het voor vrijdag worden.

Sterk spul man Noxi Pro had vandaag zware cardio heb half schepje genomen ben nog aan het het rennen en springen.:D

Eigenlijk is het echt raar hoe pre workouts effect hebben op mensen. Ik reageer keihard op de Noxi maar dan niet op andere pre workouts.
Nox-Pump gaf me lichtjes meer kracht en een lichtjes betere focus. Maar lang niet zoals bij de Noxi. Terwijl er bij vele anderen net het omgekeerde is. :p

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Thanx ben niet zo goed in dat rekenwerk. Ik heb de laatste weken nutrabolic's iso gainer genuttigd. Chocoladesmaak best wel oke maar Lean Gainer die ik vandaag binnen kreeg verraste mij zeg! Fijne structuur heb mijn favoriete smaak vanilla hmmmm lekker man. Of ik er van gain is natuurlijk moeilijk in te schatten na 1 shake, maar tot nu toe toppie!:D

Ik heb ook de serious mass in vanille. Maar deze klontert enorm fel. Dat was mijn laatste aankoop bij de lokale supplementenboer. veel duurder en veel minder advies dan bij B&F. Ben echt een fan geworden van de B&F supplementenlijn. Echt top kwaliteit voor stuntprijzen. :D

Body en fitshop wil jullie nog bedanken van vele extra die jullie me gestuurd hebben super!!!

Ik heb ook de serious mass in vanille. Maar deze klontert enorm fel. Dat was mijn laatste aankoop bij de lokale supplementenboer. veel duurder en veel minder advies dan bij B&F. Ben echt een fan geworden van de B&F supplementenlijn. Echt top kwaliteit voor stuntprijzen. :D

Nutabolic Ios Gainer klontert ook een heel klein beetje. B&F"s Lean Gainer lost perfect op en het eigenlik te lekker gemaakt.:D

Ben blij dat je een tevreden B&F klant bent, zeg het voort....;)

referentienummer: 174087 vandaag toegekomen!
De doos rook al lekker naar strawberry. Heb juist m'n eerste mic-caseine shake binnen, smaakt beetje chemisch maar het drinkt snel weg.
Jammer dat er geen extra's bovenop de beker en sample bijzaten, maar ben blij dat hij zo snel in huis was!
Hoeveel tijd voor training best de isolaat nemen? Training duurt ong 45 min (rippetoe).
Bedankt B&F-shop voor de goede supps :)

Weer ff geleden :P, nu weer een grote bestelling ref: 176064

Voortaan toch maar ook die 10 euro voordeel pakken en gelijk een grote pot whey bestellen, op gaat die uiteindelijk toch wel :zuip:

Groeten Thielen

Ook al gepost in Review topic van Noxipro

Maar wat is die smaak lekker zeg, echt niet normaal ****ing lekker :heart:
Hier moeten ze echt snoep van maken, of het werkt of niet ik zou het kopen. Damn wat is die smaak lekker.

Heerlijke training gehad, of dat door de Noxipro komt vraag ik me af. Desalniettemin voelde ik de Beta Alanine wel, en was ik na de training iets gehaaster dan normaal. Wel elke been oefening nieuw pr, al valt denk dat meer te wijten aan de progressie van de afgelopen dan van de Noxipro. Maar ik ben dus gewoon totaal ongevoelig waar ook maar het woordt Booster inzit, bij mij werkt het niet jammer genoeg (Denk ik). Wie weet in de toekomst potje bestellen om het goed te testen.

Edit: Net voelde ik me ik heel erg opgejaagd, en nu erg down. Gaar spul dit.
Zal waarschijnlijk ook aan me diabetes liggen, loop nu te zweten als een otter en echt haastig te gedragen. Eerst maar eens me bloedsuiker checken voordat ik noxi de schuld mag geven :D

Edit2: Bloedsuiker is perfect. Gaar spul.
Tijdens de training merkte ik er geen reet van, na de training was ik vrij hyper en opgejaagd. En nu lijk ik half stoned en down to earth. Hij doet iig wel wat :p

Laatst bewerkt:
Hoe smaakloos is de Whey Perfection neutraal als je het met volle melk mixt? Proef je dan echt niks, zo nee wat voor hint zit er dan in de smaak?

Ik weet niet precies wat ik moet bestellen aangezien ik die smaken na 5x altijd spuugzat ben, zelfs smaken die ik de eerste keer heerlijk vind.

ik denk dat je dan melk proeft?

Zullen multi vitamines een keer bij aanbiedingen komen? (animalpak of opti-men) ofz
grtz

Ik zit met een vraag :

???

Karma voor de hulp.
In de Lean-Gain zit volgens mij dezelfde maatschep als de Whey Perfection, Whey 100% isolaat en dat is dus 30 gram.

Wat betekend de informatie in T&T van mijn order? Nr: 175150

Dat ik die waarschijnlijk vandaag niet meer ga krijgen zeker? :( K*tzooi, twee keer achter elkaar :(

Mijn zending staat nog steeds op de eerste status, op voorgemeld dus.

Normaal betekend dit dat jullie die vanuit de zaak hebben aangemeld bij TNT maar dat het pakket nog niet in handen is van TNT

Kan je me hier wat duidelijkheid over geven? Ik zit zonder whey :(

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Prima webshop op alle vlakken. Complimenten.

Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Thanks, o.a. pot berry blast besteld. :)
Cadeautjes zijn niet nodig Ilco, maak er morgenvroeg maar een leuk pakket van met een shitload aan samples! :D

Ref: 175990.

Dank je:D Top!

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Ik heb nu beta alanine caps, TMS en bcaa poeder. Op welke volgorde kan ik dit het beste nemen PreWO ? De TMS neem ik ook na de tijd dus hoeft wat mij betreft er niet persé voor.

BCAA vlak tevoren, kan enkele minuten zijn. De Beta neem je 45-30 minuten ervoor.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Nutabolic Ios Gainer klontert ook een heel klein beetje. B&F"s Lean Gainer lost perfect op en het eigenlik te lekker gemaakt.:D

Ben blij dat je een tevreden B&F klant bent, zeg het voort....;)

Topper!!!!!:)

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Eigenlijk is het echt raar hoe pre workouts effect hebben op mensen. Ik reageer keihard op de Noxi maar dan niet op andere pre workouts.
Nox-Pump gaf me lichtjes meer kracht en een lichtjes betere focus. Maar lang niet zoals bij de Noxi. Terwijl er bij vele anderen net het omgekeerde is. :p

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Mooi compliment!:)

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

referentienummer: 174087 vandaag toegekomen!
De doos rook al lekker naar strawberry. Heb juist m'n eerste mic-caseine shake binnen, smaakt beetje chemisch maar het drinkt snel weg.
Jammer dat er geen extra's bovenop de beker en sample bijzaten, maar ben blij dat hij zo snel in huis was!
Hoeveel tijd voor training best de isolaat nemen? Training duurt ong 45 min (rippetoe).
Bedankt B&F-shop voor de goede supps :)

De Isolaat mag tussen de anderhalf en een uurtje voor de training genomen. Dank je, voor het compliment:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Ook al gepost in Review topic van Noxipro

Maar wat is die smaak lekker zeg, echt niet normaal ****ing lekker :heart:
Hier moeten ze echt snoep van maken, of het werkt of niet ik zou het kopen. Damn wat is die smaak lekker.

Heerlijke training gehad, of dat door de Noxipro komt vraag ik me af. Desalniettemin voelde ik de Beta Alanine wel, en was ik na de training iets gehaaster dan normaal. Wel elke been oefening nieuw pr, al valt denk dat meer te wijten aan de progressie van de afgelopen dan van de Noxipro. Maar ik ben dus gewoon totaal ongevoelig waar ook maar het woordt Booster inzit, bij mij werkt het niet jammer genoeg (Denk ik). Wie weet in de toekomst potje bestellen om het goed te testen.

Edit: Net voelde ik me ik heel erg opgejaagd, en nu erg down. Gaar spul dit.
Zal waarschijnlijk ook aan me diabetes liggen, loop nu te zweten als een otter en echt haastig te gedragen. Eerst maar eens me bloedsuiker checken voordat ik noxi de schuld mag geven :D

Edit2: Bloedsuiker is perfect. Gaar spul.
Tijdens de training merkte ik er geen reet van, na de training was ik vrij hyper en opgejaagd. En nu lijk ik half stoned en down to earth. Hij doet iig wel wat :p

Ok, het kan later inslaan bij jouw. Ivm met diabetis wel heel voorzichtig zijn inderdaad.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Hoe smaakloos is de Whey Perfection neutraal als je het met volle melk mixt? Proef je dan echt niks, zo nee wat voor hint zit er dan in de smaak?

Ik weet niet precies wat ik moet bestellen aangezien ik die smaken na 5x altijd spuugzat ben, zelfs smaken die ik de eerste keer heerlijk vind.

Je kunt er zelf ook een smaaktwist aangeven met neutraal. Het heeft een typische eiwitsmaak. Het smaakt niet naar niets maar is lastig uit te leggen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Mijn zending staat nog steeds op de eerste status, op voorgemeld dus.

Normaal betekend dit dat jullie die vanuit de zaak hebben aangemeld bij TNT maar dat het pakket nog niet in handen is van TNT

Kan je me hier wat duidelijkheid over geven? Ik zit zonder whey :(

Ja, deze komt vandaag. Hou mij maar even op de hoogte:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven