Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Top, dan wacht ik nog even met het plaatsen van een bestelling.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wauw, B&F is echt hardcore!Thanks Leon! Mag er een sample bij ? Maar iets anders dan Whey, Preworkout Power of NoxiPro ?
Btw, wat is er met Ilco gebeurd?
Leon en Ilco wisselen elkaar regelmatig af op het forum.
Als Ilco online is, kan Leon al onze supplementen inpakken.
En als Leon online is, dan moet Ilco hard aan de slag met inpakken.![]()

De prijs van Universal BCAA stack op jullie site ... klopt die
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-poeder/universal/bcaa-stack-universal
Op de site van Body Supplies staat nl een pot van een kilo, 4 keer meer dus, maar
aan het dubbel van de prijs. Hebben jullie die ook in stock? Want tja, 4 x 19.9e is
natuurlijk 30 euro meer
[Link niet meer beschikbaar]
De 1000 gram staat er nu weer bij voor dezelfde prijs!
Omega zou zelfs helpen om vetmassa te verliezen en spiermassa aan te zetten, staat een artikel over op ergogenicOok paar weken Result! gebruikt.
Maar vind het maar moeilijk te zeggen, welk supplement voor kracht/massa heeft gezorgd. Ben er nu iig mee gestopt, kijken of hiermee de acne vermindert. Naar mijn mening is het de laatste tijd wel wat erger geworden hierdoor.
Doe mij maar gewoon de good old Mono!
---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
Body en Fitshop / Supp Gebruikers
Kreeg toevallig een tip van andere board member, om Omega 3 en Multi Vitamine te gebruiken. Doel is kracht en massa?
Meer mensen die deze combinatie hebben gebruikt en wat waren jullie ondervinden ervan?
Omega zou zelfs helpen om vetmassa te verliezen en spiermassa aan te zetten, staat een artikel over op ergogenic
Wat betekend de informatie in T&T van mijn order? Nr: 175150
Dat ik die waarschijnlijk vandaag niet meer ga krijgen zeker?K*tzooi, twee keer achter elkaar
![]()

Vandaag een bestelling geplaatst Referentie nummer: 175951. Xtend besteld, werkt super bij mij. Btw vorige keer had ik geen sample gekregen toen ik noxipro had gekregen. Ik moest bij mijn volgende bestelling dit aangeven. Dus ben benieuwd. Jullie kennende zal het wel goed komen![]()

Een dag weten ze helaas nog niet zodra dat bekend is laat ik het direct weten
ik lees vaak dat je per dag 5gr creatine kan opnemen. result! geeft aan 5gr voor én na de training in te nemen. hoe zit dit?
5 gram moet in principe ook vaak voldoende zijn. Voor de wat zwaardere onder ons 100+, zou ik wel hoger gaan.
Wel vervelend inderdaad
Sta op het punt van bestellen, is de WP cappuccino een aanrader? Of moet ik toch voor de berry blast gaan? Heb beide nog niet gehad namelijk.![]()
Berry Blast is subliem
De cappuccino heb ik nog niet gehad.

Als je van een cappuccino houdt dan moet je deze sowieso nemen. De samken vind ik eigelijk identiek.Sta op het punt van bestellen, is de WP cappuccino een aanrader? Of moet ik toch voor de berry blast gaan? Heb beide nog niet gehad namelijk.![]()
Als je van een cappuccino houdt dan moet je deze sowieso nemen. De samken vind ik eigelijk identiek.