Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De prijs van Universal BCAA stack op jullie site ... klopt die ???

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-poeder/universal/bcaa-stack-universal

Op de site van Body Supplies staat nl een pot van een kilo, 4 keer meer dus, maar
aan het dubbel van de prijs. Hebben jullie die ook in stock? Want tja, 4 x 19.9e is
natuurlijk 30 euro meer :)

[Link niet meer beschikbaar]

Waren we net mee bezig:D De 1000 gram staat er nu weer bij voor dezelfde prijs!:)

Wat betekend de informatie in T&T van mijn order? Nr: 175150

Dat ik die waarschijnlijk vandaag niet meer ga krijgen zeker? :( K*tzooi, twee keer achter elkaar :(

Vandaag een bestelling geplaatst Referentie nummer: 175951. Xtend besteld, werkt super bij mij. Btw vorige keer had ik geen sample gekregen toen ik noxipro had gekregen. Ik moest bij mijn volgende bestelling dit aangeven. Dus ben benieuwd. Jullie kennende zal het wel goed komen:D

Wanneer kan ik weer crack bestellen?

Ook paar weken Result! gebruikt.

Maar vind het maar moeilijk te zeggen, welk supplement voor kracht/massa heeft gezorgd. Ben er nu iig mee gestopt, kijken of hiermee de acne vermindert. Naar mijn mening is het de laatste tijd wel wat erger geworden hierdoor.

Doe mij maar gewoon de good old Mono!

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Body en Fitshop / Supp Gebruikers

Kreeg toevallig een tip van andere board member, om Omega 3 en Multi Vitamine te gebruiken. Doel is kracht en massa?

Meer mensen die deze combinatie hebben gebruikt en wat waren jullie ondervinden ervan?
Omega zou zelfs helpen om vetmassa te verliezen en spiermassa aan te zetten, staat een artikel over op ergogenic

..

Laatst bewerkt:
bah postbode gemist :(

Wat betekend de informatie in T&T van mijn order? Nr: 175150

Dat ik die waarschijnlijk vandaag niet meer ga krijgen zeker? :( K*tzooi, twee keer achter elkaar :(

dat is inderdaad ververlend:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Vandaag een bestelling geplaatst Referentie nummer: 175951. Xtend besteld, werkt super bij mij. Btw vorige keer had ik geen sample gekregen toen ik noxipro had gekregen. Ik moest bij mijn volgende bestelling dit aangeven. Dus ben benieuwd. Jullie kennende zal het wel goed komen:D

Als je het bij opmerkingen hebt gezet dan komt het altijd goed. Laat het mij maar weten. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Wanneer kan ik weer crack bestellen?

Zodra het binnen is bij de importeur krijgen we het direct. We laten het ophalen dan zijn we de eerste:cool: Een dag weten ze helaas nog niet zodra dat bekend is laat ik het direct weten:)

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

ik lees vaak dat je per dag 5gr creatine kan opnemen. result! geeft aan 5gr voor én na de training in te nemen. hoe zit dit?

We zitten vaak iets hoger in het advies.:cool: 5 gram moet in principe ook vaak voldoende zijn. Voor de wat zwaardere onder ons 100+, zou ik wel hoger gaan.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Dan komen ze morgen weer:) Wel vervelend inderdaad:rolleyes:

Sta op het punt van bestellen, is de WP cappuccino een aanrader? Of moet ik toch voor de berry blast gaan? Heb beide nog niet gehad namelijk. :)

Prima webshop op alle vlakken. Complimenten.

Laatst bewerkt:
had een sample met berry of cherry maar die vond ik niet zo lekker. Coconut wel terwijl ik daar normaal helemaal niet van houd.

Ik heb nu beta alanine caps, TMS en bcaa poeder. Op welke volgorde kan ik dit het beste nemen PreWO ? De TMS neem ik ook na de tijd dus hoeft wat mij betreft er niet persé voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven