AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net kleine bestelling gedaan weer, 176136:)

Yo Ilco/ Leon ik zit nog te k*tten met de maatschepje van LeanGainer
Heb op deze vraag 2 antwoorden voorbij zien komen, dus nu graag het enige - officieel door B&F goedgekeurd antwoord? Please hurry...

Hoeveel gram is 1 maatschep LEAN GAINER, heb gister naar B&F gebeld kreeg als antwoord 30 gram, maar dit lijkt mij wel heel sterk voor een gainer want 3 schepjes is dan 90 gram... hoezo dan 40 gram eiwit per serving.
Heljen dacht volgens hem 50 gram.. dit lijkt mij aannemelijker maar ik wil graag een door B&F goedgekeurd antwoord.

Damo

Hey B&F,

Vandaag mijn gratis sample van noxipro gekregen!!! :D toppie.
alleen nu heb ik noxipro/noxpump/no shotgun, Welke moet ik nu kieze?? :P

NOXIIIIIII! :D Hier is de postbode nog niet langs geweest :mad:
Hij heeft duidelijk geen Noxi sample aangevraagd :D

Wat is het verschil tussen ultra microniozed bcaa poeder en pure muscle bcaa poeder behalve de prijs? De verhoudingen van valine, leucine enz?

Zozo de elite whey is ook in prijs verlaagd zie ik :)

Heb op deze vraag 2 antwoorden voorbij zien komen, dus nu graag het enige - officieel door B&F goedgekeurd antwoord? Please hurry...

Hoeveel gram is 1 maatschep LEAN GAINER, heb gister naar B&F gebeld kreeg als antwoord 30 gram, maar dit lijkt mij wel heel sterk voor een gainer want 3 schepjes is dan 90 gram... hoezo dan 40 gram eiwit per serving.
Heljen dacht volgens hem 50 gram.. dit lijkt mij aannemelijker maar ik wil graag een door B&F goedgekeurd antwoord.

Damo

3 volle scoops is gewogen 100 gram.

Lean Gain
Samenstelling per 100 gram
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Hey B&F,

Vandaag mijn gratis sample van noxipro gekregen!!! :D toppie.
alleen nu heb ik noxipro/noxpump/no shotgun, Welke moet ik nu kieze?? :P

Het zijn beide toch wel andere producten. Noxipro geeft duidelijk meer powerrr en energie en misschien pump. Shotgun bevat meer amiozuren ect.. Voel je niets van maar is zeker wat waard.:cool:

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Wat is het verschil tussen ultra microniozed bcaa poeder en pure muscle bcaa poeder behalve de prijs? De verhoudingen van valine, leucine enz?

De Ultra is fijner en daardoor lekkerder mengbaar en sneller opneembaar.
De verhouding is altijd 2:1:1.

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Zozo de elite whey is ook in prijs verlaagd zie ik :)

Eventjes:D

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

NOXIIIIIII! :D Hier is de postbode nog niet langs geweest :mad:
Hij heeft duidelijk geen Noxi sample aangevraagd :D

Ja, naar BE wil nog wel eens even duren:cool:

Geen probleem hoor. Weet zeker dat dit in orde komt met B&F ;):thumb:

Gisteren mijn bestelling al na 1 dag ontvangen! Meestal duurt het 2dagen, logisch gezien de afstand.
En het was echt een heel leuk pakketje met een hoop echt nuttige samples. Bedankt!

Whey perfection Cookies & cream heb ik al een paar keer besteld en die viel al enorm mee. Nu zat er een Protein Perfection Cookies en cream sample bij mijn bestelling. En die is nog beter imo.
Volgende bestelling een grote pot inslaan!

Gisteren mijn bestelling al na 1 dag ontvangen! Meestal duurt het 2dagen, logisch gezien de afstand.
En het was echt een heel leuk pakketje met een hoop echt nuttige samples. Bedankt!

Whey perfection Cookies & cream heb ik al een paar keer besteld en die viel al enorm mee. Nu zat er een Protein Perfection Cookies en cream sample bij mijn bestelling. En die is nog beter imo.
Protein perfection? Is dat weer een andere whey? Of is de smaak van whey perfection cookies & cream aangepast?

Jap. 6 soorten whey door mekaar.
Van snelle, tot trage opname

Ahaa oke man, even checken. Thanks voor je reactie ;)

Kent iemand ook nog de verhoudingen van de verschillende eiwitten van de protein perfection

edit: de protein perfection is in verhouding met de whey perfection ongeveer met 0,067 eurocent per shake duurder heb ik net uitgerekend.

Laatst bewerkt:
Protein perfection? Is dat weer een andere whey? Of is de smaak van whey perfection cookies & cream aangepast?

Nee, Protein Perfection Mix is een blend van verschillende soorten eiwit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden. De opname tijdstippen van de 6 beste eiwitbronnen varieren van ultra snel tot zeven uur na inname. Elke shake zorgt direct en urenlang voor spiergroei en beschermt je spieren daarnaast zeer langdurig tegen spierafbraak.

:thumbs:Jij bedankt, voor de complimenten!

Gister creatine, EAA's en wat dextrose besteld bij B&F, een koopje :D
Vraag me alleen af wanneer het nu binnen is.. Als ik kijk bij track and trace staat er sinds gister al: ''De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar'' terwijl het inmiddels toch al half 3 is.
Heb verder ook geen idee wat de levertijden zijn maar hoop toch wel dat het vandaag nog is, heb vandaag toch vrij :)

Damo

ik weeg altijd alles af op de weegschaal

Nee, Protein Perfection Mix is een blend van verschillende soorten eiwit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden. De opname tijdstippen van de 6 beste eiwitbronnen varieren van ultra snel tot zeven uur na inname. Elke shake zorgt direct en urenlang voor spiergroei en beschermt je spieren daarnaast zeer langdurig tegen spierafbraak.

Kun je misschien ook vertellen wat de verhoudingen van de eiwitten t.o.v. elkaar zijn?

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven