Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yo Ilco/ Leon ik zit nog te k*tten met de maatschepje van LeanGainer
Heb op deze vraag 2 antwoorden voorbij zien komen, dus nu graag het enige - officieel door B&F goedgekeurd antwoord? Please hurry...
Hoeveel gram is 1 maatschep LEAN GAINER, heb gister naar B&F gebeld kreeg als antwoord 30 gram, maar dit lijkt mij wel heel sterk voor een gainer want 3 schepjes is dan 90 gram... hoezo dan 40 gram eiwit per serving.
Heljen dacht volgens hem 50 gram.. dit lijkt mij aannemelijker maar ik wil graag een door B&F goedgekeurd antwoord.
Damo
Hey B&F,
Vandaag mijn gratis sample van noxipro gekregen!!!toppie.
alleen nu heb ik noxipro/noxpump/no shotgun, Welke moet ik nu kieze??![]()

Wat is het verschil tussen ultra microniozed bcaa poeder en pure muscle bcaa poeder behalve de prijs? De verhoudingen van valine, leucine enz?

NOXIIIIIII!Hier is de postbode nog niet langs geweest
Hij heeft duidelijk geen Noxi sample aangevraagd![]()

Geen probleem hoor. Weet zeker dat dit in orde komt met B&F![]()

Protein perfection? Is dat weer een andere whey? Of is de smaak van whey perfection cookies & cream aangepast?Gisteren mijn bestelling al na 1 dag ontvangen! Meestal duurt het 2dagen, logisch gezien de afstand.
En het was echt een heel leuk pakketje met een hoop echt nuttige samples. Bedankt!
Whey perfection Cookies & cream heb ik al een paar keer besteld en die viel al enorm mee. Nu zat er een Protein Perfection Cookies en cream sample bij mijn bestelling. En die is nog beter imo.
Volgende bestelling een grote pot inslaan!
Protein perfection? Is dat weer een andere whey? Of is de smaak van whey perfection cookies & cream aangepast?
Jap. 6 soorten whey door mekaar.
Van snelle, tot trage opname

Protein perfection? Is dat weer een andere whey? Of is de smaak van whey perfection cookies & cream aangepast?
Ahaa oke man, even checken. Thanks voor je reactie
Kent iemand ook nog de verhoudingen van de verschillende eiwitten van de protein perfection

Gisteren mijn bestelling al na 1 dag ontvangen! Meestal duurt het 2dagen, logisch gezien de afstand.
En het was echt een heel leuk pakketje met een hoop echt nuttige samples. Bedankt!
Whey perfection Cookies & cream heb ik al een paar keer besteld en die viel al enorm mee. Nu zat er een Protein Perfection Cookies en cream sample bij mijn bestelling. En die is nog beter imo.
Volgende bestelling een grote pot inslaan!

Yo Ilco/ Leon ik zit nog te k*tten met de maatschepje van LeanGainer
Heb op deze vraag 2 antwoorden voorbij zien komen, dus nu graag het enige - officieel door B&F goedgekeurd antwoord? Please hurry...
Hoeveel gram is 1 maatschep LEAN GAINER, heb gister naar B&F gebeld kreeg als antwoord 30 gram, maar dit lijkt mij wel heel sterk voor een gainer want 3 schepjes is dan 90 gram... hoezo dan 40 gram eiwit per serving.
Heljen dacht volgens hem 50 gram.. dit lijkt mij aannemelijker maar ik wil graag een door B&F goedgekeurd antwoord.
Damo
Nee, Protein Perfection Mix is een blend van verschillende soorten eiwit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden. De opname tijdstippen van de 6 beste eiwitbronnen varieren van ultra snel tot zeven uur na inname. Elke shake zorgt direct en urenlang voor spiergroei en beschermt je spieren daarnaast zeer langdurig tegen spierafbraak.