XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister creatine, EAA's en wat dextrose besteld bij B&F, een koopje :D
Vraag me alleen af wanneer het nu binnen is.. Als ik kijk bij track and trace staat er sinds gister al: ''De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar'' terwijl het inmiddels toch al half 3 is.
Heb verder ook geen idee wat de levertijden zijn maar hoop toch wel dat het vandaag nog is, heb vandaag toch vrij :)

Er zit vertraging dextrose berry, als die erbij zit dan gaat het vandaag weg:cool:

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Kun je misschien ook vertellen wat de verhoudingen van de eiwitten t.o.v. elkaar zijn?

Bedankt!

We geven in principe liever niet complete formules weg maar ga uit van Micellar en Whey in gelijke verhouding de rest rond de 5% per aandeel.

Er zit vertraging dextrose berry, als die erbij zit dan gaat het vandaag weg:cool:

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

We geven in principe liever niet complete formules weg maar ga uit van Micellar en Whey in gelijke verhouding de rest rond de 5% per aandeel.
Ah ok! Dan weet ik dat, bedankt :)

Aha oke, toch bedankt voor het antwoord. Ik wilde nagaan welke relatief gezien goedkoper is (whey & protein perfection

Denk dat Whey Perfection prijs kwaliteit altijd beste/goedkoopste zal zijn binnen B&F? :D
Of zit ik mis daar?

Denk dat Whey Perfection prijs kwaliteit altijd beste/goedkoopste zal zijn binnen B&F? :D
Of zit ik mis daar?

Niet als de isolaatverhouding t.o.v. de andere eiwitten ongeveer rond de 20% zou zitten. Kwa kwaliteit denk ik toch dat de protein perfection iets beter is omdat de whey perfection 95% uit concentraat bestaat. Wat betreft de prijs is het verschil per shake ongeveer 0,067 eurocent...

Niet als de isolaatverhouding t.o.v. de andere eiwitten ongeveer rond de 20% zou zitten. Kwa kwaliteit denk ik toch dat de protein perfection iets beter is omdat de whey perfection 95% uit concentraat bestaat. Wat betreft de prijs is het verschil per shake ongeveer 0,067 eurocent...

Daar heb je wel een punt. Maar met kwaliteit bedoelde ik dan voor die prijs.
Want uiteraard is Isolaat whey beter dan whey perfection.

Daar heb je wel een punt. Maar met kwaliteit bedoelde ik dan voor die prijs.
Want uiteraard is Isolaat whey beter dan whey perfection.

Ja precies, maar denk eerlijk gezegd dat ze niet zoveel van elkaar verschillen. Vraag me wel af welke lekkerder is (cookies&cream van protein perfection en whey perfection) want ik ga binnenkort zo wie zo een pot van 5kg cookies&cream nemen..

Voor zover ik eens een sample van protein perfection gedronken heb merk ik niet echt verschil met whey perfection in smaak. Samenstelling kan je natuurlijk ook niet proeven/merken :p

Voor zover ik eens een sample van protein perfection gedronken heb merk ik niet echt verschil met whey perfection in smaak. Samenstelling kan je natuurlijk ook niet proeven/merken :p

Hahaha oke maar ook niet een klein beetje verschil met de smaak :p? Haha ja jammer genoeg..

Of zit ik mis daar?

Protein Perfection Mix bevat ook een groot aandeel Micellar (langzaam opneembaar), het is een ander eiwit product. De Protein Perfection Mix is heel geschikt tussen de maaltijden en 's avonds.

Voor ik het vergeet...

Ilco, bedankt voor de rechtzetting van verleden week.

Aan allen hier, B&F rocks !

Als Vlaming zeer tevreden van de site/service en producten !
De huisproducten zijn echt kwaliteitsvol.
Indien een kleine vergissing wordt gemaakt, zal dit zonder twijfel dik worden rechtgezet.

Thanks,

Daniell.

@ B&F : jullie zijn ongetwijfeld prijs/kwaliteitsgewijs momenteel de sterkhouder binnen de benelux. De laatste tijd is jullie gamma ook enorm gegroeid, jullie hebben nu bijna alles in huismerk, BEHALVE ...

eiwitrepen ! Eigenlijk zit ik al stiekem de hele tijd te hopen dat jullie daar ook eens mee zouden beginnen. Ik denk dat ze zouden verkopen als zoete broodjes (letterlijk !). Momenteel kosten repen iets van een 2 euro p/st als je een degelijke hoeveelheid eiwitten wil binnenkrijgen. Ik zou meteen vaste afnemer worden als jullie onder de 1,5 geraken met repen die bv 20-25 gr proteine zouden bevatten per portie.

Dus, haalbaar of niet jullie branche ?

Heb ondervonden dat je met de doseringen van Noxipro zorgvuldig moet omgaan.
Maandag omstreeks 14h een overvolle maatschep gebruikt.
Dinsdag om hetzelfde uur iets meer dan 3/4 maatschep en voel toch wat verschil.

Maandag voelde ik me tot zeker 21h zeer scherp, op het randje van opgefokt terwijl het dinsdag vlugger was uitgewerkt.

Goed spul, ofwel ben ik er gewoon gevoelig voor.

Zeker aan te raden.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

@ B&F : jullie zijn ongetwijfeld prijs/kwaliteitsgewijs momenteel de sterkhouder binnen de benelux. De laatste tijd is jullie gamma ook enorm gegroeid, jullie hebben nu bijna alles in huismerk, BEHALVE ...

eiwitrepen ! Eigenlijk zit ik al stiekem de hele tijd te hopen dat jullie daar ook eens mee zouden beginnen. Ik denk dat ze zouden verkopen als zoete broodjes (letterlijk !). Momenteel kosten repen iets van een 2 euro p/st als je een degelijke hoeveelheid eiwitten wil binnenkrijgen. Ik zou meteen vaste afnemer worden als jullie onder de 1,5 geraken met repen die bv 20-25 gr proteine zouden bevatten per portie.

Inderdaad, groot gelijk.
Denk trouwens niet dat er koolhydraatrepen in het gamma beschikbaar zijn.
Voor duursporters is dit ook interessant.

Laatst bewerkt:
Voor ik het vergeet...

Ilco, bedankt voor de rechtzetting van verleden week.

Aan allen hier, B&F rocks !

Als Vlaming zeer tevreden van de site/service en producten !
De huisproducten zijn echt kwaliteitsvol.
Indien een kleine vergissing wordt gemaakt, zal dit zonder twijfel dik worden rechtgezet.

Thanks,

Daniell.

Hoi Daniell

:thumbs:Dank je, voor het compliment!!!!!!

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Helemaal gelijk:cool: Ik ben vandaag nog bezig geweest met een producent en we zijn gewoon nog niet tevreden. Ik wil het alleen doen als het 100% is. Maar we blijven eraan werken!!:)

Ilco,

welk is eigenlijk het verschil van de L-Carnitine tartrate en de Acetyl L-Carnitine uit
het gamma ? Heb vorig jaar de tartrate gebruikt en ben nu bezig met de Acetyl.

Groet,

Daniell.

Ik heb mijn bestelling gekregen. Ik had de vorige keer geen sample gekregen omdat het op was. Body en fitshop had mij beloofd dat ze het bij de volgende bestelling goed zouden maken. Dit hebben ze ook gedaan. Ik heb veel extra's gekregen. Bij deze wil ik body en fitshop hartelijk bedanken voor deze goede service. Ze doen wat ze beloven. Ik kan dan ook alleen zeggen dat ze echt TOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP zijn. Goede service en goede prijzen. Ik ben echt super tevreden!!!!!!!!!:D

Helemaal gelijk:cool: Ik ben vandaag nog bezig geweest met een producent en we zijn gewoon nog niet tevreden. Ik wil het alleen doen als het 100% is. Maar we blijven eraan werken!!:)

Het was weer te denken dat jullie me al voor waren :D . Hou ons zeker op de hoogte, ik kijk hier zeker naar uit ! Ahja en nog iets : is er een bepaalde reden dat jullie geen grippers verkopen ? Miss teveel concurrentie tussen de board sponsors ofzo ? :o

Heeft beta alanine effect/nut als je het alleen rond de training neemt, en dus niet op rustdagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven