AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft beta alanine effect/nut als je het alleen rond de training neemt, en dus niet op rustdagen?

citaat van body&fitshop :

Wat is Carnosine precies? Beta-Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen. Carnosine regelt de pH waarde van onze spieren. Dit is van groot belang omdat de pH bepalend is voor de opbouw van melkzuur. Door de pH te controleren wordt de opbouw van melkzuur beperkt waardoor spieren sterker zijn dan ooit!
Beta-Alanine gaat naarmate je dit langer gebruikt zelfs(!) nog steeds beter werken.
Dit komt doordat de Carnosine spiegels in het lichaam langzaam blijven stijgen.

Aangezien het dus het niveau van carnosine in het lichaam doet stijgen, mag je ervan uitgaan dat indien je dit wil behouden, je ook op rustdagen moet nemen. Zelfde principe als creatine lijkt me. Maar indien ik het zou nemen, doe ik het enkel voor de workout vanwege zijn pomp-effect. Op rustdagen hou ik het bij gewone creatine. Op trainingsdagen is een combo van bv Result + citruline + beta-alanine wel een killer denk ik. Ben zelf van plan om dit binnenkort te gaan doen.

PS : overigens staat bij het gebruik van beta alanine dat je ook op rustdagen dient in te nemen

Laatst bewerkt:
Gisteren mijn Whey perfection toegekregen , nogmaals snelle service , kwaliteit en van de prijs valt zeker ook niet te klagen.. Van mij mag je zeker nog veel bestellingen verwachten !

Cheers

Kan nog steeds niet kiezen tussen de pre-workout power en noxipro..

Ik durf het haast niet te vragen maar:

Hoe zit het eigenlijk als je van de tweede kado's alles al hebt, zou je dan iets anders mogen kiezen? (samples oid)
Ik ken niemand die die spullen nodig heeft en van 1 heb ik er in principe genoeg :)

Ik kan ook niks aanklikken natuurlijk, wat klinkt dit gierig hehe. :P

Laatst bewerkt:
Ik durf het haast niet te vragen maar:

Hoe zit het eigenlijk als je van de tweede kado's alles al hebt, zou je dan iets anders mogen kiezen? (samples oid)
Ik ken niemand die die spullen nodig heeft en van 1 heb ik er in principe genoeg :)

Ik kan ook niks aanklikken natuurlijk, wat klinkt dit gierig hehe. :P

Als je dit even in opmerkingen zet komt dit zeker in orde! :D

Is Noxipro grape uitverkocht? zie die smaak niet staan op de site

Fruit Punch is momenteel de enige smaak die aangeboden word.

Hopelijk gaat daar de Grape (smaak van de samples) nog bijkomen.

Inderdaad, en ik vind deze smaak super !

Groet,

Daniell.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

citaat van body&fitshop :

Wat is Carnosine precies? Beta-Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen. Carnosine regelt de pH waarde van onze spieren. Dit is van groot belang omdat de pH bepalend is voor de opbouw van melkzuur. Door de pH te controleren wordt de opbouw van melkzuur beperkt waardoor spieren sterker zijn dan ooit!
Beta-Alanine gaat naarmate je dit langer gebruikt zelfs(!) nog steeds beter werken.
Dit komt doordat de Carnosine spiegels in het lichaam langzaam blijven stijgen.

Aangezien het dus het niveau van carnosine in het lichaam doet stijgen, mag je ervan uitgaan dat indien je dit wil behouden, je ook op rustdagen moet nemen. Zelfde principe als creatine lijkt me. Maar indien ik het zou nemen, doe ik het enkel voor de workout vanwege zijn pomp-effect. Op rustdagen hou ik het bij gewone creatine. Op trainingsdagen is een combo van bv Result + citruline + beta-alanine wel een killer denk ik. Ben zelf van plan om dit binnenkort te gaan doen.

PS : overigens staat bij het gebruik van beta alanine dat je ook op rustdagen dient in te nemen

Hey,

ik ben duursporter.
Vóór de training neem ik Arginine AKG en Beta alanine.
Tijdens de training een koolhydratend drankje met tevens citruline malate in.

Op rustdagen ook de Arginine maar de beta in een iets lagere dosis.
Ook een shake (whey perfection, cookies)

Op trainingsdagen als de lust wat minder is, een prework, zoals noxipro.

Als postwork snelle eiwitten en een mix van snelle en complexe koolhydraten.

Groet,

Daniel.

eigenlijk een vraag, ik had geen pm terug over samples ( ik had pmtje gestuurd met gegevens sinds mn jacked op is en noxi wel wil proberen :D)

komt mn pakketje dus wel gewoon aan of ..... :p

eigenlijk een vraag, ik had geen pm terug over samples ( ik had pmtje gestuurd met gegevens sinds mn jacked op is en noxi wel wil proberen :D)

komt mn pakketje dus wel gewoon aan of ..... :p

Wordt gewoon verzonden, zou nogal een karwei zijn alle pm's te beantwoorden ;)

ok, mooi. :) bcaa micronized en glutamine in de aanbieding gehaald voor de komende cut en bulk cycle :D
Is die combo van glutamine en bcaa wel nodig om tegelijk te gebruiken? zo ja wanneer gebruik jij ze? en dan zowel in cut als bulk?

Is die combo van glutamine en bcaa wel nodig om tegelijk te gebruiken? zo ja wanneer gebruik jij ze? en dan zowel in cut als bulk?

Glutamine ben ik van plan in de bulk te gebruiken en de bcaa's in de cut.

Mss ook wel beiden in de bulk of beiden in de cut, dat moet ik nog beslissen/uitzoeken.

BCAA en Glutamine overlappen elkaar ieg niet. Ze kunnen zelfs goed samen, kijk maar naar het supplement Xtend van Scivation ;)

Of ik het tegelijk ga gebruiken moet ik nog ff zien, aangezien ik ook nog een laagje xtend heb :P
peace

Mss ook wel beiden in de bulk of beiden in de cut, dat moet ik nog beslissen/uitzoeken.

BCAA en Glutamine overlappen elkaar ieg niet. Ze kunnen zelfs goed samen, kijk maar naar het supplement Xtend van Scivation ;)

Of ik het tegelijk ga gebruiken moet ik nog ff zien, aangezien ik ook nog een laagje xtend heb :P
peace
Waren we net mee bezig:D De 1000 gram staat er nu weer bij voor dezelfde prijs!:)

Ok, thanks, die bestel ik binnenkort dan ook

Heb wel nog een vraagje ivm arginine versus citruline voor erbij ...

Wat geniet jullie voorkeur? En is er echt zoveel verschil uiteindelijk?
Want tja, citruline wordt gewoon omgezet naar arginine begrijp ik.

Ik heb mijn bestelling gekregen. Ik had de vorige keer geen sample gekregen omdat het op was. Body en fitshop had mij beloofd dat ze het bij de volgende bestelling goed zouden maken. Dit hebben ze ook gedaan. Ik heb veel extra's gekregen. Bij deze wil ik body en fitshop hartelijk bedanken voor deze goede service. Ze doen wat ze beloven. Ik kan dan ook alleen zeggen dat ze echt TOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP zijn. Goede service en goede prijzen. Ik ben echt super tevreden!!!!!!!!!:D

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Ok, bedankt !

Komt de "Burn & Endurance" nog terug in het gamma.
Was er goed mee.
Nam er een slokje van, net voor een (wieler)rit.

Groet,

Daniell.

Ja, ik hoop aankomende week al:)

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Het was weer te denken dat jullie me al voor waren :D . Hou ons zeker op de hoogte, ik kijk hier zeker naar uit ! Ahja en nog iets : is er een bepaalde reden dat jullie geen grippers verkopen ? Miss teveel concurrentie tussen de board sponsors ofzo ? :o

Nee, we kijken altijd puur naar de producten/supplementen. We kunnen ook best eens naar de accesoires kijken:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Heeft beta alanine effect/nut als je het alleen rond de training neemt, en dus niet op rustdagen?

Ja, als schoot al aangaf ook op de rustdagen nemen.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Gisteren mijn Whey perfection toegekregen , nogmaals snelle service , kwaliteit en van de prijs valt zeker ook niet te klagen.. Van mij mag je zeker nog veel bestellingen verwachten !

Cheers

Topper!! Dank je, mooi compliment:)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Kan nog steeds niet kiezen tussen de pre-workout power en noxipro..

Pre-Workout Power is voor pomp, krachtopbouw, spiermassa en uithouding beter. Dat kun je aan de waslijst aan topingredienten ook aflezen. Noxipro geeft meer rush, energie en ook wel lekker de power. Een beetje persoonlijk het zijn toch wel andere producten.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Wordt gewoon verzonden, zou nogal een karwei zijn alle pm's te beantwoorden ;)

Klopt:D we verzenden alles. Beantwoorden lukt praktisch niet:D

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Kan inderdaad in de cut als in de bulk. De toevoeging van Gluta maakt het afbraakvoorkomende effect sterker naast nog een paar andere voordelen. In de cut heb je vaak meer last van afbraak dus dan zeker. Maar ook in de bulk bij zware trainingssessies.:)

Hmm ben al tijdje fan van de Pre-workout power, zal morgen de noxipro sample eens uittesten. :D

peace

Deze post had ik even gemist maar sluit goed aan bij wat ik net aangaf. Dank je.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Hmm ben al tijdje fan van de Pre-workout power, zal morgen de noxipro sample eens uittesten. :D

Ok, we zijn ook blij dat we de Pre-Workout Power weer binnen hebben:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De samenstelling van Pre-Workout Power is uniek en de werking voor prestaties, pomp, energie en spiergroei is extreem krachtig en onvergelijkbaar veel sterker als met andere pre-workouts!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven