XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag noxipro ipv m'n normale stack (wel met beetje carnitine en citrulline).
Minder rush dan m'n normale pre-stack maar wel goede energie en rust in het koppie... tot nu toe een lekkere training en de smaak van deze prewo valt gewoon goed te drinken in tegenstelling tot vele anderen.

zeker op het niveau preworkout power (wat qua samenstelling redelijk op mijn eigen stack lijkt wel meer caffeïne though :P).

Laatst bewerkt:
Hé B&F jullie hebben de LEAN GAINER veel te lekker gemaakt!:D

Lost ook in water heel erg goed op!

Pakket net afgeleverd, thanks B&F!

Helaas geen samples, nasturen is niet nodig, maak het bij de volgende bestelling maar goed! :)
Zat wel een klein foutje in de bestelling, ipv de Micellar Casein Superior zat er een pot Total Muscle Solution in de doos (ook leuk natuurlijk :D).

Vanmiddag mijn noxi sample testen! :D

Hé B&F jullie hebben de LEAN GAINER veel te lekker gemaakt!:D

Lost ook in water heel erg goed op!

Lekker he, het begint ook onderhand echt een bestseller te worden:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen het allerbeste is goed genoeg:
-Absoluut vrij van enkelvoudige koolhydraten-suikers!
-Bewezen de beste eiwitten voor langdurige spiergroei
-Alleen de beste complexe koolhydraten
-40 gram eiwit per 100 gram
-Tot 7 uur lang spieropbouw per shake
-Vitamines en mineralen
-BCAA's versterken spieren
-L-Glutamine versnelt herstel
-4 heerlijke frisse en romige smaken
-Direct oplosbaar
-Remt urenlang spierafbraak
-Groei in keiharde vetvrije spiermassa
-De beste Weight Gainer verkrijgbaar!

nog nieuws over b&F shop hempjes?

Pakket net afgeleverd, thanks B&F!

Helaas geen samples, nasturen is niet nodig, maak het bij de volgende bestelling maar goed! :)
Zat wel een klein foutje in de bestelling, ipv de Micellar Casein Superior zat er een pot Total Muscle Solution in de doos (ook leuk natuurlijk :D).

Doen we:) Wat was het referentienummer? Dan stuur ik de ontbrekende Micellar na:)

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

nog nieuws over b&F shop hempjes?

Nee, moeten we wel mee opschieten inderdaad:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Vanmiddag mijn noxi sample testen! :D

Keep us posted!:)

Doen we:) Wat was het referentienummer? Dan stuur ik de ontbrekende Micellar na:)

Bedankt Ilco! :)

Het referentienummer was 175990.
Naar welk adres moet ik de TMS terugsturen?

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Lekker he, het begint ook onderhand echt een bestseller te worden:)
Alleen het allerbeste is goed genoeg:
-Absoluut vrij van enkelvoudige koolhydraten-suikers!
-Bewezen de beste eiwitten voor langdurige spiergroei
-Alleen de beste complexe koolhydraten
-40 gram eiwit per 100 gram
-Tot 7 uur lang spieropbouw per shake
-Vitamines en mineralen
-BCAA's versterken spieren
-L-Glutamine versnelt herstel
-4 heerlijke frisse en romige smaken
-Direct oplosbaar
-Remt urenlang spierafbraak
-Groei in keiharde vetvrije spiermassa
-De beste Weight Gainer verkrijgbaar!

Denk dat ik mijn nieuwe weightgainer heb gevonden! Past ook mooi bij de andere potjes van de B&F huislijn op mijn kamer! :D

Moet wel helaas eerst nog door 2 zakken Serious Mass heen. :(

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Denk dat ik mijn nieuwe weightgainer heb gevonden! Past ook mooi bij de andere potjes van de B&F huislijn op mijn kamer! :D

+1. Ik zit met hetzelfde probleem. :p. 5 kg Serious Mass staat me nog op te wachten. Dus nog een 50 shakes. :p

Ja inderdaad. :D
Dit was helaas nog gekocht bij de lokale supplementenboer die zijn prijzen te hoog heeft. :p.

Heb ik gelukkig nooit gedaan :p Was het wel van plan maar hier in België zijn die echt 50% duurder dan NL :(

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Heb ook al aan gedacht om eens Lean gainer te gaan proberen.
Maar vraag me af of dit niet ongeveer hetzelfde is als Whey Perfection + WMS in een shake smijten?

Dat is nog wel even shaken inderdaad:cool:

Bedankt B&F voor die 3 mooie potten!
De bidons waren er dus niet meer maar heb nu wel een mooie N.O-xplode shakebeker :) Dank u very much.

Heb ik gelukkig nooit gedaan :p Was het wel van plan maar hier in België zijn die echt 50% duurder dan NL :(

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Heb ook al aan gedacht om eens Lean gainer te gaan proberen.
Maar vraag me af of dit niet ongeveer hetzelfde is als Whey Perfection + WMS in een shake smijten?

WMS = 100% snelle koolhydraten specifiek voor- en vooral na de training.

De koolhydraten in Lean Gain zijn puur complex. Dit is een groot verschil.

Zo heb je op elk tijdstip het juiste product.:)

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Bedankt B&F voor die 3 mooie potten!
De bidons waren er dus niet meer maar heb nu wel een mooie N.O-xplode shakebeker :) Dank u very much.

Jij ook!:)

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Volgende keer toch maar het B&F huismerk bestellen? :p:D

Huismerk rules:D

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Maximize V2 is weer volop leverbaar!!!

Whey Perfection Chocolate is delicous. :D :zuip:

Na training ofwel de banaan of sunny peach testen. :D

Hmm dilemma dilemma :help: :D

zijn er toevallig sample's te koop van maximize v2?? :P ben al tijd op zoek naar pre workout en meeste heb ik niet echt positief ervaren xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven