XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dan zal ik deze straks testen :thumbs:

Ik heb misschien nog een leuk ideetje voor een nieuwe combi voor jullie.

Magic EAA + Anabolic WMS (Recovery stack? :p)

of

Magic EAA + Anabolic WMS + Whey Perfection (Muscle & Recovery stack :p)

Lijkt me eigenlijk een leuke stack. Maar dit is misschien erg moeilijk met de krappe marges op deze toppers?

anabolic wms kan ik dat eigelijk vergelijken met megagrown??

Noxipro getest, hele sample genomen.
PR op bench gezet en andere oefeningen gingen ook goed.
Maar na een half uur werd ik heel duizelig en was ik de weg een beetje kwijt.
Voelde alsof ik elk moment kon flauwvallen, stootte ook tegen apparaten aan als ik langsliep enzo :S

Ondanks de knaltraining weet ik niet of ik het nog een keer ga gebruiken, voelde me echt niet "veilig" in de sportschool.

De Anabolic WMS is een bron van Koolhydraten. Deze is perfect om net voor, tijdens en na de training te nemen.

De Total Muscle Solution bevat per dosering ook 15 gram van deze koolhydraten en daarnaast ook nog allemaal spieropbouwende ingrediënten.

Vascularity & Muscle Loading Matrix 16775 mg
Waxy Maize Starch

Muscle & Strength Complex 1500mg
Creatine Ethyl Ester
Tri Creatine Malate

Extreme Muscular & Pump Complex 1500 mg
Arginine Ethyl Ester
Di Arginine L-Malate

Power & Endurance Complex 1000 mg
Beta Alanine
Glucuronolactone

Muscle Expansion & Preserve Complex 2000 mg
Citrulline Malate
L-Carnintine Tartrate

Energy, Focus & Power Complex 1150 mg
Taurine Ethyl Ester
L-Tyrosine

Muscle Injection Insulin Complex 75 mg
Cinnulin PF®

Muscle Swell & Protect Complex 2000 mg
L-Glutamine AKG
L-glutamine

Electrolyte & Hydration Performance Complex 2000mg
Disodium Phosphate
Potassium Glycerolphosphate
Dicalcium Phosphate
Magnesium Glycerophosphate
Sodium Chloride
Zinc Oxide & Potassium Chloride
(mineralen complex)

Rapid Lean Muscle Building Complex 2000mg
L-Leucine
Anabolic EAA/BCAA Blend
L-Valine
L-Leucine
L-Isoleucine
Lysine
L-Methionine
L-Fenylalanine
L-Threonine

Noxipro getest, hele sample genomen.
PR op bench gezet en andere oefeningen gingen ook goed.
Maar na een half uur werd ik heel duizelig en was ik de weg een beetje kwijt.
Voelde alsof ik elk moment kon flauwvallen, stootte ook tegen apparaten aan als ik langsliep enzo :S

Ondanks de knaltraining weet ik niet of ik het nog een keer ga gebruiken, voelde me echt niet "veilig" in de sportschool.

Hebben wel meer mensen gehad, kan mss een hypo zijn. Dat was iig in mijn geval, maar ik heb dan ook suikerziekte :p

Nadat ik glas limonade op had, en wat ging eten was dit gevoel voorbij. Al duurde dat gevoel bijna 1,5u lang. Pas na 1u had ik een hypo (Al wil dat niet zeggen dat ik een hypo had bij het begin al)

oke snap het welun beetje ;), ik moet alleen iets hebben net als megagrown waarmee ik spieren krijg xD en alleen na de training hoef te nemen met de whey perfection :), eerlijk gezegd geen zin om 10 shakes per dag te nemen.

oke snap het welun beetje ;), ik moet alleen iets hebben net als megagrown waarmee ik spieren krijg xD en alleen na de training hoef te nemen met de whey perfection :), eerlijk gezegd geen zin om 10 shakes per dag te nemen.

Daar is de TMS perfect voor. :D

Deze kan je ook samen met je whey perfection nemen na je training.
Hij is compleet zodat je hem zowel pre workout als post workout kan gebruiken (of beide natuurlijk)

Eventueel al gedacht aan een gewone creatine? Ik heb momenteel de Orotate
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-orotate

Zijn capsules dus dan zit je niet met shakes en werkt zeer goed. :D

Hebben wel meer mensen gehad, kan mss een hypo zijn. Dat was iig in mijn geval, maar ik heb dan ook suikerziekte :p

Nadat ik glas limonade op had, en wat ging eten was dit gevoel voorbij. Al duurde dat gevoel bijna 1,5u lang. Pas na 1u had ik een hypo (Al wil dat niet zeggen dat ik een hypo had bij het begin al)

Dan zal dat het geweest zijn.
Nam druivensuiker tijdens mijn training en had ook goed gegeten vanochtend.
ik loop nu met 1 hand langs de muur anders val ik om :/

Als ik zit is het wel normaal.

Vaagheid... samples zijn 1 dag verstuurd voor mijn bestelling. Ik heb al 2 pakketjes van B&F ontvangen maar nog altijd geen samples van NoxiPro :(

Kan ik eigenlijk samples van Muscle Marinade bestellen ?

Vaagheid... samples zijn 1 dag verstuurd voor mijn bestelling. Ik heb al 2 pakketjes van B&F ontvangen maar nog altijd geen samples van NoxiPro :(

Briefpost duurt vaak wat langer dan pakketpost. ;)

Na de sample van Noxipro gelijk maar een bestelling geplaats onder nummer 176614!

Ik zou graag als het kan wat samples van de Whey Perfection Banaan, Berry Blast en Framboos willen ontvangen, dan kan ik als de smaken bevallen er een bestelling achteraan gooien ;)

Top! Die ga ik bij mijn volgende bestelling zeker proberen! Nu nog de Opti-Men op voorraad en dan kan ik weer een bestellinkje plaatsen! :D

Ilco volgens mij had je over een deel van mijn reactie heengelezen, waar moet ik de TMS naartoe sturen?

De Opti Men is er ook weer:)

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/optimum-nutrition/opti-men

De TMS is ons beste product vind ik, die mag je van mij een keer proberen.:)

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

zijn er toevallig sample's te koop van maximize v2?? :P ben al tijd op zoek naar pre workout en meeste heb ik niet echt positief ervaren xD

We hebben nog geen samples, die verwachten we eind volgende week.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

TMS kan je vergelijken met Megagrow. Alleen met meer spieropbouwende ingrediënten.

WMS is zoals dextrose maar dan een versie die beter en sneller wordt opgenomen.

Precies:)

De briefpost naar BE schiet nooit op.:rolleyes: Het zal vandaag/morgen komen. Er zijn van Muscle marinade helaas geen samples.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Creatine Orotate knalt er bij iedereen goed in! Krijgen we heel veel positieve reacties op de laatste tijd:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De briefpost naar BE schiet nooit op.:rolleyes: Het zal vandaag/morgen komen. Er zijn van Muscle marinade helaas geen samples.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Creatine Orotate knalt er bij iedereen goed in! Krijgen we heel veel positieve reacties op de laatste tijd:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal voor maandag zijn de post. :mad:
Morgen staken ze :mad: En vandaag zullen ze niet meer komen :p

De Opti Men is er ook weer:)

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/optimum-nutrition/opti-men

De TMS is ons beste product vind ik, die mag je van mij een keer proberen.:)

Super bedankt! Dat is nog eens een leuk ceadeautje! :)
Kijk dat zijn de goede berichten! Zal snel bestellen!

Btw Ilco nog een vraagje over de Magic EAA: ik neem ze nu voor en na de training en een half uurtje na de training een WP shake. Is dit een overkill aan aminozuren (aangezien in de WP ook de nodige EAA's zitten?) en volstaat alleen de WP na de training?

Ik zie echt door alle bomen het bos niet meer wat betreft creatine... Jezus!

Heb nu ethyl ester maja zoveel merk ik er ook niet van... Hoe zit het nu met creatine... moet je dit nu wel of niet merken?

Ik dacht dat als de ene creatine niet voor jou werkt, de ander dat waarschijnlijker wel doet... En je toch wel wat hardere en grotere spieren moet zien... Echter zie ik echt geen verschil..

En die ethylester is echt NIET naar binnen te werken, echt te erg. Overweeg zelfs om die weg te donderen, alleen al om de smaak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven