MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
al met appelsap geprobeerd?

Ik zie echt door alle bomen het bos niet meer wat betreft creatine... Jezus!

Heb nu ethyl ester maja zoveel merk ik er ook niet van... Hoe zit het nu met creatine... moet je dit nu wel of niet merken?

Ik dacht dat als de ene creatine niet voor jou werkt, de ander dat waarschijnlijker wel doet... En je toch wel wat hardere en grotere spieren moet zien... Echter zie ik echt geen verschil..

En die ethylester is echt NIET naar binnen te werken, echt te erg. Overweeg zelfs om die weg te donderen, alleen al om de smaak!

De smaak van Ethyl Ester is niet best. Met Jus 'd Orange of appelsap kun je het een klein beetje maskeren inderdaad. Het voordeel van CEE is dat je geen last hebt van vocht ect. Maar wat Krimpie ook al aangaf, het gaat om de werking...

Wat je moet merken van creatine is dat je makkelijker je kracht oppakt. Dit merk je wel met trainen. Ook iets vollere spieren en makkelijkere groei.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu nog dextro pro van xxl (Bijna op) en ik doe dan 1 schep dextropro en een dosis ethylester. En een laagje water (50 ml max) zodat er net genoeg water is voor op te lossen maar wel zodat de dextropro smaak geconcentreerd blijft... Zo is het wel te zuipen... Maar dat is enkel Post WO. Ik wou ook smorgens een dosis pakken maar die krijg ik niet af. Als ik die in mn shake met brinta, whey en melk gooi kan ik die helemaal weg gooien want ik moet kokhalzen van de smerige chemische smaak :P

Ik denk dat creatine niet mijn ding is... die 20-30% waarbij het minder goed werkt. ;) :(

Super bedankt! Dat is nog eens een leuk ceadeautje! :)
Kijk dat zijn de goede berichten! Zal snel bestellen!

Btw Ilco nog een vraagje over de Magic EAA: ik neem ze nu voor en na de training en een half uurtje na de training een WP shake. Is dit een overkill aan aminozuren (aangezien in de WP ook de nodige EAA's zitten?) en volstaat alleen de WP na de training?

Het is geen overkill. Ik doe het zelf ook:) De EAA's worden vrijwel direct opgenomen. De whey Perfection pakt een stukje later op. Beter kan niet.:) Ik doe dus ook beide erna:cool:

hey b&f,
ik heb tijd gelde pre-load creatine complex gekocht alleen die is bijna op. als die op is moet ik dan een tijd wachten om bijvoorbeeld TMS te gaan gebruiken + evt creatine of maakt dat eigelijk niks uit :P

Ik heb nu nog dextro pro van xxl (Bijna op) en ik doe dan 1 schep dextropro en een dosis ethylester. En een laagje water (50 ml max) zodat er net genoeg water is voor op te lossen maar wel zodat de dextropro smaak geconcentreerd blijft... Zo is het wel te zuipen... Maar dat is enkel Post WO. Ik wou ook smorgens een dosis pakken maar die krijg ik niet af. Als ik die in mn shake met brinta, whey en melk gooi kan ik die helemaal weg gooien want ik moet kokhalzen van de smerige chemische smaak :P

Ik denk dat creatine niet mijn ding is... die 20-30% waarbij het minder goed werkt. ;) :(

Alleen de CEE smaakt overigens zo. Andere vormen als Creapure of Creatine Malate zijn nagenoeg smaakloos. Een product als Ultimate Creatine is al op smaak gebracht en smaakt zelfs heerlijk vind ik.:)

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

hey b&f,
ik heb tijd gelde pre-load creatine complex gekocht alleen die is bijna op. als die op is moet ik dan een tijd wachten om bijvoorbeeld TMS te gaan gebruiken + evt creatine of maakt dat eigelijk niks uit :P

Je kunt de Total Muscle Solution er direct achteraan nemen. Dit kan perfect:)

Ik quote nog even mijn suggestie. Denk dat hij verloren was gegaan in de vele reacties. :p

Ik heb misschien nog een leuk ideetje voor een nieuwe combi voor jullie.

Magic EAA + Anabolic WMS (Recovery stack? :p)

of

Magic EAA + Anabolic WMS + Whey Perfection (Muscle & Recovery stack :p)

Lijkt me eigenlijk een leuke stack. Maar dit is misschien erg moeilijk met de krappe marges op deze toppers?

Heee b&f

De lean gain is binnen en k weet het nu zeker, ik ga alleen nog maar huismerkn kopen van jullie

Zobeetje alles met een b&f shop logo er op staat gelijk aan kwaliteit

Ook gelijk weer wat creapure besteld
176735

Laatst bewerkt:
Heee b&f

De lean gain is binnen en k weet het nu zeker, ik ga alleen nog maar huismerkn kopen van jullie

176735

De Lean Gain is inderdaad een topper, en qua smaak ook erg lekker.

Zoals iedereen inmiddels wel al weet, denk ik, ben ik ook een fan van het B&F label. :D

Ik quote nog even mijn suggestie. Denk dat hij verloren was gegaan in de vele reacties. :p

Zullen er eens naar kijken. :)

Heee b&f

176735

Dank je wel! :thumbs:!

Nog meer mensen die trouwens de smaak van NoxiPro te lekker vinden ? :D

-Leon

kan ik TMS mixen met whey perfection aardbei en is dat nog te drinken :P of weet je dat niet? en hoe lang kan ik het eigelijk gebruiken. ben erg benieuwd xD kan alleen nog niet kiezen tussen megagrow en tms.

kan ik TMS mixen met whey perfection aardbei en is dat nog te drinken :P of weet je dat niet? en hoe lang kan ik het eigelijk gebruiken. ben erg benieuwd xD kan alleen nog niet kiezen tussen megagrow en tms.

Volgens mij kun je TMS onbeperkt gebruiken.
correct me if i am wrong

TMS heeft veel meer inhoud voor je geld. Je kan ze beide mixen, maar ik vind ze los fijner smaken. :)

-Leon

hoeveel keer kan ik heb gebruiken? weet naam ff niet servings ofzo? net als ik 81x whey kan gebruiken snap je ;P

oke tnx ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven