Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag m'n sample 'Noxipro' binnen gehad. Maandag lekker uitproberen.
Top service trouwens maar ik zal niet de enigste wezen!

Op rustdagen is het dan verstandig om 's morgens Whey Perfection en TMS te nemen of alleen TMS of alleen Whey?

zit er verschil in Total muscle solution en muscle en pump ultra?

Vandaag m'n sample 'Noxipro' binnen gehad. Maandag lekker uitproberen.
Top service trouwens maar ik zal niet de enigste wezen!

Op rustdagen is het dan verstandig om 's morgens Whey Perfection en TMS te nemen of alleen TMS of alleen Whey?

Ik zou beide doen in de ochtend. :) Whey zit er bij eigenlijk standaard in, ongeacht rustdag of niet. :)

-Leon

zit er verschil in Total muscle solution en muscle en pump ultra?

Ja, Total Muscle Solution is echt een totaal product met Creatines, Arginine Ethyl Ester, Arginine Malate, Citrulline, Beta alanine, Carnitine, EAA, BCAA, Taurine, Glutamine ect.. Het beste product in ons assortiment!:) Muscle & Pump Ultra bevat Arginine Ethyl Ester een sterk NO product. Het geef ook een lekkere pomp.:)

zijn er sample's NoxiPro?als ik bestelling doen wat moet ik doen als ik er zo 1 wil indien mogelijk?dank u

oh ok sorry niet gezien,sorry
thx

Heb gisteren voor het eerst anabolic wms gebruikt maar die smaak was tog vies kunnen jullie niet net zo goede smaken uitbrengen als whey perfection?
Nu maar elke keer bikkelen om wms op te krijgen

Het is weer vrijdag.... NICE WEEKEND HULKIES!:D

PM mij je adres en naam maar even dan maak ik een leuk doosje in de mix voor je. Dan kun je even rustig kijken en uittesten wat je goed bevalt:)

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Heb gisteren voor het eerst anabolic wms gebruikt maar die smaak was tog vies kunnen jullie niet net zo goede smaken uitbrengen als whey perfection?
Nu maar elke keer bikkelen om wms op te krijgen

Anabolic WMS is een koolhydraat producten en smaakt altijd totaal anders als eiwtten. Dat kan dus helaas niet.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Het is weer vrijdag.... NICE WEEKEND HULKIES!:D

Nice Weekend:D

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Goed weekend. :D (mijn weekend begon dinsdag en loopt tot en met woensdag :D)

Dat zijn nog eens weekenden:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven