3303
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okee top! (Y)
Dat is echt ook een van mijn redenen om iets te nemen of niet, heb namelijk een hekel aan klontjes![]()
nu nog de smaak.. Banaan of aardbei..
(aangezien ik vanille en chocolade simpel gezegd niet lekker vind).
Daar ook nog een advies over?![]()
Ik zeg Aardbei!De lean gain lost hier ook heel goed op met 300ml melk en geen klontjes.
Zometeen half zakje NoxiPro met 3 gram citruline.

@ B&f..
Een vraagje!; Was het nou mogelijk om je voedingsschema naar jullie op te sturen met suggesties voor supps zodat er gekeken kan worden of het allemaal klopt enzo?
Grtsss!![]()

Hmm ik ben verslaafd of iemand anders zit aan mijn Whey Perfection
Die 4,5kg vliegt er precies door :s![]()

j/k
Wel jammer dat het overheersend is als ik het meng met mijn Whey. Want die is nog lekkerder!!! 

Was een echt een knal training! Alleen nog steeds beetje opgejaagd gevoel, hoe kom ik daarvan af?
Straks krijg je een flow.. Ga je kei moe wordenWas een echt een knal training! Alleen nog steeds beetje opgejaagd gevoel, hoe kom ik daarvan af?

Was een echt een knal training! Alleen nog steeds beetje opgejaagd gevoel, hoe kom ik daarvan af?

Iemand die ervaring heeft met Testo-Sting - Endo-Sting? ben geintresseerd in deze combi.. krijg je er echt zoveel kracht van en dat je er zo veel gaat groeien zoals het staat op de site..?
hoor dat sommige suplementen niet veel effect hebben dan het op een site word aangegeven en ik wil niet zoveel geld kwijt als ik er toch niets aan heb..
.
Ik maak mijn bestelling en selecteer MasterCard als betaling. Ik geef alles in, in de kaartlezer, codes ingeven en al die shit. Transactie geslaagd en ik kom terug op jullie site; " De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.

Klopt. Jij zou eerder voor een gainer gaan... Lijkt me net iets meer voor jou.