Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ B&f..

Een vraagje!; Was het nou mogelijk om je voedingsschema naar jullie op te sturen met suggesties voor supps zodat er gekeken kan worden of het allemaal klopt enzo?

Grtsss! :D

Hmm ik ben verslaafd of iemand anders zit aan mijn Whey Perfection :D
Die 4,5kg vliegt er precies door :s :p

Okee top! (Y)
Dat is echt ook een van mijn redenen om iets te nemen of niet, heb namelijk een hekel aan klontjes :o

nu nog de smaak.. Banaan of aardbei..
(aangezien ik vanille en chocolade simpel gezegd niet lekker vind).

Daar ook nog een advies over? :D

Tja, zijn allebei lekker:D Ik zeg Aardbei!

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

De lean gain lost hier ook heel goed op met 300ml melk en geen klontjes:D.

Zometeen half zakje NoxiPro met 3 gram citruline.

Dat knalt denk ik inderdaad ook lekker.:cool:

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

@ B&f..

Een vraagje!; Was het nou mogelijk om je voedingsschema naar jullie op te sturen met suggesties voor supps zodat er gekeken kan worden of het allemaal klopt enzo?

Grtsss! :D

Je mag een PM sturen. Wel even "Leon" in de titel zetten.:cool:

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Hmm ik ben verslaafd of iemand anders zit aan mijn Whey Perfection :D
Die 4,5kg vliegt er precies door :s :p

De lekkerste Whey verkrijgbaar:)

Net weer een zeer leuke bestelling geplaatst. :D

Anabolic WMS
Magic EAA
Creatine Alfa-Ketoglutarate
Bidon.

Bidon is zeer handig tijdens het trainen. :D
Ook top dat jullie nu er ook van 500 ml hebben. :thumbs:
Heb wel voor de 750 gekozen aangezien ik veel drink tijdens de training. :D

Referentie nummer: 178155
Heb je ook een PM gestuurd Ilco ;)

Amai WMS gaat er snel door bij u! :p

dam wat koop jij veel zeg ;P

wrm probeer je de tms niet?

De TMS ga ik ooit ook eens testen. :D
Nu ga ik eerst mijn gewone creatines opwerken. En dan schakel ik over naar de TMS. :D

Eten deed me goed:D

Iemand die ervaring heeft met Testo-Sting - Endo-Sting? ben geintresseerd in deze combi.. krijg je er echt zoveel kracht van en dat je er zo veel gaat groeien zoals het staat op de site..?

hoor dat sommige suplementen niet veel effect hebben dan het op een site word aangegeven en ik wil niet zoveel geld kwijt als ik er toch niets aan heb..

Iemand die ervaring heeft met Testo-Sting - Endo-Sting? ben geintresseerd in deze combi.. krijg je er echt zoveel kracht van en dat je er zo veel gaat groeien zoals het staat op de site..?

hoor dat sommige suplementen niet veel effect hebben dan het op een site word aangegeven en ik wil niet zoveel geld kwijt als ik er toch niets aan heb..

Klopt. Jij zou eerder voor een gainer gaan... Lijkt me net iets meer voor jou ;).

Vanavond geprobeerd om nog maar eens een bestelling te plaatsen. De vorige 2 keren lukten niet echt goed, betalen met Mister Cash mislukte elke keer.

Heb een nieuwe MasterCard dus dat zou wel lukken dacht ik, dan heb ik mijn bestelling tegen het eind van de week, heb namelijk dringend whey nodig.

Ik zat dus goed fout want het lukte weer niet.:mad: Ik maak mijn bestelling en selecteer MasterCard als betaling. Ik geef alles in, in de kaartlezer, codes ingeven en al die shit. Transactie geslaagd en ik kom terug op jullie site; " De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen."

:mad::mad:

Nu heb ik dus €200 betaald, het is volgens de site niet gelukt en heb niet eens een bestelnummer ontvangen. En ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn bestelling tegen het einde van de week.

Dit is nu al de 3e keer dat er iets misloopt met de betaling, ik snap niet hoe dit kan. Ik betaal heel vaak aankopen online met mister cash en credit card, doe dit al jaren en heb nog nooit problemen gehad, enkel bij jullie site.

Ik gebruik de nieuwste versie van Firefox en Windows 7 Home Premium.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven