AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je:) Laat maar even weten hoe het gegaan is als je wilt..

Woohoo, dankzij de Stacker V weer een knaller van een training gehad vandaag.

Ga misschien nog wat bijbestellen, nu ze nog in de aanbieding (op=op) zijn.

:thumbs:

Vanavond geprobeerd om nog maar eens een bestelling te plaatsen. De vorige 2 keren lukten niet echt goed, betalen met Mister Cash mislukte elke keer.

Heb een nieuwe MasterCard dus dat zou wel lukken dacht ik, dan heb ik mijn bestelling tegen het eind van de week, heb namelijk dringend whey nodig.

Ik zat dus goed fout want het lukte weer niet.:mad: Ik maak mijn bestelling en selecteer MasterCard als betaling. Ik geef alles in, in de kaartlezer, codes ingeven en al die shit. Transactie geslaagd en ik kom terug op jullie site; " De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen."

:mad::mad:

Nu heb ik dus €200 betaald, het is volgens de site niet gelukt en heb niet eens een bestelnummer ontvangen. En ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn bestelling tegen het einde van de week.

Dit is nu al de 3e keer dat er iets misloopt met de betaling, ik snap niet hoe dit kan. Ik betaal heel vaak aankopen online met mister cash en credit card, doe dit al jaren en heb nog nooit problemen gehad, enkel bij jullie site.

Ik gebruik de nieuwste versie van Firefox en Windows 7 Home Premium.

Hmmm, dat is inderdaad vervelend....

Stuur even een pm naar Ilco of Leon.
Of je kunt ook even mailen naar info@bodyenfitshop.nl of bellen naar 0513-683068, dan zal alles wel in orde komen.

Laatst bewerkt:
Vanavond geprobeerd om nog maar eens een bestelling te plaatsen. De vorige 2 keren lukten niet echt goed, betalen met Mister Cash mislukte elke keer.

Heb een nieuwe MasterCard dus dat zou wel lukken dacht ik, dan heb ik mijn bestelling tegen het eind van de week, heb namelijk dringend whey nodig.

Ik zat dus goed fout want het lukte weer niet.:mad: Ik maak mijn bestelling en selecteer MasterCard als betaling. Ik geef alles in, in de kaartlezer, codes ingeven en al die shit. Transactie geslaagd en ik kom terug op jullie site; " De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.

Nu heb ik dus €200 betaald, het is volgens de site niet gelukt en heb niet eens een bestelnummer ontvangen. En ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn bestelling tegen het einde van de week.

Dit is nu al de 3e keer dat er iets misloopt met de betaling, ik snap niet hoe dit kan. Ik betaal heel vaak aankopen online met mister cash en credit card, doe dit al jaren en heb nog nooit problemen gehad, enkel bij jullie site.

volgende keer misschien remours dan heb je geen probleem met betale alleen 5 euro extra kosten

Woohoo, dankzij de Stacker V weer een knaller van een training gehad vandaag.

Ga misschien nog wat bijbestellen, nu ze nog in de aanbieding (op=op) zijn.

:thumbs:

Ik was ook aan het overwegen deze te kopen. Ben toch maar gegaan voor een nieuwe creatine. :D

Morgen trouwens wegen 2 in mijn log. :D
Hoop stiekem op de 66+ :D

krimpie en heljen kopers van de maand?? haha ongelofelijk wat jullie kopen xD

Ik was ook aan het overwegen deze te kopen. Ben toch maar gegaan voor een nieuwe creatine. :D

Morgen trouwens wegen 2 in mijn log. :D
Hoop stiekem op de 66+ :D

Ik blijf je log volgen, altijd interessant om de progressie te kunnen volgen. :D

krimpie en heljen kopers van de maand?? haha ongelofelijk wat jullie kopen xD

Zal wel meevallen toch? :p
Ach ja, je moet er wat voor over hebben. ;)

Ik kan om een of andere reden niet bestellen met factuur als betaaloptie, krijg dan de boodschap "postcode is ongeldig" ofzo, kunnen jullie dit effe uitpluizen bodyenfit? Bedankt!

Ik kan om een of andere reden niet bestellen met factuur als betaaloptie, krijg dan de boodschap "postcode is ongeldig" ofzo, kunnen jullie dit effe uitpluizen bodyenfit? Bedankt!

Volgens mij is dit niet mogelijk voor klanten vanuit Belgie.

Als ik bij sommige webshops kijk via Google, die ook Klarna Factuur hebben, dan staat er vaak bij dat dit niet mogelijk is voor Belgie.
Vandaar dat je dan de boodschap krijgt, dat je postcode niet geldig is.

Op de site van Klarna: (Klarna betalingsvoorwaarden) [PDF]

Factuur en postadres moeten in Nederland zijn.

Laatst bewerkt:
Na de wintersport > Lean Gain Strawberry! :)
ben overtuigd haha :)

Volgens mij is dit niet mogelijk voor klanten vanuit Belgie.

Als ik bij sommige webshops kijk via Google, die ook Klarna Factuur hebben, dan staat er vaak bij dat dit niet mogelijk is voor Belgie.
Vandaar dat je dan de boodschap krijgt, dat je postcode niet geldig is.

Op de site van Klarna: (Klarna betalingsvoorwaarden) [PDF]

Factuur en postadres moeten in Nederland zijn.

Ow dat zou veel verklaren :D

uitermate tevreden over b&f en whey perfection is gewoon afschuwelijk lekker.

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling.:rolleyes: Ik heb dit direct doorgegeven en zoek nu even uit hoe dit zit. Ik kom er zo via PM op terug bij. Ik regel het direct voor je:)

Klopt, je kunt alleen op factuur bestellen vanuit Nederland. Vanuit BE helaas nog niet.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

uitermate tevreden over b&f en whey perfection is gewoon afschuwelijk lekker.

Dank je, voor het compliment:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Dat is ook wel weer zo.. maar is het dan dezelfde kwaliteit etc..? Geloof van niet..

Klopt, dat is het verschil. Lean Gain bevat een stuk hoger eiwitgehalte (twee keer zoveel zelfs) en is bv helemaal vrij van suikers. Andere kwaliteit.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven