Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Dank jeLaat maar even weten hoe het gegaan is als je wilt..
Woohoo, dankzij de Stacker V weer een knaller van een training gehad vandaag.
Ga misschien nog wat bijbestellen, nu ze nog in de aanbieding (op=op) zijn.
Vanavond geprobeerd om nog maar eens een bestelling te plaatsen. De vorige 2 keren lukten niet echt goed, betalen met Mister Cash mislukte elke keer.
Heb een nieuwe MasterCard dus dat zou wel lukken dacht ik, dan heb ik mijn bestelling tegen het eind van de week, heb namelijk dringend whey nodig.
Ik zat dus goed fout want het lukte weer niet.Ik maak mijn bestelling en selecteer MasterCard als betaling. Ik geef alles in, in de kaartlezer, codes ingeven en al die shit. Transactie geslaagd en ik kom terug op jullie site; " De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.
Klik hier om het nogmaals te proberen."
Nu heb ik dus €200 betaald, het is volgens de site niet gelukt en heb niet eens een bestelnummer ontvangen. En ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn bestelling tegen het einde van de week.
Dit is nu al de 3e keer dat er iets misloopt met de betaling, ik snap niet hoe dit kan. Ik betaal heel vaak aankopen online met mister cash en credit card, doe dit al jaren en heb nog nooit problemen gehad, enkel bij jullie site.
Ik gebruik de nieuwste versie van Firefox en Windows 7 Home Premium.
Hmmm, dat is inderdaad vervelend....
Stuur even een pm naar Ilco of Leon.
Of je kunt ook even mailen naar info@bodyenfitshop.nl of bellen naar 0513-683068, dan zal alles wel in orde komen.
Laatst bewerkt:

Laat maar even weten hoe het gegaan is als je wilt..
Ik maak mijn bestelling en selecteer MasterCard als betaling. Ik geef alles in, in de kaartlezer, codes ingeven en al die shit. Transactie geslaagd en ik kom terug op jullie site; " De status van uw betaling kon niet worden opgehaald.

of valt het behoorlijk mee met serious mass? (en de smaak van serious mass, is die ok?)
Ik heb dit direct doorgegeven en zoek nu even uit hoe dit zit. Ik kom er zo via PM op terug bij. Ik regel het direct voor je