MassFreak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ B&F waarom kan ik de enegizer van jullie huismerk niet meer vinden op de site?
@B&F ik heb zonet mijn bestelling binnen gekregen maar er zit geen T-shirt bij en ook geen Shakebeker.
referentienummer is: 177955
Excuses!!Er komt een nieuwe nog betere versie van de Pre-Workout Powerpill![]()
Over 3-4 weken.
Er komt een nieuwe nog betere versie van de Pre-Workout Powerpill![]()
Over 3-4 weken.

gisters die sample van Noxipro genomen.. heb me training moeten staken na 30minwas echt MOE! snel naar huis op de bank gaan liggen.. daarna naar bed maar heb geen oog dicht gedaan
![]()

Super hier wacht ik op ik vond de Powerpill fantastisch, ben benieuw naar de nieuwe en nog betere versie![]()
Nu maar hopen dat ze er snel weer zijn.
Vraagje uit interesse: Ik heb nog een pot weight gainer staan van jullie en zie bij ingrediënten 'biotin' staan. Nu vond ik op google er wel wat over, maar dit was nogal ingewikkeld. Maar mijn punt is dat er bij staat dat het per 100 gram 400% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is. Dus, kan je kort zeggen wat het is en of het iets is waar je niet structureel te veel van wilt binnenkrijgen?
Alvast bedankt.![]()

Waarom is jullie caseine ineens zo dik? Vroeger nam ik ander halve scoop op 300 ml, en dan was het nog gewoon drinkbaar, smaakte imo ook beter (zoeter).

Waarom is jullie caseine ineens zo dik? Vroeger nam ik ander halve scoop op 300 ml, en dan was het nog gewoon drinkbaar, smaakte imo ook beter (zoeter).
hoger eiwitgehalte, en zo min mogelijk carbs en vet, bijna niets. Dat maakt de smaak minder maar omdat mensen het vaak ook voor slapen willen is hier meer vraag naar. De shake is op zich niet echt dikker geworden. micellar is altijd zo dik.Hogere kwaliteithoger eiwitgehalte, en zo min mogelijk carbs en vet, bijna niets. Dat maakt de smaak minder maar omdat mensen het vaak ook voor slapen willen is hier meer vraag naar. De shake is op zich niet echt dikker geworden. micellar is altijd zo dik.
, ik had nog ff snel een maaltijd naar binnen gepropt voor het slapen gaan, daarna die caseine, toen zat ik ook echt bomvol. Ik nam steeds whey perfection voor het slapen gaan, maar ik dacht laat ik eens iets anders nemen.Hogere kwaliteithoger eiwitgehalte, en zo min mogelijk carbs en vet, bijna niets. Dat maakt de smaak minder maar omdat mensen het vaak ook voor slapen willen is hier meer vraag naar. De shake is op zich niet echt dikker geworden. micellar is altijd zo dik.

Heb me vrouwtje even laten bestellen, hoop dat ze het goed heeft gedaan haha. Zal straks even naar het ref. nummer vragen.
Alvast bedankt voor de service Leon/Ilco, geen twijfel mogelijk.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Waarom is de 'oude' pw-power pill eigenlijk uit het gamma gehaald?
Zeker zo vroegtijdig voordat de nieuwe reeks er is, toch niks gezondheid-schadend met de oude?
Heb er nu nog maar een 10-tal over, helaas niet genoeg om 3-4 weken rond te komen terwijl ik net met extra cardio zit na training.. De PW-pil gaf me die focus die ik nodig had om door de helse krachttraining en cardio te geraken!

En natuurlijk was er met de oude versie niks wat de gezondheid zou schaden.
-Leon