- Waardering
- 359
geef mij het referentienummer even dsan bel ik direct met tnt.![]()
179745
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geef mij het referentienummer even dsan bel ik direct met tnt.![]()
Zo onderhand wel inderdaad. ik vind het steeds leuker worden met al die nieuwe variaties. Ik ben ook benieuwd, de eerste reacties hier zijn heel positief
Eiwit Pannenkoeken!!

Ga er direct mee bezig.
edit;
TNT belt zo meteen met DPD in Belgie. Zij geven aan het pakket de 21e te hebben aangeboden.
Als ze het vandaag niet oplossen dan stuur ik je vanmiddag nog een nieuw pakket en los het dan zelf wel op met DPD in BE en TNT in NL.![]()

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/protein-revolution
Kan je dit vergelijken met EAA, BCAA en Leucine allemaal samen in 1 shake, of is dit nog iets anders? Hoe zit die dosering in mekaar? afgerond naar 30 mss?:
Per dosering van 30 gram:
-10.000 mg BCAA’s
+16.500 mg EAA's
+5.000 mg Leucine
= 31,5 gram ?
Ga zoiezo nog een pot miccelar bestellen, krijg niet genoeg van strawberry smoothie!
alles ligt bij de buren, weer geen papier in de bus;;;![]()

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/protein-revolution
Kan je dit vergelijken met EAA, BCAA en Leucine allemaal samen in 1 shake, of is dit nog iets anders? Hoe zit die dosering in mekaar? afgerond naar 30 mss?:
En wat is er nou beter? Pure pump, of citrupure ?
Als ik moest kiezen tussen een potje Magic EAA, Pure Pump of citrupure (heb al creamono), welke is dan de beste keuze?
Bedankt!

Ga er nu mee aan de gang en kom er zo op terug
edit;
Je had 2 dingen bestelt die uitverkocht waren. (de empty caps van NOW). Ze hebben nu direct de rest verzonden.
Wil je dat we voor de Caps iets anders sturen? (mag ook best iets duurder zijn ,dat is geen probleem![]()
je spaargeld ook zeker.Woohoo post 1001!!!
Ruim 90% van mijn posts zijn gedaan in het B&F topic.![]()
Pure Pump - citrupure
Ik ga voor de Citrupure.
Dat is een beetje appels met peren vergelijken. Verschillende dingen
Ik kies dan voor de basis; Magic EAA.

whey zijn snelle eiwittenNog maar een vraagje, over een kleine 3 weken gaat mijn Cut beginnen en ik heb nog een nieuwe Whey nodig, ik was eigenlijk van plan om s'morgens Whey Perfection + Brinta en na het trainen Whey Perfection + Brinta te nemen maar nu zag ik jullie Dieet Eiwit.
Zou het teveel zijn als ik 2x Whey Perfection(+Brinta) en 1x Dieet Eiwit (tussendoor) ga nemen op een dag en zou ik beter voor 2x Dieet Eiwit(+Brinta) kunnen gaan ipv Perfection?
de neiuwe bestelling zat er ook al bij, das dan wel weer snel
de proteine perfection ziet er goed uit, de keycord hangt rond mijn nek en de t shirt is ook n neiuw model
goed!

krijgen jullie de lege caps nog in voorraad dan? of helemaal niet meer?

Woohoo post 1001!!!
Ruim 90% van mijn posts zijn gedaan in het B&F topic.![]()
Een mijlpaal!
Haha wtf man, jij bent echt een dwaas. Minimaal 5 van die emoticons zetten bij posts van B&F per dag zonder enkele toegevoegde waarde. Krijg je daar gratis supplementen voor ofzo?
Haha wtf man, jij bent echt een dwaas. Minimaal 5 van die emoticons zetten bij posts van B&F per dag zonder enkele toegevoegde waarde. Krijg je daar gratis supplementen voor ofzo?