XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga er direct mee bezig.:rolleyes:

edit;
TNT belt zo meteen met DPD in Belgie. Zij geven aan het pakket de 21e te hebben aangeboden.

Als ze het vandaag niet oplossen dan stuur ik je vanmiddag nog een nieuw pakket en los het dan zelf wel op met DPD in BE en TNT in NL. :)

alles ligt bij de buren, weer geen papier in de bus;;; :mad:

Ga er nu mee aan de gang en kom er zo op terug:)

edit;
Je had 2 dingen bestelt die uitverkocht waren. (de empty caps van NOW). Ze hebben nu direct de rest verzonden.
Wil je dat we voor de Caps iets anders sturen? (mag ook best iets duurder zijn ,dat is geen probleem:)

Laatst bewerkt:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/protein-revolution

Kan je dit vergelijken met EAA, BCAA en Leucine allemaal samen in 1 shake, of is dit nog iets anders? Hoe zit die dosering in mekaar? afgerond naar 30 mss?:

Per dosering van 30 gram:
-10.000 mg BCAA’s
+16.500 mg EAA's
+5.000 mg Leucine
= 31,5 gram ?

Ga zoiezo nog een pot miccelar bestellen, krijg niet genoeg van strawberry smoothie!

En wat is er nou beter? Pure pump, of citrupure ?
Als ik moest kiezen tussen een potje Magic EAA, Pure Pump of citrupure (heb al creamono), welke is dan de beste keuze?

Bedankt!

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/protein-revolution

Kan je dit vergelijken met EAA, BCAA en Leucine allemaal samen in 1 shake, of is dit nog iets anders? Hoe zit die dosering in mekaar? afgerond naar 30 mss?:

Weetnie of je kieskeurig bent qua smaak, maar ik heb deze in Banaan(ook nog 2 potten) en tis echt niet te zuipen. (bitter)

Zit natuurlijk wel extra goeie dingen in enzo dus tis maar net wat je wil.

de neiuwe bestelling zat er ook al bij, das dan wel weer snel ;)
de proteine perfection ziet er goed uit, de keycord hangt rond mijn nek en de t shirt is ook n neiuw model :D

goed!

En wat is er nou beter? Pure pump, of citrupure ?
Als ik moest kiezen tussen een potje Magic EAA, Pure Pump of citrupure (heb al creamono), welke is dan de beste keuze?

Bedankt!

Pure Pump - citrupure
Ik ga voor de Citrupure.

Dat is een beetje appels met peren vergelijken. Verschillende dingen:cool:
Ik kies dan voor de basis; Magic EAA.

Ga er nu mee aan de gang en kom er zo op terug:)

edit;
Je had 2 dingen bestelt die uitverkocht waren. (de empty caps van NOW). Ze hebben nu direct de rest verzonden.
Wil je dat we voor de Caps iets anders sturen? (mag ook best iets duurder zijn ,dat is geen probleem:)

krijgen jullie de lege caps nog in voorraad dan? of helemaal niet meer?

Woohoo post 1001!!! ;)

Ruim 90% van mijn posts zijn gedaan in het B&F topic. :D

Nog maar een vraagje, over een kleine 3 weken gaat mijn Cut beginnen en ik heb nog een nieuwe Whey nodig, ik was eigenlijk van plan om s'morgens Whey Perfection + Brinta en na het trainen Whey Perfection + Brinta te nemen maar nu zag ik jullie Dieet Eiwit.

Zou het teveel zijn als ik 2x Whey Perfection(+Brinta) en 1x Dieet Eiwit (tussendoor) ga nemen op een dag en zou ik beter voor 2x Dieet Eiwit(+Brinta) kunnen gaan ipv Perfection?

Nog maar een vraagje, over een kleine 3 weken gaat mijn Cut beginnen en ik heb nog een nieuwe Whey nodig, ik was eigenlijk van plan om s'morgens Whey Perfection + Brinta en na het trainen Whey Perfection + Brinta te nemen maar nu zag ik jullie Dieet Eiwit.

Zou het teveel zijn als ik 2x Whey Perfection(+Brinta) en 1x Dieet Eiwit (tussendoor) ga nemen op een dag en zou ik beter voor 2x Dieet Eiwit(+Brinta) kunnen gaan ipv Perfection?
whey zijn snelle eiwitten
dus perfect voor rondom training en in de ochtend.
dieet eiwit moet je beetje zien als maaltijd vervanger.
kun je gewoon door de dag nemen.
En nee het is niet teveel samen.

Hoeveel kosten die pannekoekjes?

de neiuwe bestelling zat er ook al bij, das dan wel weer snel ;)
de proteine perfection ziet er goed uit, de keycord hangt rond mijn nek en de t shirt is ook n neiuw model :D

goed!

Topper! Dank je, voor het compliment. De Protein Perfection mix zal je goed smaken.:)

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

krijgen jullie de lege caps nog in voorraad dan? of helemaal niet meer?

Pas over 4 weken ongeveer:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Woohoo post 1001!!! ;)

Ruim 90% van mijn posts zijn gedaan in het B&F topic. :D

Mijn felicitaties!!!:D Een mijlpaal!

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Hoeveel kosten die pannekoekjes?

Gaat zo rond de 18,00 euro komen voor 900 gram. (=30 pannenkoeken:meal:

Haha wtf man, jij bent echt een dwaas. Minimaal 5 van die emoticons zetten bij posts van B&F per dag zonder enkele toegevoegde waarde. Krijg je daar gratis supplementen voor ofzo?

Heb je er last van? En nee, ik word niet gesponsord door wie dan ook, om wat dan ook te posten.

Klachten over mij en/of mijn posts? Stuur me dan lekker een pm met je verhaal.
Heel misschien krijg je er dan wel één terug. :D

Je noemt mijn post(s) geen enkele toegevoegde waarde hebben? Mij dwaas noemen heeft zeker wel een toegevoegde waarde?

Dat ik niet meer "normaal" kan/mag posten, hebben jullie te danken aan enkele andere mensen.
Meer heb ik er niet meer over te zeggen, en meer wil ik er ook niet meer over zeggen.

Al dat gezeik begint nu toch echt wel een beetje de keel uit te hangen.

Amen..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven