Bia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
Ja, ik heb er last van.Heb je er last van?
Al dat gezeik begint nu toch echt wel een beetje de keel uit te hangen.
Amen..
Goede reden om er mee te stoppen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik heb er last van.Heb je er last van?
Al dat gezeik begint nu toch echt wel een beetje de keel uit te hangen.
Amen..
Ja, ik heb er last van.
. Of gewoon verder scrollen naar de volgende post. 
Haha wtf man, jij bent echt een dwaas. Minimaal 5 van die emoticons zetten bij posts van B&F per dag zonder enkele toegevoegde waarde. Krijg je daar gratis supplementen voor ofzo?
Ja, ik heb er last van.

Body en Fitshop Fans group
Staat voortaan onder leiding van Heljen.

Ja, ik heb er last van.

Alsjeblieft gast, gedraag je eenbeetje en wees geen kind. Doe je ding maar hou je aan the rules of the game, en mensen b**chen nou eenmaal of je het nou wilt of niet.Body en Fitshop Fans group
Staat voortaan onder leiding van Heljen.

Ja, ik heb er last van.

Is het verstandig om een half uur voor de training en na de training Whey Perfection te gebruiken?
Geen probleem! Is de bedoeling
Maar zou het wel een uur voor training proberen te drinken. Dan is de werking effectiever 
Nee. Is heel gevaarlijk!
NahGeen probleem! Is de bedoeling
Maar zou het wel een uur voor training proberen te drinken. Dan is de werking effectiever
En uiteraard zo snel mogelijk na de training dan.
.Haha oke bedankt, ik wist niet precies wanneer je het moest nemen, dus deed het een half uur van te voren, maar nu weet ik meer.

Whey perfection is binnen. Lekkere smaak die berry blastSample chocolade zat erbij, is ook lekker. Ben ook zeer benieuwd naar cookies and cream!
Vandaag de NoxiPro sample geprobeerd. Ik heb de helft van het zakje gebruikt.
Moet zeggen was een lekkere training. Voelde aan het begin weinig, maar merkte tijdens de training dat ik me beter kon concentreren en focussen, had iets meer kracht en minder verzuring tussen de setjes door. Na de training was er een lekkere pomp.
Ik had het iets heftiger verwacht, dus mischien volgende keer iets meer, maar heb toch lekker getraind! Een dikke 8 dus
ps: De smaak was heerlijk![]()

Welke eiwitrepen raden jullie aan in een dieet om af te vallen?.
Is het verstandig om een half uur voor de training en na de training Whey Perfection te gebruiken?
En niet vergeten om ook bij het ontbijt een shake te nemen
's ochtends heb je nood aan snelle eiwitten!
Ja, ik heb er last van.
Soms heb ik ook van: alweer een reactie van krimpie, maar is dat erg? Laat hem lekker doen toch en vaak helpt hij mensen goed. ik vind krimpie van toegevoegde waarde voor dit topic en vooral voor beginners.(tuurlijk ook voor b&f) leef je leven joh en laat krimpie met rust, gezeik allemaal altijd