XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik heb er last van.

Goede reden om er mee te stoppen

Iedereen heeft het recht op vrije meningsuiting. Jij hebt het recht om te zeggen dat dit je stoort Krimpie heeft het recht om te posten wat hij wilt.
Dus als het je stoort gewoon je ogen dichtdoen als je het ziet :p. Of gewoon verder scrollen naar de volgende post. :p

Whey perfection is binnen. Lekkere smaak die berry blast :) Sample chocolade zat erbij, is ook lekker. Ben ook zeer benieuwd naar cookies and cream!

Body en Fitshop Fans group

Staat voortaan onder leiding van Heljen.

Vandaag de NoxiPro sample geprobeerd. Ik heb de helft van het zakje gebruikt.
Moet zeggen was een lekkere training. Voelde aan het begin weinig, maar merkte tijdens de training dat ik me beter kon concentreren en focussen, had iets meer kracht en minder verzuring tussen de setjes door. Na de training was er een lekkere pomp.
Ik had het iets heftiger verwacht, dus mischien volgende keer iets meer, maar heb toch lekker getraind! Een dikke 8 dus :)

ps: De smaak was heerlijk :D

Laatst bewerkt:
Body en Fitshop Fans group

Staat voortaan onder leiding van Heljen.
Alsjeblieft gast, gedraag je eenbeetje en wees geen kind. Doe je ding maar hou je aan the rules of the game, en mensen b**chen nou eenmaal of je het nou wilt of niet.
Als iemand jou niet mag, laat hem ermee leren leven. Tis zijn probleem, niet de jouwe :D

Eerst negeren ze je, dan lachen ze je uit, dan zoeken ze ruzie met je dan win jij volgens ghandi, ik vind het heerlijk dit:D:D

Welke eiwitrepen raden jullie aan in een dieet om af te vallen? :p.

Is het verstandig om een half uur voor de training en na de training Whey Perfection te gebruiken?

Is het verstandig om een half uur voor de training en na de training Whey Perfection te gebruiken?

Nee. Is heel gevaarlijk!

Nah :p Geen probleem! Is de bedoeling ;) Maar zou het wel een uur voor training proberen te drinken. Dan is de werking effectiever ;)
En uiteraard zo snel mogelijk na de training dan.

Als de posts van krimpie je niet bevallen moet je maar ergens anders gaan posten. Dit is het Body en fit shop topic dus mag in dit topic daar ook voluit over gepost worden... + Al zijn posts (buiten dit topic) zijn slechts advies / complimenten. je bent niet verplicht het op te volgen ofzo..

Nee. Is heel gevaarlijk!

Nah :p Geen probleem! Is de bedoeling ;) Maar zou het wel een uur voor training proberen te drinken. Dan is de werking effectiever ;)
En uiteraard zo snel mogelijk na de training dan.

Haha oke bedankt, ik wist niet precies wanneer je het moest nemen, dus deed het een half uur van te voren, maar nu weet ik meer :).

Haha oke bedankt, ik wist niet precies wanneer je het moest nemen, dus deed het een half uur van te voren, maar nu weet ik meer :).

En niet vergeten om ook bij het ontbijt een shake te nemen ;)
's ochtends heb je nood aan snelle eiwitten!

Whey perfection is binnen. Lekkere smaak die berry blast :) Sample chocolade zat erbij, is ook lekker. Ben ook zeer benieuwd naar cookies and cream!

Dank je!

Vandaag de NoxiPro sample geprobeerd. Ik heb de helft van het zakje gebruikt.
Moet zeggen was een lekkere training. Voelde aan het begin weinig, maar merkte tijdens de training dat ik me beter kon concentreren en focussen, had iets meer kracht en minder verzuring tussen de setjes door. Na de training was er een lekkere pomp.
Ik had het iets heftiger verwacht, dus mischien volgende keer iets meer, maar heb toch lekker getraind! Een dikke 8 dus :)

ps: De smaak was heerlijk :D

Lekker he? :D

Welke eiwitrepen raden jullie aan in een dieet om af te vallen? :p.

Wholly oats bar

van 29,00 voor slechts 16,00 Euro!

Ja hoor geen probleem.

En niet vergeten om ook bij het ontbijt een shake te nemen ;)
's ochtends heb je nood aan snelle eiwitten!

klopt! :thumbs:

-Leon

Ja, ik heb er last van.

Goede reden om er mee te stoppen

Soms heb ik ook van: alweer een reactie van krimpie, maar is dat erg? Laat hem lekker doen toch en vaak helpt hij mensen goed. ik vind krimpie van toegevoegde waarde voor dit topic en vooral voor beginners.(tuurlijk ook voor b&f) leef je leven joh en laat krimpie met rust, gezeik allemaal altijd

Soms heb ik ook van: alweer een reactie van krimpie, maar is dat erg? Laat hem lekker doen toch en vaak helpt hij mensen goed. ik vind krimpie van toegevoegde waarde voor dit topic en vooral voor beginners.(tuurlijk ook voor b&f) leef je leven joh en laat krimpie met rust, gezeik allemaal altijd

Idd. Ga trainen ofzo ipv te bleiten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven