Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
12,500 posts alweer in het BNF topic!

Dank jullie wel! :)

-Leon

En al 30 leden in de B&F fan group. :D

Maar dit kunnen er nog veel meer worden. :thumbs:

Soms heb ik ook van: alweer een reactie van krimpie,

Klinkt misschien gek, maar dat had ik zelf ook wel eens. ;)

Laat hem lekker doen toch en vaak helpt hij mensen goed.

Dat was ook altijd mijn bedoeling, en ik geef toe dat ik soms te ver daarin doorgeschoten ben..
Dat is het nadeel als je een Borderliner/ADD'er bent, soms kun je onbewust/bewust te ver doorschieten met bepaalde dingen, ook al bedoel je het goed. :o

ik vind krimpie van toegevoegde waarde voor dit topic en vooral voor beginners.

Thank you. Waardeer ik zeker. :)

En nu gaan we weer allemaal back ontopic.
Don't worry about me, doe ik ook niet.
:p

:thumbs:

Krimpie heeft mij ook al talloze keren geholpen. En ik ben zeker dat ik niet de enige ben die voordeel gehad heeft aan de tips van Krimpie. Dus laat die "extra extra grote" jongens maar klein wezen met die waarschuwingen. :p

Krimpie heeft mij ook al talloze keren geholpen. En ik ben zeker dat ik niet de enige ben die voordeel gehad heeft aan de tips van Krimpie. Dus laat die "extra extra grote" jongens maar klein wezen met die waarschuwingen. :p
xxl heeft daar niks mee te maken...

Op het forum is het niet toegestaan reclame te maken voor commerciele zaken. De boardsponsors hebben hier wel toestemming voor dus is het geen probleem als ze op het forum hun producten aanprijzen. Dit doen ze ook uit naam van de shop zodat lezers zich ervan bewust zijn dat het natuurlijk zelden een objectief advies is. De boardsponsors geven vaak goed advies maar kunnen natuurlijk nooit helemaal objectief zijn in hun mening en advies vanwege hun financieel belang en standplaatsgebondenheid.
Op DBB krijgen members best veel vrijheid om commerciele zaken te bespreken die geen boardsponsor zijn. Topics over allerhande webshops worden over het algemeen niet gelocked. Natuurlijk betekend dit ook dat members dingen mogen posten of aanprijzen van B&F shop. Maar zodra 90% van iemands posts over B&F gaan vind ik dat persoonlijk te ver gaan aangezien hij namelijk niet -zoals Ilco en Leon- uit naam van de shop post. Volgens mij heeft B&F toestemming om hier hun producten aan te prijzen en heeft Krimpie dat niet.

Op het forum is het niet toegestaan reclame te maken voor commerciele zaken. De boardsponsors hebben hier wel toestemming voor dus is het geen probleem als ze op het forum hun producten aanprijzen. Dit doen ze ook uit naam van de shop zodat lezers zich ervan bewust zijn dat het natuurlijk zelden een objectief advies is. De boardsponsors geven vaak goed advies maar kunnen natuurlijk nooit helemaal objectief zijn in hun mening en advies vanwege hun financieel belang en standplaatsgebondenheid.
Op DBB krijgen members best veel vrijheid om commerciele zaken te bespreken die geen boardsponsor zijn. Topics over allerhande webshops worden over het algemeen niet gelocked. Natuurlijk betekend dit ook dat members dingen mogen posten of aanprijzen van B&F shop. Maar zodra 90% van iemands posts over B&F gaan vind ik dat persoonlijk te ver gaan aangezien hij namelijk niet -zoals Ilco en Leon- uit naam van de shop post. Volgens mij heeft B&F toestemming om hier hun producten aan te prijzen en heeft Krimpie dat niet.

Dat doet hij toch ook niet?
Hij helpt gewoon de mensen met vragen! En geeft zijn mening over producten!
Een mening van een gewone particulier vind ik soms veel meer zeggen dan de handelaar zelf. (No offence B&F :D)

Dat doet hij toch ook niet?
Hij helpt gewoon de mensen met vragen! En geeft zijn mening over producten!
Een mening van een gewone particulier vind ik soms veel meer zeggen dan de handelaar zelf. (No offence B&F :D)

En dat ben ik helemaal met je eens. Daarom is het aan de boardsponsors zelf om reclame te maken en niet aan members. Van members ga je er namelijk van uit dat ze redelijk objectief advies geven. Krimpie maakt echt alleen maar posts voor b&f. Ik weet dat hij zich alleen daar op focust, maar voor andere bezoekers is het misschien niet duidelijk dat hij toch alleen maar over b&f post en daardoor zijn advies niet echt objectief is.

De Micellar is inderdaad lekker geprijsd met de huidige weekaanbieding. :D

Post zoals deze... Ik bedoel het is geen advies, geen mening over het product alleen maar voor de 500ste keer wat voor geweldig iets B&F nu weer doet. Het linkje naar het product al in de post verwerkt. Sorry hoor, maar dit is gewoon reclame. Ik zie B&F dit soort posts zelf ook maken, maar dat is oke aangezien je weet dat ze de shop vertegenwoordigen. Van een member zou dit soort shit niet moeten worden toegelaten imo.

Laatst bewerkt:
WATTTT, die repen 16 euro nu?
Heb ik net een bestelling gedaan:(.

net een pot proteine en 2 x no-xplode gekocht op bodyenfitshop.nl benieuwd wanneer ik het binnen heb

Nieuwe discussie toegevoegd op de fanpage.

[Link niet meer beschikbaar]

Doel hiervan is alle suggesties voor B&F zoals nieuwe producten, tips voor de site,... mooi te ordenen. Mij leek dit wel interessant en handig. :p

WATTTT, die repen 16 euro nu?
Heb ik net een bestelling gedaan:(.

Mocht je na 18:00 hebben besteld, dan kan er morgen altijd iets worden geregeld. Bestel deze dan nu en stuur vervolgens even een PM met beide referentienummers. Zoals Zuipschuit zegt kun je ook altijd bellen of mailen! ;)

Wholly Oats Bars € 16,00 voor 12 stuks!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net een pot proteine en 2 x no-xplode gekocht op bodyenfitshop.nl benieuwd wanneer ik het binnen heb

Indien je deze zonet hebt besteld, zal je pakket morgen meegaan en heb je hem overmorgen (vrijdag) in huis! :)

-Vincent

Vandaag na 18:00 besteld is Vrijdag binnen als TNT meewerkt. ;)
Edit: Vincent was me voor.

Nieuwe discussie toegevoegd op de fanpage.

[Link niet meer beschikbaar]

Doel hiervan is alle suggesties voor B&F zoals nieuwe producten, tips voor de site,... mooi te ordenen. Mij leek dit wel interessant en handig. :p

Keep up the good work Heljen. :)

Mocht je na 18:00 hebben besteld, dan kan er morgen altijd iets worden geregeld. Bestel deze dan nu en stuur vervolgens even een PM met beide referentienummers. Zoals Zuipschuit zegt kun je ook altijd bellen of mailen! ;)

Wholly Oats Bars € 16,00 voor 12 stuks!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Indien je deze zonet hebt besteld, zal je pakket morgen meegaan en heb je hem overmorgen (vrijdag) in huis! :)

-Vincent

nice nice nice, dus met mijn laatste training van deze week kan ik weer no-xplode gebruiken ^^

TYTY!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven