Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Referentie nummer: 182455
Heb iets bij de opmerking neer gezet weet niet of ik het goed heb gedaan ;). Kan niet wachten xD

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

ik weet niet welke smaak ik moet pakken van wp heb aardbei maar ik heb ook aardbei weightgainer. dus die begin beetje te vervelen haah. zit te denke aan berry blast of cookies hmm

Heb iets bij de opmerking neer gezet weet niet of ik het goed heb gedaan ;). Kan niet wachten xD

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

ik weet niet welke smaak ik moet pakken van wp heb aardbei maar ik heb ook aardbei weightgainer. dus die begin beetje te vervelen haah. zit te denke aan berry blast of cookies hmm

Beide topsmaken! Maar ik kan toch Berry aanraden! Echt super! :D

14.34 - Refnummer 182370
15.16 - Refnummer 182400
16.56 - Refnummer 182455

Circa 30 bestellingen per 45 min. Is gemiddeld 960 bestellingen per dag.
350.400 bestellingen per jaar :eek:
Zit ik ongeveer in de buurt?

14.34 - Refnummer 182370
15.16 - Refnummer 182400
16.56 - Refnummer 182455

Ik zou toch wel rekening houden met dat er snachts mensen slapen :p

14.34 - Refnummer 182370
15.16 - Refnummer 182400
16.56 - Refnummer 182455

denk dat veel mense ook iets kleins bestelle en dat dit natuurlijk niet iedere dag zo gaat ;)

Is al verwerkt zie ik. Maar ze zullen er vast iets leuks bij gedaan hebben. Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

14.34 - Refnummer 182370
15.16 - Refnummer 182400
16.56 - Refnummer 182455

Nee:D Vele malen minder. Echt:)

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

denk dat veel mense ook iets kleins bestelle en dat dit natuurlijk niet iedere dag zo gaat ;)

Nee, dit is de drukste dag ooit volgens mij zelfs :) We zijn wel druk maar niet zo druk. Was het maar waar!:D

Ik zou toch wel rekening houden met dat er snachts mensen slapen :p

Hehe, maar als we dan 8u niet mee rekenen. Is 33,3% van de dag.

Kom ik nog uit op 218.000 bestellingen per jaar.

Bestelling is een bestelling. Maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn.

Heb het hierboven al verbeterd. Er zijn zat acties waarbij het aantal bestellingen verdubbeld word.

Denk dat als ik zeg 2 ton bestellingen per jaar, wel redelijk in de buurt zit. Is wel aaaaardig wat! :D

Beide topsmaken! Maar ik kan toch Berry aanraden! Echt super! :D

Berry is heerlijk fris:zuip:

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Hehe, maar als we dan 8u niet mee rekenen. Is 33,3% van de dag.

Kom ik nog uit op 218.000 bestellingen per jaar.

Bestelling is een bestelling. Maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn.

Heb het hierboven al verbeterd. Er zijn zat acties waarbij het aantal bestellingen verdubbeld word.

Denk dat als ik zeg 2 ton bestellingen per jaar, wel redelijk in de buurt zit. Is wel aaaaardig wat! :D

Nee, dat reden we niet. De helft denk ik eigenlijk ook niet.:)

Berry is heerlijk fris:zuip:

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Nee, dat reden we niet. De helft denk ik eigenlijk ook niet.:)

Dan heb ik mijn vergist excuses!

Maar het gaat niet om de aantal bestellingen, maar om de aantal tevreden klanten. Dat is een dikke 10 waard, gaat zo voort!

Vanavond nog eens bestellinkje plaatsen :D

Vanavond nog eens bestellinkje plaatsen :D

Hier ook bijna weer :D

B&F: Wat raden jullie aan? Mijn Whey Perfection raakt bijna weer op.
En zit te denken om nu enkel nog maar Protein Perfection te kopen.

Lijkt mij op alle gebied beter? Langere/snellere opname, meer eiwitten, minder vet.

Of vinden jullie Whey perfection toch nog net iets beter?

Daar moet ik het helemaal mee eens zijn. :D

Ja door de klantvriendelijkheid en service blijf ik ook "trouw" aan bodyenfit. Maar leon, weet je al wanneer de maximizev2 samples der zijn, want ik wacht al paar weekjes erop en ik wil hem natuurlijk bij jullie bestellen als tie goed werkt:)

Hier ook niks anders dan lof voor de service van B&F. Elke bestelling meer dan perfect afgeleverd. :D. Ze staan ook altijd klaar met uitleg wanneer je dit nodig hebt. :thumbs:

Ik vraag me eigenlijk af of de smaken verschillend zijn volgens het product..
Bv Whey perfection Bananen en Micellar casein Bananen..
Zelfde smaak of ?

En bedankt voor de heerlijke bestelling :D

Ik vraag me eigenlijk af of de smaken verschillend zijn volgens het product..
Bv Whey perfection Bananen en Micellar casein Bananen..
Zelfde smaak of ?

En bedankt voor de heerlijke bestelling :D

Ik geef de voorkeur aan de Micellar Casein Banaan wat smaak betreft.
De Whey Perfection Banaan is ook heerlijk, maar als ik moest kiezen tussen beide, dan zou ik voor de Micellar gaan.

Maar smaken verschillen natuurlijk. ;)

Iemand ervaring hoe de Protein Perfection Mix banaan smaakt? :p. Heb de Whey Perfection banaan al getest en vond deze lekker. :p. Ongeveer dezelfde smaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven