AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring hoe de Protein Perfection Mix banaan smaakt? :p. Heb de Whey Perfection banaan al getest en vond deze lekker. :p. Ongeveer dezelfde smaak?

Weet niet of het dezelfde smaak is. Maar heb wel al Protein Perfection banaan geproefd en die vond ik best wel lekker :thumbs:

Iemand ervaring hoe de Protein Perfection Mix banaan smaakt? :p. Heb de Whey Perfection banaan al getest en vond deze lekker. :p. Ongeveer dezelfde smaak?

Beide smaken goed, maar de Whey Perfection is naar mijn mening weer de lekkerste van de 2. :)

Maar ook hier geldt weer, smaken verschillen.

Beide smaken goed, maar de Whey Perfection is naar mijn mening weer de lekkerste van de 2. :)

Maar ook hier geldt weer, smaken verschillen.

Ja inderdaad smaken verschillen. Maar tot nu toe vond ik alle smaken van de Whey Perfection al op en top. :D.

Morgen de Protein Perfection binnen (als tnt en dpd hun Noxi of Pre-workout power) genomen hebben. :D Dan direct testen. :D
Lekker shake nemen voor het slapen. :D

Ja inderdaad smaken verschillen. Maar tot nu toe vond ik alle smaken van de Whey Perfection al op en top. :D.

Morgen de Protein Perfection binnen (als tnt en dpd hun Noxi of Pre-workout power) genomen hebben. :D Dan direct testen. :D

Mooi! :D Ik hoop ook snel Protein Perfection te kunnen bestellen!
Maar eerst nog een 2,5kg Whey Perfection wegwerken. Anders gaat er hier iemand zagen vrees ik :D
Iemand suggestie van smaak? Bestaat helaas niet in Berry Blast :(

Voor het slapen gaan gebruik ik de Micellar, mijn favoriete shake om lekker van te dromen. :p

Btw. 56 leden? Dagelijkse groei voor je Body en Fitshop fans groep.
Netjes! :D

Laatst bewerkt:
Mooi! :D Ik hoop ook snel Protein Perfection te kunnen bestellen!
Maar eerst nog een 2,5kg Whey Perfection wegwerken. Anders gaat er hier iemand zagen vrees ik :D
Iemand suggestie van smaak? Bestaat helaas niet in Berry Blast :(

Toch wel hoor. :D. Berry Blast staat er ook tussen. Ik koos voor de banaan omdat ik de Berry nog heb staan in Whey Perfection. :D

Voor het slapen gaan gebruik ik de Micellar, mijn favoriete shake om lekker van te dromen. :p

Btw. 56 leden? Dagelijkse groei voor je Body en Fitshop fans groep.
Netjes! :D

Yes yes. 56 leden. :p. Zit al de hele tijd te denken over een nieuwe discussie. Maar nog geen echt idee.
Ik dacht alleen aan een "post een foto van je voorraad topic".

Iemand voorstander? :D

Hmm. Keek ik gisteren nu scheel? :p Of staat die smaak er nog maar net tussen? :p
Berry blast it will be dus! :D

Dan heb ik mijn vergist excuses!

Maar het gaat niet om de aantal bestellingen, maar om de aantal tevreden klanten. Dat is een dikke 10 waard, gaat zo voort!

Goed om te horen, bedankt voor je complimenten! :)

Ik heb je een PM gestuurd, kunt u bevestigen dat u hem ontvangen heeft?

Bedankt!

Ik heb je PM ontvangen, ik laat het even liggen voor Ilco. Mocht het morgen nog niet zijn opgelost help me dan even herinneren!

Vanavond nog eens bestellinkje plaatsen :D

:thumbs:

Hier ook bijna weer :D

B&F: Wat raden jullie aan? Mijn Whey Perfection raakt bijna weer op.
En zit te denken om nu enkel nog maar Protein Perfection te kopen.

Lijkt mij op alle gebied beter? Langere/snellere opname, meer eiwitten, minder vet.

Of vinden jullie Whey perfection toch nog net iets beter?

Ik zou gaan voor de Protein Perfection Mix! Deze bevat een combinatie van zes verschillende eiwitten. Daarnaast is dit persoonlijk mijn favoriete smaak, hoe persoonsgebonden dat ook zijn mag. ;)

Protein Perfection Mix

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja door de klantvriendelijkheid en service blijf ik ook "trouw" aan bodyenfit. Maar leon, weet je al wanneer de maximizev2 samples der zijn, want ik wacht al paar weekjes erop en ik wil hem natuurlijk bij jullie bestellen als tie goed werkt:)

Geen Leon, maar hoogstwaarschijnlijk hetzelfde antwoord; deze verwacht ik deze week! Nog even geduld dus! ;)

Hier ook niks anders dan lof voor de service van B&F. Elke bestelling meer dan perfect afgeleverd. :D. Ze staan ook altijd klaar met uitleg wanneer je dit nodig hebt. :thumbs:

Wat een complimenten! Goed om te horen zeg, dank jullie wel! :thumbs:

Ik vraag me eigenlijk af of de smaken verschillend zijn volgens het product..
Bv Whey perfection Bananen en Micellar casein Bananen..
Zelfde smaak of ?

En bedankt voor de heerlijke bestelling :D

Graag gedaan, dat is hoe gek het ook klinkt nogal persoonsgebonden! Persoonlijk hou ik wel van de iets stevigere structuur die de Micellar Casein bevat!

Micellar Casein Superior

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Vincent

Bedankt voor het antwoord B&F! :D
Ik ga voor Protein Perfection gaan nu :)

De Lean Gain is echt werkelijk heerlijk. :D :zuip:

Smaak Chocolate Milkshake. :D Lost zeer goed op en geeft een heerlijk volle smaak. :thumbs:

Persoonlijk hou ik wel van de iets stevigere structuur die de Micellar Casein bevat!

+1

De dikkere structuur vind ik ook een pluspunt van de Micellar t.o.v. bijvoorbeeld de Protein Perfection.

Zeker als je wat minder melk gebruikt bij de Micellar, dan heb je in de ochtend een overheerlijk toetje wat je lekker kunt wegsmikkelen. :)

Weet je wat echt heerlijk is! Grape smaak van Noxipro of fruitpunch van perfect carbs , gaat er in 1 sec in! top :D

Heb je een geluk :P

Wat is het verschil tussen wms en perfect carbs?

WMS is Waxy Maize Starch
Perfect Carbs is Dextrose en maltodextrine.

WMS is een "nieuwe" carb die sneller opgenomen wordt in je lichaam. En dus sneller andere voedingsstoffen transporteert in je lichaam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven