MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Lean Gain is echt werkelijk heerlijk. :D :zuip:

Smaak Chocolate Milkshake. :D Lost zeer goed op en geeft een heerlijk volle smaak. :thumbs:

Lean Gain is een echte bestseller aan het worden.:) De hoogste kwaliteit gekoppeld aan een lekkere smaak! Kan momenteel geen Gainer tegenop!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Gezien:) en terug:D

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

WMS is Waxy Maize Starch
Perfect Carbs is Dextrose en maltodextrine.

WMS is een "nieuwe" carb die sneller opgenomen wordt in je lichaam. En dus sneller andere voedingsstoffen transporteert in je lichaam.

100% mee eens. Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Weet je wat echt heerlijk is! Grape smaak van Noxipro of fruitpunch van perfect carbs , gaat er in 1 sec in! top :D

Beide smaken zijn heerlijk dus kan ik mij iets bij voorstellen:zuip:

hebben jullie miss sample van weight gainer ? Referentie nummer: 182738

alvast bedankt

Gisteren besteld, ik heb bij de opmerkingen gevraagd of ik ipv kado 2 een sample van whey perfection kon ontvangen, zou dit een probleem zijn?

Ben ik blij om, ik kan amper nog bewegen met al die shakebekers in m'n kamer :D

hebben jullie nog samples van noxipro?

Gister besteld, vandaag in huis! helemaal top!
Alleen zaten er geen kado's bij :(

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

[/COLOR]
Oke super zal ik doen! Maar hoe kan ik die vinden? :o
kijk in dit topic als b&f daar iets heeft getypt klik je op de naam en daar staat iets van persoonlijk bericht of iets in die richting

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

stuur een prive bericht

hebben jullie nog samples van noxipro?

Die zijn net op helaas.:cool:

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Gister besteld, vandaag in huis! helemaal top!
Alleen zaten er geen kado's bij :(

PM het referentienummer inderdaad maar even:) Je mag het referentienummer ook hier posten.
Het referentienummer staat op je factuur en ook in de mail ter bevestiging van je bestelling.

Oh ja heb al een PM gestuurd ;)

Alle supps zijn weer binnen, super snel, super service + paar leuke samples. Top!

Als ik toch 1 maar mag vertellen, ik bestel nu toevallig samen met een vriend. Was iets meer dan 100 euro, alleen je kan maar 1 shakebeker kiezen. Mss is het handig om te kijken of je vanaf 125+ een extra shakebeker erbij krijgt of een sample. Of dat je bijv bij 2x5lbs whey perfection een extra shakebeker krijg. Heb zelf al een voorraadje shakebekers :D Maar zou zonde zijn als ik dat niet heb, dan heb je er maar 1. Heeft iig geen invloed op jullie service!, maar denk deel het even mee.

Alle supps zijn weer binnen, super snel, super service + paar leuke samples. Top!

Als ik toch 1 maar mag vertellen, ik bestel nu toevallig samen met een vriend. Was iets meer dan 100 euro, alleen je kan maar 1 shakebeker kiezen. Mss is het handig om te kijken of je vanaf 125+ een extra shakebeker erbij krijgt of een sample. Of dat je bijv bij 2x5lbs whey perfection een extra shakebeker krijg. Heb zelf al een voorraadje shakebekers :D Maar zou zonde zijn als ik dat niet heb, dan heb je er maar 1. Heeft iig geen invloed op jullie service!, maar denk deel het even mee.

Goed idee. Zullen er naar kijken. :)

-Leon

Hallo bodyenfitshop..
Zoals ik al eerder een bestelling had gedaan een groote .. is er weer de zelfte fout gemaakt ..
ik heb deze x besteld whey perfection 1x miscelear cassein 1x en lean gain 1x
nou is er weer een fout gemaakt bij de bestelling ik heb geen whey perfection (Strawberry) gekregen maar ik kreeg de smaak capucinno...
ik had echt graag de strawberry gewilt... :(
Referentie nummer =181943
kunt het nogmaals controleren als u me niet gelooft.. :(
wat kunnen we hier tegen doen..

Super mijn bestelling is vandaag weer binnen. :D.

Jullie hebben er weer echt een op en top pakje van gemaakt. :D.
Super service mannen. :thumbs:

Leon heb je al even tijd gehad om naar mijn schema's te kunnen kijken? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven