Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo bodyenfitshop..
Zoals ik al eerder een bestelling had gedaan een groote .. is er weer de zelfte fout gemaakt ..
ik heb deze x besteld whey perfection 1x miscelear cassein 1x en lean gain 1x
nou is er weer een fout gemaakt bij de bestelling ik heb geen whey perfection (Strawberry) gekregen maar ik kreeg de smaak capucinno...
ik had echt graag de strawberry gewilt... :(
Referentie nummer =181943
kunt het nogmaals controleren als u me niet gelooft.. :(
wat kunnen we hier tegen doen..
Je was toch 21? Je typt als een 11 jarige.

YO KRIMPIE

Hey Krimpie, waar hang je uit kerel? :)

Of heb je hetzelfde probleem als mij? Motjes?:D

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Hallo bodyenfitshop..
Zoals ik al eerder een bestelling had gedaan een groote .. is er weer de zelfte fout gemaakt ..
nou is er weer een fout gemaakt bij de bestelling ik heb geen whey perfection (Strawberry) gekregen maar ik kreeg de smaak capucinno...

Raar verhaal.... ik heb nog nooit van B&F een inclompete levering gehad.:)

Laatst bewerkt:
thanks voor de pillenbox en noxi pro sample, heb heel dat pakje opgedronken, ga ik nu dod? :D

Vandaag me bestelling gekregen. Creatine Orotate en een pot multivits van ON. Ben overgestapt van Cellmass op Creatine Orotate omdat ik die cellmass echt beu was na een half jaar (kwalitatief vond ik het wel een goed product, wel duur!). Hopelijk is Creatine Orotate even goed ;)

hoe moet ik die noxipro sample eigelijk door de helft doen? zit er nu over na te denken maar heb niet echt een idee hoe ik dat moet doen :O

Vandaag me bestelling gekregen. Creatine Orotate en een pot multivits van ON. Ben overgestapt van Cellmass op Creatine Orotate omdat ik die cellmass echt beu was na een half jaar (kwalitatief vond ik het wel een goed product, wel duur!). Hopelijk is Creatine Orotate even goed ;)

De Orotate Creatine geeft enorm goede reacties:)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Hallo bodyenfitshop..

Ik regel het direct:) Morgenochtend opgelost! Excuses:rolleyes:

Wederom een bestellingje geplaatst 182849, je weet dat ik van de stimulies ben dus hoe meer samples hoe beter :D

------------
Edit: Haha, tis al verzonden voordat ik op "Antwoord verwerken" heb gedrukt.. crap :P

Laatst bewerkt:
Ooh bedankt :D
Wat gaat u doen eigenlijk vraag ik me af .

mvg karwan

Wa denkte? Waarschijnlijk heb je mazzel en krijg je hem cadeau. Dit is denk nog steeds in de categorie van t nieuwe personeel enzo, aangezien dit vaker gebeurt laatste tijd als eerder. Maar jij heb vaak mazzel:rolleyes: hee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven