AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al een datum bekend wanneer de Eiwit Pannenkoeken en de Ultra Fine Oats te bestellen zijn?

De Oats vanaf morgen. De pannenkoeken vanaf eind deze- of begin volgende week:)

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Boys, wat vinden jullie van mijn creatie. Eiwitreep gemaakt van whey perfection cookies en cream.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/lekkere-whey-perfection-eiwitreep-a-z-269627/

Op foto's lijken ze misschien wat brokkelig, maar dat komt omdat ze nog best warm waren toen ik ze sneed.

Echt even kijken, ziet er lekker uit!!:)

Eiwitpannekoeken... Geniaal :D

Wederom een bestellingje geplaatst 182849, je weet dat ik van de stimulies ben dus hoe meer samples hoe beter :D

------------
Edit: Haha, tis al verzonden voordat ik op "Antwoord verwerken" heb gedrukt.. crap :P

Is al verwerkt:rolleyes: Ik hoop dat ze er iets leuks van gemaakt hebben.

Dank je!!:)

Wa denkte? Waarschijnlijk heb je mazzel en krijg je hem cadeau. Dit is denk nog steeds in de categorie van t nieuwe personeel enzo, aangezien dit vaker gebeurt laatste tijd als eerder. Maar jij heb vaak mazzel:rolleyes: hee
jaa ik heb wel mazzel dat ik iets krijg dat zeker :D

Laatst bewerkt:

Ik hoop dat jullie het wat vinden inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

jaa ik heb wel mazzel dat ik iets krijg dat zeker :D
maar is wel ietsjes minder dat ik die strawberry niet heb gekregen maar maakt niet uit bodyenfitshop stuurt wel wat lueks op denk ik :rolleyes:

Een volle pot Aardbei:)

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Wa denkte? Waarschijnlijk heb je mazzel en krijg je hem cadeau. Dit is denk nog steeds in de categorie van t nieuwe personeel enzo, aangezien dit vaker gebeurt laatste tijd als eerder. Maar jij heb vaak mazzel:rolleyes: hee

Klopt, nieuw personeel, druk.. maar ik probeer het niet goed te praten:rolleyes: Het mag niet gebeuren eigenlijk:cool:

Ik hoop dat jullie het wat vinden inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Een volle pot Aardbei:)
dankje wel echt maar :D
kan ik tog genieten van mijn strawberry shakies !!! :D:D
top service van julie tog !
ik krijgt het neem ik aan van tnt post ?

Nee van sinterklaas, gast hoe ****ing oud ben je?
oke ik weet al genoeg mensen stressen ook veel laatste tijd.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

en zoals ik al zij die stats leeftijd kloppen niet -.-
ik ben 21jaar
Lengte 1,82
Gewicht 88kilo
vetpercentage 12%-13%
happy ?

oke ik weet al genoeg mensen stressen ook veel laatste tijd.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

en zoals ik al zij die stats leeftijd kloppen niet -.-
ik ben 21jaar
Lengte 1,82
Gewicht 88kilo
vetpercentage 12%-13%
happy ?

Ja en als je, je ook gedraagt als een 21 jarige zijn we allemaal blij.

Aangezien ik net foto's aan het trekken was van mijn eiwitrepen, dacht ik : even een pic maken van alle supps van B&F die ik momenteel bezit. Misschien een ideetje voor een nieuwe rubriek 'neem eens een foto van je supps' ;)

2dqk12g.jpg

Aan Variatie aan whey kom je niet tekort in ieder geval.

Yes yes. 56 leden. :p. Zit al de hele tijd te denken over een nieuwe discussie. Maar nog geen echt idee.
Ik dacht alleen aan een "post een foto van je voorraad topic".

Iemand voorstander? :D

Aangezien ik net foto's aan het trekken was van mijn eiwitrepen, dacht ik : even een pic maken van alle supps van B&F die ik momenteel bezit. Misschien een ideetje voor een nieuwe rubriek 'neem eens een foto van je supps' ;)

2dqk12g.jpg

Ik had hier gisteren ook al aan gedacht. :D. Toch al een voorstander. :D. Welke smaken zijn die Whey Perfection?

Aardbei , Cookies en Cream, Framboos en Cappucino .

Nummer 1 is voor mij framboos, minste vind ik de cappucino-smaak. Die gaat vrees ik nooit opraken :d

Aardbei , Cookies en Cream, Framboos en Cappucino .

Nummer 1 is voor mij framboos, minste vind ik de cappucino-smaak. Die gaat vrees ik nooit opraken :d

Ik heb momenteel de Berry Blast en de Neutraal. Framboos ga ik volgende x bestellen. :D.

Ben eerlijk gezegd de 'speciale smaken' momenteel even beu. Heb er wat spijt van dat ik de C&C en de cappucino heb gekocht. Ik merk dat dit in het begin heerlijk is, maar dat naarmate de pot leger raakt, het toch wat tegensteekt. De volgende wordt gewoon chocoladesmaak ! De C&C kan ik nog verwerken in mijn eiwitrepen en wat receptjes, maar de cappucino krijg ik echt niet binnen. Ik zou zeggen : ik wil er gerust iemand mee blij maken op dit forum ? Heb er nog maar 1 keer van gebruikt ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven