XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben eerlijk gezegd de 'speciale smaken' momenteel even beu. Heb er wat spijt van dat ik de C&C en de cappucino heb gekocht. Ik merk dat dit in het begin heerlijk is, maar dat naarmate de pot leger raakt, het toch wat tegensteekt. De volgende wordt gewoon chocoladesmaak ! De C&C kan ik nog verwerken in mijn eiwitrepen en wat receptjes, maar de cappucino krijg ik echt niet binnen. Ik zou zeggen : ik wil er gerust iemand mee blij maken op dit forum ? Heb er nog maar 1 keer van gebruikt ...
Ik sta open voor donaties :D

als je er een autoritje naar België voor over hebt ?

Aangezien ik net foto's aan het trekken was van mijn eiwitrepen, dacht ik : even een pic maken van alle supps van B&F die ik momenteel bezit. Misschien een ideetje voor een nieuwe rubriek 'neem eens een foto van je supps' ;)

2dqk12g.jpg

:zuip:Dat ziet er goed uit!! Wel een idee, misschien kunnen we er een leuke actie van maken:D

i'm in!! :D

Je zou mensen een 'originele' foto kunnen laten maken waarbij verwijzing naar B&F wordt gemaakt.

Prima. Lijkt mij leuk.:) Maar hoe bepalen we wie er wint? Ik heb het liefst dat de members/jullie dat zelf bepalen, dan stellen wij een prijs ter beschikking.

Is 65,00 euro aan supps, zelf uit te zoeken, een leuke prijs?

Prima. Lijkt mij leuk.:) Maar hoe bepalen we wie er wint? Ik heb het liefst dat de members/jullie dat zelf bepalen, dan stellen wij een prijs ter beschikking.

Dat zou zeer zeker een fantastische prijs zijn. :D

Zal even kijken als we een poll kunnen toevoegen aan onze groep.
Misschien kan B&F dan het topic in de groep openen?

65euro vind ik persoonlijk beetje overbodig man... al die aanbiedingen etc. is leuk.. maar kan ook 'te gek' worden. Alsof ze niet blij moeten zijn met bijvoorbeeld 10verschillende samples of een crea potje van 500gr. ofzo.. ipv 60 euro aan supps.

no offence.

Sowieso wel, het prijzengeld maakt niet uit, winnaar zijn is symbolisch ook leuk. Je kan idd zoals de DBB contest een topic aanmaken waarin de members gewoon kunnen raten.
Wel even op voorhand vastleggen of er fotoshop mag gebruikt worden ...

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

65euro vind ik persoonlijk beetje overbodig man... al die aanbiedingen etc. is leuk.. maar kan ook 'te gek' worden. Alsof ze niet blij moeten zijn met bijvoorbeeld 10verschillende samples of een crea potje van 500gr. ofzo.. ipv 60 euro aan supps.

no offence.

Bij nader inzien ben ik hiermee akkoord. Een berg samples als hoofdprijs lijkt mij ook fantastisch :D

Gewoon originele foto's zou ik gebruiken, anders kun je gewoon kopie/paste doen... niet echt eerlijk.

no offence.

Ok, je hebt eigenlijk wel gelijk:) Maar belofte is belofte en ik vind het ook leuk zo'n actie.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Haha geweldig! :D En 65 is meer dan zat!

Doen we dat toch.

Wel leuk dat jullie zo reageren:)

Sowieso wel, het prijzengeld maakt niet uit, winnaar zijn is symbolisch ook leuk. Je kan idd zoals de DBB contest een topic aanmaken waarin de members gewoon kunnen raten.
Wel even op voorhand vastleggen of er fotoshop mag gebruikt worden ...

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Bij nader inzien ben ik hiermee akkoord. Een berg samples als hoofdprijs lijkt mij ook fantastisch :D

+1 Altijd geweldig leuk om nieuwe supps uit te proberen. :D. Morgen als pre workout een sample 1.M.R. :D

Nou jongens dat wordt brainstormen!! :)

Hmm Ik zie het ledenaantal al stijgen sinds deze aankondiging. :D. Zo raken we rapper en rapper aan de 100+ fans. :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven