XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naaaaaiiiiiiccccceeeeee :D
Maar ben helaas niet origineel :(

Hoe kan ik mee doen aan die contest ? als ik op de link druk krijg ik een error over verkeerde social group

Hoe kan ik mee doen aan die contest ? als ik op de link druk krijg ik een error over verkeerde social group

Je moet je eerst lid maken van de fan group. De link hiernaar vind je in mijn handtekening. Dan kan je ook meedoen. :thumbs:

De [Link niet meer beschikbaar] is een feit. :thumbs:
gaat het om de hoeveelheid?? ik heb niet veel ;( dus dan ga ik nooit winne. maar als jullie nu allemaal op mij gaan stemme he!!! dan kan ik mijn kleine voorraad natuurlijk vergrote haha

Niemand dwingt je toch om mee te doen aan die wedstrijd? :D

Nee, maar iemand dwingt me wel lid te worden van een fanclubje in het geval ik mee wil doen aan de wedstrijd. Als je niveau begrijpend lezen dat van een 10-jarige had overstegen had je dat ook wel uit mijn post kunnen halen.

Maar goed, gave actie iig! Misschien leuk als B&F zelf even een topic aan maakt! Succes! Ik ga ook even wat leuks bedenken.

Laatst bewerkt:
gaat het om de hoeveelheid?? ik heb niet veel ;( dus dan ga ik nooit winne. maar als jullie nu allemaal op mij gaan stemme he!!! dan kan ik mijn kleine voorraad natuurlijk vergrote haha

Het gaat hier dus niet om de hoeveelheid. Gewoon voor de meest originele foto. Dus zelfs al heb je 1 pot kan je winnen. :D

Nee, maar iemand dwingt me wel lid te worden van een fanclubje in het geval ik mee wil doen aan de wedstrijd. Als je niveau begrijpend lezen dat van een 10-jarige had overstegen had je dat ook wel uit mijn post kunnen halen.

Maar goed, gave actie iig! Misschien leuk als B&F zelf even een topic aan maakt! Succes! Ik ga ook even wat leuks bedenken.

Er zijn verschillende redenen waarom dit in de group staat. Als je deze wilt weten dan stuur je me maar even een PM ;)

Wat is de aanbevolen dosering voor de Omega 3 - 1000mg van Now Foods

Op het doosje staat 1 tot 3 keer, 2 caps per dag.

En op de site staat 1 tot 3 caps, direct voor de maaltijd. Moet dat voor elke maaltijd of alleen voor de 3 hoofd maaltijden.

Zit zelf aan 2x2 te denken, voor het ontbijt en voor het avond eten. Is dat een goeie dosering?

neem gewoon 3 tabs per dag niet in een keer

noxi pro RULEZ trainde vandaag niet normaal !
echt een goede pre workout geloof me .
heb aleen maar posietiefe reacties erover en al die reacties zijn echt !
geloof me wie dit niet heeft gebruikt je moet het proberen echt waar niet te verwoorden hoe goed het op je werkt!
echt blij dat bodyenfitshop ook samples weg geeft bij bestellingen van noxi pro !

Laatst bewerkt:
noxi pro RULEZ trainde vandaag niet normaal !
echt een goede pre workout geloof me .
heb aleen maar posietiefe reacties erover en al die reacties zijn echt !
geloof me wie dit niet heeft gebruikt je moet het proberen echt waar niet te verwoorden hoe goed het op je werkt!
echt blij dat bodyenfitshop ook samples weg geeft bij bestellingen van noxi pro !
We geloven je..

Was die sample trouwens niet voor je broertjes verjaardag?

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Wat is de aanbevolen dosering voor de Omega 3 - 1000mg van Now Foods

Op het doosje staat 1 tot 3 keer, 2 caps per dag.

En op de site staat 1 tot 3 caps, direct voor de maaltijd. Moet dat voor elke maaltijd of alleen voor de 3 hoofd maaltijden.

Zit zelf aan 2x2 te denken, voor het ontbijt en voor het avond eten. Is dat een goeie dosering?
1 capsule Omega 3 van NOW FOODS levert u dagelijks een ruime hoeveelheid omega-3 visvetzuren en kan daarom ideaal gebruikt worden voor onder andere een goede gemoedstoestand, een beter concentratievermogen en een gezond en sterk hart.

Is 1 dan niet genoeg?

We geloven je..

Was die sample trouwens niet voor je broertjes verjaardag?

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

1 capsule Omega 3 van NOW FOODS levert u dagelijks een ruime hoeveelheid omega-3 visvetzuren en kan daarom ideaal gebruikt worden voor onder andere een goede gemoedstoestand, een beter concentratievermogen en een gezond en sterk hart.

Is 1 dan niet genoeg?

:roflol::roflol::roflol:

Nee weet niet hoe het zit met de caps, er staat op het doosje ook dat je er telkens 2 moet nemen. Komt niet echt overeen met de tekst die ze in de beschrijving neer zetten.

Nee, maar iemand dwingt me wel lid te worden van een fanclubje in het geval ik mee wil doen aan de wedstrijd.

Niemand dwingt je. :)

Jij wilt zeker ook in de bioscoop zitten zonder een kaartje te kopen? ;)
Of betalen met de Gulden omdat je je niet laat dwingen om met de Euro te betalen? :p

Voor niets gaat de zon op..

Niemand dwingt je. :)

Jij wilt zeker ook in de bioscoop zitten zonder een kaartje te kopen? ;)
Of betalen met de Gulden omdat je je niet laat dwingen om met de Euro te betalen? :p

Voor niets gaat de zon op..

Sluit ik me helemaal bij aan :)
En tis niet dat je last hebt van in zo'n groep te zitten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven