Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Inderdaad.
. Ben benieuwd wie er allemaal gaat deelnemen aan deze top actie 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ben benieuwd wie er allemaal gaat deelnemen aan deze top actie 
Hmm Ik zie het ledenaantal al stijgen sinds deze aankondiging.. Zo raken we rapper en rapper aan de 100+ fans.
![]()

.Hmm Ik zie het ledenaantal al stijgen sinds deze aankondiging.. Zo raken we rapper en rapper aan de 100+ fans.
![]()
@schoot, wil de pot gerust overkopen van je als je niet te ver woont?
Prima. Lijkt mij leuk.Maar hoe bepalen we wie er wint? Ik heb het liefst dat de members/jullie dat zelf bepalen, dan stellen wij een prijs ter beschikking.
Is 65,00 euro aan supps, zelf uit te zoeken, een leuke prijs?
Dat is een hele leuke prijs B&F.Ohh.. is wat te ver helaas.. Limburg! Toch succes om je Whey kwijt te geraken, al denk ik niet je dat daar veel moeite voor moet doen

Hmm Ik zie het ledenaantal al stijgen sinds deze aankondiging.. Zo raken we rapper en rapper aan de 100+ fans.
![]()

Hee B&F,,
Vandaag is mijn bestelling binnengekomen, super (Y)!
Helaas zaten er geen samples van NoxiPro bij, en dit had ik wel aangevinkt (staat ook op de bon dat ik dit heb aangevinkt).
Ik wou deze samples graag testen aangezien ik eraan zat te denken er nog NoxiPro bij te nemen..
De bidon zat er overigens wel bij.
Mooie nieuwe shakebekers die blauwe! en snelle service weer!

die noxi pro ofzo is wel de shit hoor! heb nog steeds zin om te sporten ;d

Nice! Ik ga winnen jongens pas maar op!

Hehehehehehe
---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------
Yo Heljen heb zeker iets gemist paar post terug.. hmmm Fotocontest?
. Heb het aangepast. 
uhm wat is precies de bedoeling? degene die de meeste potten/supps heeft wint ? want als dat zo is wil ik best overwegen mee te doen![]()
.