Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog mensen die hun Result gewoon weggekieperd hebben? :p
Zit hier eigenlijk over te denken :p Krijg het echt niet binnen.

Al met vanalles geprobeerd! Iemand nog tips? :p

Gewoon niet mieten en drinken, eerste paar keer is het echt niet te zuipen. Daarna wen je er een beetje aan en valt het wel te drinken. Werkte iig niet bij mij, heb nu een halve pot nog staan. Kijken wat ik daarmee ga doen.

Had vandaag een visolie softgel doorgebeten. Damn :roflol: Ging bijna over me nek

Gewoon niet mieten en drinken, eerste paar keer is het echt niet te zuipen. Daarna wen je er een beetje aan en valt het wel te drinken. Werkte iig niet bij mij, heb nu een halve pot nog staan. Kijken wat ik daarmee ga doen.

Had vandaag een visolie softgel doorgebeten. Damn :roflol: Ging bijna over me nek

Hahahhaa :p

Ja heb Result 2 weken volgehouden. Elke dag net niet kotsen ..
Lukt echt niet! :p

misschien maar al die 60 potten om laten smelten tot een soort arnold standbeeld..ofzo met een grote sticker van BenF erop ???

Dat is inderdaad geen aanrader, heb het zelf ook een keer gehad. :kots:

Probeerde ook nog me broertje over te halen om erop te bijten, maar dat wou die toch niet doen :roflol:

Ga het zo doen:
2 voor ontbijt
1 voor avondeten
(Evt 1 voor na de training/maaltijd na de training) handig ?

TNT was laat dit keer maar mijn pakketje(s) zijn weer in correcte staat ontvangen.:)
-- Ilco dank je wel voor de samenstelling van je pakketje.:thumbs:

Vind hem het beste met 50% druivensap en 50% water , oftewel met appelsap. Met water alleen is hij best wel bitter, maar met vruchtensap vind ik het eigenlijk zelfs heel lekker :p

Niemand dwingt je. :)

Jij wilt zeker ook in de bioscoop zitten zonder een kaartje te kopen? ;)
Of betalen met de Gulden omdat je je niet laat dwingen om met de Euro te betalen? :p

Voor niets gaat de zon op..

Zover ik weet heeft B&F zelf nooit aangegeven dat deze actie exclusief voor fanclubleden was, dus als een member de actie vervolgens zo vorm geeft dat je lid moet worden van zijn clubje dan word ik wel degelijk gedwongen. Je paralellen raken dan ook kant nog wal.
Ook zou ik het in het vervolg waarderen als je mij niet meer zou quoten aangezien ik je een idioot vind.

Laatst bewerkt:

ja ik vind het ook niet te zuipen.
maar toch door blijven gaan. Is na een tijdje makkelijker weg te werken.

Welke massgainer wordt op vlak van prijs en kwaliteit aanbevolen?

ja gwn fff met een ander sapje mengen weggooien is geen optie hoor, ik weet wel het smaakt naar rotte sinaasappels maarja
succes :P

Zover ik weet heeft B&F zelf nooit aangegeven dat deze actie exclusief voor fanclubleden was, dus als een member de actie vervolgens zo vorm geeft dat je lid moet worden van zijn clubje dan word ik wel degelijk gedwongen. Je paralellen raken dan ook kant nog wal.
Ook zou ik het in het vervolg waarderen als je mij niet meer zou quoten aangezien ik je een idioot vind.

:fa:

Veel succes met het niet lid worden. :sukkeltje:

Zoals ik eerder aangaf. Als je wilt weten waarom het in de groep staat stuur je me maar een PM. En ik denk dat B&F je daar ook wel op wilt antwoorden. ;)

De [Link niet meer beschikbaar] is een feit. :thumbs:

:thumb::thumbs: Beetje late reactie. Was er gisteravond niet:D

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Probeer eens in Jus d'orange of mixen met WMS of Dextrose. De smaak is niet lekker, het resultaat is echt top! Even doorbijten:D

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

misschien maar al die 60 potten om laten smelten tot een soort arnold standbeeld..ofzo met een grote sticker van benf erop ???

:d

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

TNT was laat dit keer maar mijn pakketje(s) zijn weer in correcte staat ontvangen.:)
-- Ilco dank je wel voor de samenstelling van je pakketje.:thumbs:

Altijd goed!:)

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Vind hem het beste met 50% druivensap en 50% water , oftewel met appelsap. Met water alleen is hij best wel bitter, maar met vruchtensap vind ik het eigenlijk zelfs heel lekker :p

Klopt. Even experimenteren:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven