AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt volgende week maandag/dinsdag gewoon geleverd? aangezien ik in z-limburg woon en geen carnaval vier, ben ik dan thuis.

denk vraag even na voor de zekerheid ;)

Wij werken altijd door, daarover geen zorgen:)

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Helemaal goed, die ga ik bij mijn volgende bestelling erbij pakken.
Tot op heden is de Pre-workout power nog steeds één van mijn favoriete pwo's. :)

Dank je, we merken dat ondanks het enorme aanbod mensen toch voor Pre-Workout Power blijven kiezen en dus heel tevreden zijn. Gelukkig hebben we nu zowel de potten als sachets weer volop op voorraad:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klanten kunnen trouwens nog tot vrijdag profiteren van de weekaanbieding.

900 Grams Pot / 30 servings voor 29,90!

Zit te twijfelen tussen Noxipro en Pre-workout power, heb ooit een sample power genomen en merkte er niet heel veel van

Ik wil even zeggen dat die Testo Sting dus echt werkt, had hier wat reacties op forum gelezen over dat het niet werkt.

Ik ben nu een week bezig met dat spul en de pomp en hardheid is absurt na de laatste 2 trainingen, dit heb ik nog niet eerder gehad de laatste 10 maanden dus conclusie, komt door die testo sting. Ben benieuwd hoe het komende weken vordert daarmee.

Vraagje aan B&F, zal ik hierna nog een maand testo sting nemen of een maand endo sting nemen?

shit het is nu 3uur ik maar wachten op tnt post die fl*kkers komen nooit optijd eene x komen ze half 1 bij mij en nu is het 3uur komen ze nog niet naja ik blijf wachten :D
Trouwens BdoenFitshop hadden julie die whey perfection pakketje gisteren al naar tnt gestuurt of vandaag ?

mvg

shit het is nu 3uur ik maar wachten op tnt post die fl*kkers komen nooit optijd eene x komen ze half 1 bij mij en nu is het 3uur komen ze nog niet naja ik blijf wachten :D
Trouwens BdoenFitshop hadden julie die whey perfection pakketje gisteren al naar tnt gestuurt of vandaag ?

mvg

pffff kap nou eens met janken man je blijft maar bezig.

Zit te twijfelen tussen Noxipro en Pre-workout power, heb ooit een sample power genomen en merkte er niet heel veel van

Dan lijkt het me een gemakkelijke keuze! :D

Ik wil even zeggen dat die Testo Sting dus echt werkt, had hier wat reacties op forum gelezen over dat het niet werkt.

Ik ben nu een week bezig met dat spul en de pomp en hardheid is absurt na de laatste 2 trainingen, dit heb ik nog niet eerder gehad de laatste 10 maanden dus conclusie, komt door die testo sting. Ben benieuwd hoe het komende weken vordert daarmee.

Vraagje aan B&F, zal ik hierna nog een maand testo sting nemen of een maand endo sting nemen?

Hallo Bart, goed om te horen, zet'm op! Je zou ze eens met elkaar kunnen combineren (testo-sting en endo-stim). Deze combinatie zorgt voor een ongekend snelle toename van spiermassa en kracht en een onwerkelijke pomp die dagen duurt! Hou ons even op de hoogte wat betreft je vorderingen! ;)

Testo-Sting & Endo-Stim

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Vincent

Je bent echt niet de enige op de wereld die vandaag een pakketje kan krijgen hoor....

Staat er een exacte tijd bij dat ze het komen brengen, nee dus.
Is de dag al om? Volgens mij niet..

Thanks, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen dan, want ik vind dit toch wel errug lekker voelen zo.

Morgen eerst ff die whey perfection berry blast bestellen. Dan over paar weken die testo endo combi. Knallen maar!

Thanks, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen dan, want ik vind dit toch wel errug lekker voelen zo.

Morgen eerst ff die whey perfection berry blast bestellen. Dan over paar weken die testo endo combi. Knallen maar!

:thumb:De Whey Perfection is heerlijk in Berry blast!

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

mvg

We hebben het gisteren verzonden inderdaad. We hebben verder geen invloed op de TNT.

Gebruik nu al week whey perfection cookie&cream moet zeggen die smaak is wennen maar als eenmaal neemt is echt overheerlijk!

Net de TNT gozer aan de deur gehad. Die zei als ik de B&F pakketje zie dan weet ik gelijk voor wie het is :D Wij zien nu goede matties geworden haha

Het pakketje is zoals de andere bestellingen gelijk de volgende dag binnen gekomen! Thanks :thumbs:

Net de TNT gozer aan de deur gehad. Die zei als ik de B&F pakketje zie dan weet ik gelijk voor wie het is :D Wij zien nu goede matties geworden haha

Het pakketje is zoals de andere bestellingen gelijk de volgende dag binnen gekomen! Thanks :thumbs:

Dank je, voor het compliment. Graag gedaan:)

Vandaag pakketje ontvangen.
Leuke extra's en hoop samples erbij,echt super!

Hey body&fit,

Bedankt voor de sample noxipro! Ben erg benieuwd.
Wel een kleine opmerking, er zat een kaartje bij van TNT dat er onvoldoende gefrankeerde post was ontvangen met een te betalen bedrag van 1,38 =P
Verder geen probleem maar ik dacht ik het ff;)

Grtz Bakie

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/optimum-nutrition/serious-mass

Is dit ook geen goede mass gainer, en klopt het dat 1 zak 5kg450gr bevat?
Zijn de koolhydraten suikers, of 100% complexe koolhydraten?

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Kan je ook wat extra informatie geven over doseringen (aantal gram per serving), en de specifieke inhoud?

Mvg Wantmore

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven