Zover ik weet heeft B&F zelf nooit aangegeven dat deze actie exclusief voor fanclubleden was, dus als een member de actie vervolgens zo vorm geeft dat je lid moet worden van zijn clubje dan word ik wel degelijk gedwongen. Je paralellen raken dan ook kant nog wal.
Ook zou ik het in het vervolg waarderen als je mij niet meer zou quoten aangezien ik je een idioot vind.
Klopt, hebben we ook nooit aangegeven en het is zeker niet exclusief voor leden.
De reden was meer dat in het topic er veel te veel posts tussen de foto's staan. En we mogen als sponser nu even geen los topic in het forum aanmaken omdat we het Hyves topic hebben lopen,
Dit was dus de beste oplossing voor het overzicht.
Geen enkele andere reden.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------
Zoals ik eerder aangaf. Als je wilt weten waarom het in de groep staat stuur je me maar een PM. En ik denk dat B&F je daar ook wel op wilt antwoorden.![]()
Ja

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Welke massgainer wordt op vlak van prijs en kwaliteit aanbevolen?
Die keuze is makkelijk. De Lean Gain. Alleen complexe koolhydraten, 0 suikers, een eiwitgehalte van 40%. Naar mijn idee de beste Gainer in de markt nu zelfs. We krijgen er veel complimenten over

[Afbeelding niet meer beschikbaar]