AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zover ik weet heeft B&F zelf nooit aangegeven dat deze actie exclusief voor fanclubleden was, dus als een member de actie vervolgens zo vorm geeft dat je lid moet worden van zijn clubje dan word ik wel degelijk gedwongen. Je paralellen raken dan ook kant nog wal.
Ook zou ik het in het vervolg waarderen als je mij niet meer zou quoten aangezien ik je een idioot vind.

Klopt, hebben we ook nooit aangegeven en het is zeker niet exclusief voor leden.

De reden was meer dat in het topic er veel te veel posts tussen de foto's staan. En we mogen als sponser nu even geen los topic in het forum aanmaken omdat we het Hyves topic hebben lopen,

Dit was dus de beste oplossing voor het overzicht.

Geen enkele andere reden.:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Zoals ik eerder aangaf. Als je wilt weten waarom het in de groep staat stuur je me maar een PM. En ik denk dat B&F je daar ook wel op wilt antwoorden. ;)

Ja:)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Welke massgainer wordt op vlak van prijs en kwaliteit aanbevolen?

Die keuze is makkelijk. De Lean Gain. Alleen complexe koolhydraten, 0 suikers, een eiwitgehalte van 40%. Naar mijn idee de beste Gainer in de markt nu zelfs. We krijgen er veel complimenten over:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die keuze is makkelijk. De Lean Gain. Alleen complexe koolhydraten, 0 suikers, een eiwitgehalte van 40%. Naar mijn idee de beste Gainer in de markt nu zelfs. We krijgen er veel complimenten over:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helemaal mee eens! Topproduct voor een topprijs.:)

Zo Damocell gaat nu aan de DETOX, na 1 jaar supps te hebben gebruikt is en dan pas geleden de "kuur" Natadrol / Formadrol is het raadzaam mijn lichaam eens te reinigen/ zuiveren. Gisteren de DETOX kuur THISILYN CLEANSE van Nature's Way binnen gekregen, en net de eerste dosis van het 3 fasen systeem ingenomen van deze 15 Daagse DETOX kuur.
Ik houd jullie op de hoogte.:D

Helemaal mee eens! Topproduct voor een topprijs.:)

Zo Damocell gaat nu aan de DETOX, na 1 jaar supps te hebben gebruikt is en dan pas geleden de "kuur" Natadrol / Formadrol is het raadzaam mijn lichaam eens te reinigen/ zuiveren. Gisteren de DETOX kuur THISILYN CLEANSE van Nature's Way binnen gekregen, en net de eerste dosis van het 3 fasen systeem ingenomen van deze 15 Daagse DETOX kuur.
Ik houd jullie op de hoogte.:D

Top, dan kun je er weer fris tegenaan! Keep us posted:)

heb juist mijn levering gehad en tis weer super goed
thx voor de extra's body en fitshop ik zal blijven bestellen bij jullie zij dat maar zekers

..

Laatst bewerkt:
Gast ga vreten. :roflol:

Volgens mij heb je nog meer supps thuis staan dan bf zelf.

Besteed al dat geld aan pindakaas en melk. Je bent 66,6kg kom op zeg, is dit de nieuwe variant van geen aas maar heel veel supps kopen?
Je moet zijn voedingsschema is zien, dan ga je helemaal stuk. Alleen maar shakes, heb ook al gereageerd in zijn log.

Je moet zijn voedingsschema is zien, dan ga je helemaal stuk. Alleen maar shakes, heb ook al gereageerd in zijn log.

Bia train jij eigenlijk wel? De enige posts die ik van jou zie bestaan uit commentaar op andere. Achja dat zal dan jouw hobby zijn zeker. XD

Bia train jij eigenlijk wel? De enige posts die ik van jou zie bestaan uit commentaar op andere. Achja dat zal dan jouw hobby zijn zeker. XD

Liever niet trainen, dan me vol stoppen met supps die totaal geen effect hebben omdat:

A, je bent beginner. Je kan prima zonder
B, je hebt geen geduld
C, je voedingsschema is bagger.

Enkel de whey perfection en creatine zijn leuk. Rest allemaal bewaren als je 85kg weegt.

Liever niet trainen, dan me vol stoppen met supps die totaal geen effect hebben omdat:

A, je bent beginner. Je kan prima zonder
B, je hebt geen geduld
C, je voedingsschema is bagger.

Enkel de whey perfection en creatine zijn leuk. Rest allemaal bewaren als je 85kg weegt.

Dus niet trainen is beter dan trainen met supplementen? Hmmm makes sense. ???:cool:

Post jij dan eens jouw schema ipv alles af te breken. Tips zijn altijd welkom vandaar dat ik ook het schema post ;).

Verder ga ik mij er niet over uitspreken. Als jij het niks vindt boeit me dat totaal niet. Ik train lekker als ik er het geld aan wil geven is dat toch mijn beslissing.

Laatst bewerkt:
Wat heb je liever Heljen; Iemand in jou log die zegt dat je het zo goed doet en zo geweldig bent of iemand die jou bekritiseert en jou een advies geeft om het beter te doen en waar je ook daadwerkelijk iets aan hebt?

Dus niet trainen is beter dan trainen met supplementen? Hmmm makes sense. ???:cool:

Ik bedoelde het figuurlijk, maar je gaat niet echt op in waar het nou om draait of wel?

Laat die supps staan, en verdiep je in een goed eetschema. Mij is het ook gelukt (Zie log) dus jij kan het ook.

Wat heb je liever Heljen; Iemand in jou log die zegt dat je het zo goed doet en zo geweldig bent of iemand die jou bekritiseert en jou een advies geeft om het beter te doen en waar je ook daadwerkelijk iets aan hebt?

Ja ik zie nu net jouw post in mijn supplementen log. Dit zijn tips waarmee ik iets kan. Maar gewoon posten dat een het voedingsschema bagger is, dat ik geen geduld heb daar ben ik nou eigenlijk inks mee. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven