Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/optimum-nutrition/serious-mass

Is dit ook geen goede mass gainer, en klopt het dat 1 zak 5kg450gr bevat?
Zijn de koolhydraten suikers, of 100% complexe koolhydraten?

Hij bevat inderdaad 5.455 kg.
Hij bevat wel veel suikers. Ik heb deze zak hier ook staan maar ben er niet tevreden over. Hij lost in mijn ogen niet goed op en geeft klonters.
Heb nu ook de Lean Gain deze lost perfect op en bevat geen suikers. Smaak vind ik ook beter. :D

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/optimum-nutrition/serious-mass

Is dit ook geen goede mass gainer, en klopt het dat 1 zak 5kg450gr bevat?
Zijn de koolhydraten suikers, of 100% complexe koolhydraten?

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Kan je ook wat extra informatie geven over doseringen (aantal gram per serving), en de specifieke inhoud?

Mvg Wantmore

Heb gelezen dat hij niet zo lekker is. Mss Lean Gainer bestellen? Die is wel lekker.

Zak: 1x 5.455 kg (Kassakorting van toepassing!)

-Speciaal voor gewichtstoename
-Complexe koolhydraten
-Hoogwaardige Proteine Blend
-Geen toegevoegde suikers

Aanbevolen gebruik:
Mix 1 maatschep Serious Mass met 300-400ml water of magere melk.

Dit staat allemaal op de website ;)
Hoeveel er in 1 maatschep zit weet ik niet.

Heb gelezen dat hij niet zo lekker is. Mss Lean Gainer bestellen? Die is wel lekker.

Zak: 1x 5.455 kg (Kassakorting van toepassing!)

-Speciaal voor gewichtstoename
-Complexe koolhydraten
-Hoogwaardige Proteine Blend
-Geen toegevoegde suikers

Aanbevolen gebruik:
Mix 1 maatschep Serious Mass met 300-400ml water of magere melk.

Dit staat allemaal op de website ;)
Hoeveel er in 1 maatschep zit weet ik niet.

Khad dit ook al gelezen maar vraag mij af ofdat ie kwalitatief goed is, kzou graag labelke ofzo zien of mensen die er al ervaring mee hebn hun mening weten.

Khad dit ook al gelezen maar vraag mij af ofdat ie kwalitatief goed is, kzou graag labelke ofzo zien of mensen die er al ervaring mee hebn hun mening weten.

Als je Serious Mass ingeeft bij google afbeeldingen dan zie je de label. Dan zie je de hoeveelheid suikers.

ah oké bedankt :) Kdenk idd toch dat Lean mass gainer beter is :) Prijs kwaliteit quantiteit

ah oké bedankt :) Kdenk idd toch dat Lean mass gainer beter is :) Prijs kwaliteit quantiteit

Huismerken van B&F zijn top! :D

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

B&F verkopen jullie lege caps waar in mijn Result in kan doen? :p

Hey body&fit,

Bedankt voor de sample noxipro! Ben erg benieuwd.
Wel een kleine opmerking, er zat een kaartje bij van TNT dat er onvoldoende gefrankeerde post was ontvangen met een te betalen bedrag van 1,38 =P
Verder geen probleem maar ik dacht ik het ff;)

Grtz Bakie

Gewoon niet betalen.

Ik heb dit ook nooit gedaan, en heb 2x een herinnering gekregen, en daarna nooit meer. :)

Weer pot WP besteld, toch maar voor Berry blast gegaan. Ik hoop dat hij nog bij de verzending van vandaag zit, ben net te laat :D

Wellicht kunnen jullie misschien hierbij gelijk de sample van de hyve actie versturen? Ik heb die namelijk nooit ontvangen :(

Referentie: 183361

Mss een tip aan B&F:

Als ik nieuwe potten gebruik zit de maatschep meestal helemaal onderaan alle poeder. Vind die maatschep dus maar als ik halverwege de pot zit ofzo. Wist bij de eerste potten niet eens dat er een maatschep bij zat, tot ik die dus helemaal onderaan tegen kwam :).

Als jullie die maatscheppen eens aan de potten zouden kunnen bevestigen of in de pot, maar dan ergens vanboven aan de rand. Of gewoon in de doos erbij (maar dan vrees ik dat ze soms vergeten zullen worden).

Greets

Mss een tip aan B&F:

Als ik nieuwe potten gebruik zit de maatschep meestal helemaal onderaan alle poeder. Vind die maatschep dus maar als ik halverwege de pot zit ofzo. Wist bij de eerste potten niet eens dat er een maatschep bij zat, tot ik die dus helemaal onderaan tegen kwam :).

Als jullie die maatscheppen eens aan de potten zouden kunnen bevestigen of in de pot, maar dan ergens vanboven aan de rand. Of gewoon in de doos erbij (maar dan vrees ik dat ze soms vergeten zullen worden).

Greets

Hier liggen die al altijd bovenaan:p

Mss een tip aan B&F:

Greets

Tip aan jou :

- schudden
- een vork nemen en gewoon even door je pot gaan en je hebt de schep meteen

Is toch kleine moeite. Daarvoor moeten zij toch geen extra lijm of wat dan ook gaan gebruiken :D

Raar, bij mij zit die schep altijd praktisch muurvast in de whey, ook als ik ermee geschud heb :S.
Maar van die vork had ik ook al gedacht, jullie bedankt voor de tips :D

ik gebruik de serious mass momenteel ook als maaltijdvervanger, en hij heeft zowel voor als nadelen:

-je wordt er naar mijn mening niet vetter van wat een voordeel is, toch ga je qua gains vooruit.

-gezien de grote maatschep is hij zo op ook de 5,5 kg want je zult er veel van moeten gebruiken voor maximaal effect.

-hij mengt zeer en zeer slecht, dikke klonten vieze bende krijg je ervan in je shaker/ de smaak is prima.

jammer me pakketje is nog niet gekomen :(
mischien morgen ik heb gedult :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven