MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al 1 inzending voor [Link niet meer beschikbaar] :thumbs:

najah het is 8uur geweest nog geen ding dong gehoord is btw al bijna 10 uur ..???

Heb je een Track & Trace nummer? Dan kun je ook kijken hoe het met je pakketje zit.
Kan namelijk ook gebeuren dat de zending 1 dag langer in het sorteercentrum blijft liggen, en dat het dan de volgende dag uitgeleverd word.

Maar dit ligt niet aan B&F, maar aan TNT.

Je kunt wel iedere keer posten dat het niet geleverd is, maar daar gaat het echt niet sneller door. ;)

Heb je een Track & Trace nummer? Dan kun je ook kijken hoe het met je pakketje zit.
Kan namelijk ook gebeuren dat de zending 1 dag langer in het sorteercentrum blijft liggen, en dat het dan de volgende dag uitgeleverd word.

Maar dit ligt niet aan B&F, maar aan TNT.

Je kunt wel iedere keer posten dat het niet geleverd is, maar daar gaat het echt niet sneller door. ;)
ik geef B&F en tog ook niet de schuld -- ik weet dat het aan tnt licht ik B&F hier buiten van dus ik weet niet wie je dat wijs maakt dat ik b&f er bij trek

Daar is niets op aan te merken:)

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Al 1 inzending voor [Link niet meer beschikbaar] :thumbs:

Top:D

BF.png

ik geef B&F en tog ook niet de schuld -- ik weet dat het aan tnt licht ik B&F hier buiten van dus ik weet niet wie je dat wijs maakt dat ik b&f er bij trek

Volgens TNT is het pakket op 2 maart aangenomen op het door jouw opgegeven huisadres. (door ons verzonden op 1 Maart) Misschien niet door jezelf, zou ook door een huisgenoot kunnen zijn. PM anders even je mailadres dan mail ik je direct de handtekening door.

Vast een tipje van de Weekaanbiedingen:)

Maximize V2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maximize V2 van iForce Nutrition is de hardcore pre-workout booster die je waanzinnig veel energie, spiermassa, pomp en kracht geeft. In zeer korte tijd mega-populair in de US en Europa!

Tropinol
Eigenlijk alles wat je wilt bereiken als bodybuilder wordt aan Testosteron toegeschreven, meer spiermassa, hoger libido, kracht toename, een laag vetpercentage... Een keihard massief gespierd lichaam!

Creapure Creatine
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties.

Protein Perfection Mix
Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden.
-Maar liefst 6 verschillende eiwitten
-De lekkerste eiwitshake die je ooit hebt gedronken!

De prijzen volgen morgenochtend:D

Maximize V2
Maximize V2 van iForce Nutrition is de hardcore pre-workout booster die je waanzinnig veel energie, spiermassa, pomp en kracht geeft. In zeer korte tijd mega-populair in de US en Europa!

Tropinol
Eigenlijk alles wat je wilt bereiken als bodybuilder wordt aan Testosteron toegeschreven, meer spiermassa, hoger libido, kracht toename, een laag vetpercentage... Een keihard massief gespierd lichaam!

Creapure Creatine

Protein Perfection Mix
Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden.

Is er geen mogelijkheid om eerst een sample te krijgen voordat ik een pot maximizev2 haal?:angel:

Maximize V2

Tropinol

Creapure Creatine

Protein Perfection Mix

Dat zijn weer 4 top producten die in de aanbieding gaan komen. :thumbs: Zal weer een drukke week worden bij jullie. :D

Is er geen mogelijkheid om eerst een sample te krijgen voordat ik een pot maximizev2 haal?:angel:

We zouden een hele berg sample krijgen van iForce. We hebben alles binnen gehad behalve de sampling:D Beetje jammer dus:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Dat zijn weer 4 top producten die in de aanbieding gaan komen. :thumbs: Zal weer een drukke week worden bij jullie. :D

Ja, we zijn zelf ook weer mooi enthousiast deze week. Dank je!!:)

Laatst bewerkt:
We zouden een hele berg sample krijgen van iForce. We hebben alles binnen gehad behalve de sampling:D Beetje jammer dus:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Ja, we zijn zelf ook weer enthousiast deze week. Dank je!!:)

Idd, ik vraag t al een paar weken ook aan jullie om die samples haha, maar dat is mooi k*t dan dat ze niet gekomen.zijn.

Was ook alleen maar een opmerking, dat jij leest dat ik zeg dat jij dat gezegd zou hebben, is niet mijn fout..... ;)

Woohooo, here we go again.

Word moeilijk de verleiding te weerstaan om wederom te bestellen.
Top weekaanbiedingen weer. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven