Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Denk niet dat ze in BE zo lang leveren![]()
In NL Werken ze tot zo laat?![]()

najah het is 8uur geweest nog geen ding dong gehoord is btw al bijna 10 uur ..Kan tot +/- 20.00 uur bezorgd worden Karwan. Straks hoor je ding dong.![]()

ze zijn het vast kwijtnajah het is 8uur geweest nog geen ding dong gehoord is btw al bijna 10 uur ..![]()
najah het is 8uur geweest nog geen ding dong gehoord is btw al bijna 10 uur ..![]()

pffff kap nou eens met janken man je blijft maar bezig.
+1+1
kap eens met huilen, kneus.
Gewoon geduld nerd, wacht gewoon 3 dagen voordat je loopt te huilen. Je krijgt immers een extra gratis pot. Een gegeven paard kijk je niet in de bek
Betreft de Omega 3 1000mg caps.
Ga het zo doen:
2 voor ontbijt
1 voor avondeten
(Evt 1 voor na de training/maaltijd na de training) handig ?
ik geef B&F en tog ook niet de schuld -- ik weet dat het aan tnt licht ik B&F hier buiten van dus ik weet niet wie je dat wijs maakt dat ik b&f er bij trekHeb je een Track & Trace nummer? Dan kun je ook kijken hoe het met je pakketje zit.
Kan namelijk ook gebeuren dat de zending 1 dag langer in het sorteercentrum blijft liggen, en dat het dan de volgende dag uitgeleverd word.
Maar dit ligt niet aan B&F, maar aan TNT.
Je kunt wel iedere keer posten dat het niet geleverd is, maar daar gaat het echt niet sneller door.![]()

ik geef B&F en tog ook niet de schuld -- ik weet dat het aan tnt licht ik B&F hier buiten van dus ik weet niet wie je dat wijs maakt dat ik b&f er bij trek
Zit ook maltodextrine in. Nicht gutah oké bedanktKdenk idd toch dat Lean mass gainer beter is
Prijs kwaliteit quantiteit

Vast een tipje van de Weekaanbiedingen
Maximize V2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maximize V2 van iForce Nutrition is de hardcore pre-workout booster die je waanzinnig veel energie, spiermassa, pomp en kracht geeft. In zeer korte tijd mega-populair in de US en Europa!
Tropinol
Eigenlijk alles wat je wilt bereiken als bodybuilder wordt aan Testosteron toegeschreven, meer spiermassa, hoger libido, kracht toename, een laag vetpercentage... Een keihard massief gespierd lichaam!
Creapure Creatine
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties.
Protein Perfection Mix
Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden.
-Maar liefst 6 verschillende eiwitten
-De lekkerste eiwitshake die je ooit hebt gedronken!
De prijzen volgen morgenochtend![]()
Maximize V2
Maximize V2 van iForce Nutrition is de hardcore pre-workout booster die je waanzinnig veel energie, spiermassa, pomp en kracht geeft. In zeer korte tijd mega-populair in de US en Europa!
Tropinol
Eigenlijk alles wat je wilt bereiken als bodybuilder wordt aan Testosteron toegeschreven, meer spiermassa, hoger libido, kracht toename, een laag vetpercentage... Een keihard massief gespierd lichaam!
Creapure Creatine
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties.
Protein Perfection Mix
Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden.
-Maar liefst 6 verschillende eiwitten
-De lekkerste eiwitshake die je ooit hebt gedronken!
De prijzen volgen morgenochtend![]()

Is er geen mogelijkheid om eerst een sample te krijgen voordat ik een pot maximizev2 haal?:angel:
Beetje jammer dus
Dat zijn weer 4 top producten die in de aanbieding gaan komen.Zal weer een drukke week worden bij jullie.
![]()

We zouden een hele berg sample krijgen van iForce. We hebben alles binnen gehad behalve de samplingBeetje jammer dus
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------
Ja, we zijn zelf ook weer enthousiast deze week. Dank je!!![]()
ik geef B&F en tog ook niet de schuld -- ik weet dat het aan tnt licht ik B&F hier buiten van dus ik weet niet wie je dat wijs maakt dat ik b&f er bij trek

Maximize V2
Tropinol
Creapure Creatine
Protein Perfection Mix

Is er geen mogelijkheid om eerst een sample te krijgen voordat ik een pot maximizev2 haal?:angel:
Idd, ik vraag t al een paar weken ook aan jullie om die samples haha, maar dat is mooi k*t dan dat ze niet gekomen.zijn.