Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon bestellen, topproduct, en komt in de aanbieding, wat wil je nog meer :D :thumbs:

Haha nee, zonder sample niet. De enige die bij mij werken zijn noxipro en quake 10.0 en kep er al ong 10-15 geprobeerd. Unleashv2 werkte ook, maar die is er niet meer haha. Kmoet ook opt geld letten ivm mijn tattoo die flink wat geld kost:rolleyes:
Ik wacht wel op samples mochten ze ooit nog is komen:D

Gewoon bestellen, topproduct, en komt in de aanbieding, wat wil je nog meer :D :thumbs:

Het wordt wel een mooi prijsje voor de Maximize morgen:) Scheelt 10,00 euro in de weekaanbieding:)

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Haha nee, zonder sample niet. De enige die bij mij werken zijn noxipro en quake 10.0 en kep er al ong 10-15 geprobeerd. Unleashv2 werkte ook, maar die is er niet meer haha. Kmoet ook opt geld letten ivm mijn tattoo die flink wat geld kost:rolleyes:

De samples waren ons belooft door iForce inderdaad.:rolleyes: Maar goed, misschien over een paar weekjes alsnog.:cool:

Ja ik test ook liefst altijd eerst. De enige Pre-Workouts die iets met mij doen zijn NoxiPro, Pre Workout Power en in mindere mate de Ultimate Nox Pump.

NoxiPro gekocht zonder sample te testen omdat er zoveel positieve reacties waren. Dus ik heb geluk gehad. :p. Gisteren ook de 1.M.R getest. Maar deze deed totaal niks bij me. Geen extra kracht en ook geen extra focus. Morgen test ik een andere. :p.

Tips zijn welkom. :p.

Heb nog samples van
- No Xplode NT
- No Shotgun
- Massacra Episode 2
- Hemorush
- RPM
- Black Cats
- SuperPump 250

Laatst bewerkt:
Ja ik test ook liefst altijd eerst. De enige Pre-Workouts die iets met mij doen zijn NoxiPro, Pre Workout Power en in mindere mate de Ultimate Nox Pump.

NoxiPro gekocht zonder sample te testen omdat er zoveel positieve reacties waren. Dus ik heb geluk gehad. :p. Gisteren ook de 1.M.R getest. Maar deze deed totaal niks bij me. Geen extra kracht en ook geen extra focus. Morgen test ik een andere. :p.

Tips zijn welkom. :p.

Heb nog samples van
- No Xplode NT
- No Shotgun
- Massacra Episode 2
- Hemorush
- RPM
- Black Cats

noxplode nt werkte 1x bij mij daarna niks, no shotgun niks, massacra niks en echt smerig(net papiermaché ),rpm niks en khad black cats potje en die waren wel oke. Is echter geen pompproduct en je wordt er flink vaag van als je ze sochtends neemt haha.

Laatst bewerkt:
noxplode nt werkte 1x bij mij daarna niks, no shotgun niks, massacra niks en echt smerig(net papiermaché ),rpm niks en khad black cats potje en die waren wel oke. Is echter geen pompproduct en je wordt er flink vaag van als je ze sochtends neemt haha.

Denk dat ik dan morgen eens de No Xplode ga testen. :p. Jammer genoeg denk ik dat ik net als jou niet zo gevoelig ben voor boosters.

Massacra (2?) was idd echt viesssss. Groene drap. Enige pwo die ik uitgespuugd heb :huilen:

Het wordt wel een mooi prijsje voor de Maximize morgen:) Scheelt 10,00 euro in de weekaanbieding:)

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

De samples waren ons belooft door iForce inderdaad.:rolleyes: Maar goed, misschien over een paar weekjes alsnog.:cool:
denk dat ik hem dan maar even op de gok ga bestelle ;P

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

wat is het verschil met WP en die in de aanbieding komt ben ineens de naam vergete

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

protein perfection mix

denk dat ik hem dan maar even op de gok ga bestelle ;P

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

wat is het verschil met WP en die in de aanbieding komt ben ineens de naam vergete

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

protein perfection mix

De Protein Perfection Mix is een blend van 6 eiwitten en eigenlijk geschikt voor elk tijdstip:) De smaak is ook heerlijk, krijgen we veel complimenten over..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AAAH stelletje stinkers, nadat ik 2 potjes creapure heb besteld em in de aanbieding gooien :roflol:

FF serieus: Vandaag mijn pakketje gekregen en alle goodies die ik had gekozen zaten er netjes bij + GRATIS SHIRT!:) De nieuwe kleuren op de shakebaker + nieuwe logo zien er goed uit. Bedankt voor de goodies en natuurlijk voor de enorm goede prijs/kwalitiet verhouding :)

Als B&F haar best doet vandaag krijg ik morgen de Whey Perfection Berry Blast binnen.

Ga ik van dat spul nog hardere scheten laten?

AAAH stelletje stinkers, nadat ik 2 potjes creapure heb besteld em in de aanbieding gooien :roflol:

FF serieus: Vandaag mijn pakketje gekregen en alle goodies die ik had gekozen zaten er netjes bij + GRATIS SHIRT!:) De nieuwe kleuren op de shakebaker + nieuwe logo zien er goed uit. Bedankt voor de goodies en natuurlijk voor de enorm goede prijs/kwalitiet verhouding :)

We doen het erom!:D Dank je, voor de complimenten!!

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

niet je mail hier aangeven maar via PM:cool: (niet handig voor jezelf)

bedankt ik ga maar even een belletje plegen naar hun ofso .
verder kunnen julie er niks aan doen dus ga ik niet verder zueren ofso .

mvg.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

is ook k*t ouwe maar fok it .:S

Herken je de handtekening dan, misschien waren het wel je ouders omdat je nog minderjarig bent hebben het van je verstopt :D

beetje raar als een pakket verkeerd werd bezorgd had ik tnt gelijk gebeld ipv hier te zitten janken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven