XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke bedankt. Nog een vrij raar vraagje. Ben net nog gaan trainen, maar ik zoek sebiet nog wel wat pinte te gaan pakken. Is het aangewezen om dan maar eens over te slaan? Of kan lean gain gewoon met bier? haha

na dit gelezen te hebben ga ik geen gainer nemen als ik wegga dus. peace (Alcohol en lichaamsgewicht

Hoe meer alcohol iemand drinkt, hoe groter het risico op overgewicht. Er zijn twee redenen waarom alcohol het risico op dik worden vergroot:

1. Alcohol levert per gram zeven calorieën (30 kJ). Dat is relatief veel. Daar komen de calorieën uit de suikers in de drank nog bij. Het drinken van alcohol kan bovendien de eetlust aanwakkeren. Wanneer bij de borrel zoutjes, chips en andere hartige hapjes gegeten worden, loopt het aantal calorieën uiteraard verder op. Deze energie komt bovenop wat het lichaam toch al binnen krijgt.

Gemiddelde hoeveelheid calorieën per glas

Bier, alcoholarm en alcoholvrij 50
Bier, oudbruin 70
Bier, pils 85
Rode wijn 80
Witte wijn 70
Whisky 85
Likeur 85
Port 75

2. Alcohol kan niet worden opgeslagen in het lichaam. Alcohol is potentieel giftig en het lichaam wil het daarom zo snel mogelijk kwijt en verbrandt het. Daardoor wordt de verbranding van andere energiebronnen, met name vet, onderdrukt. Het vet dat overblijft, wordt opgeslagen, met name in de buik (de beroemde ‘bierbuik’). Bij deze vorm van vetverdeling treden vaker aandoeningen op als hart- en vaatziekten, diabetes en galstenen.

Drinkt iemand zó veel dat hij of zij verder weinig meer eet, dan zal op den duur het lichaamsgewicht weer afnemen. Per persoon verschilt bij welke hoeveelheid alcohol dat gebeurt. Bij een hogere alcoholconsumptie wordt alcohol voor een groter deel omgezet in warmte. Daardoor zal de alcohol in deze situatie het lichaamsgewicht waarschijnlijk minder verhogen.)

Ik zie bij whey perfection +- 1700mg histadine per 100gram staan, maar bij de whey hydrolisaat peptidepro staat 2.10, is dit 2100mg?

Komen er nog meer whey perfection smaken zoals speculaas etc ?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Net ff 2kg proteine perfection opgehaald bij TNT, damn die choco is erg goed te doen!

En een bidon + vanillesample natuurlijk hehe.

Ik bestel er ook altijd, soms wat problemen gehad met levering, maar is altijd goed opgelost. Sinds kort haal ik het op bij het distributiecentrum in heerenveen. Krijg je gelijk goed advies ed. Best wel leuk om te zien al die rekken vol met suplementen:p

??? ik wist niet dat dat ook kon, lijkt me ook wel leuk om het gewoon een keer op te halen, ik woon dan wel in Delfzijl (Groningen) maar toch... ik bestel het ook al vanaf het begin af aan ( trouwe klant dus :P ) hoe krijg ik het voor elkaar om het daar een keer op te halen ?

Body&Fit shop echt een aanrader !

kan je TMS combineren met Kre-alkalyn of ethyl ester los?
of is dit overkill?

Heb sinds kort Maximize V2 besteld bij B&F shop maar zit met een klein 'probleempje'. Ik Heb dit bij review van Maximize V2 geplaatst, maar daar zijn de reacties niet zo rap..

Hey is het normaal dat er zoveel rode kleurstof? in zit..

Mijn vingers waren een beetje nat toen ik de scoop beet hield, waardoor me vingers knalrood werden. Na paar keer wassen ging het nog steeds niet weg..

Maar nu komt het.. net voordat ik naar buiten ging dacht ik laat ik eens in de spiegel kijken.. DAMN schrok van me zelf, me lippen waren roder dan een chick met lippenstift.. te erg gewoon. En dat ging ook met moeite eraf..

Dat wordt wat dan als dit normaal is..

Iemand een idee of dit normaal is bij maximize v2? durf het bijna niet meer te drinken :P

Laatst bewerkt:
TMS besteld na lange discussie met ouders whaha :D

ref: 186564

Het was 29.95 dus kon ik op 5 cent na geen 2de cadeautje haha jammer, heb bij de opmerkingen gezet of ik toch please een bidon mocht [a]
zal vast wel mogen jullie kennende.

Het was 29.95 dus kon ik op 5 cent na geen 2de cadeautje haha jammer, heb bij de opmerkingen gezet of ik toch please een bidon mocht [a]

pak er voor 2 euro een pre workout sample bij :P

whaha k*t, dat was makkelijker geweest.
too late ):

Iemand ervaring met de gaspari lifting straps?
Snijden ze in je polsen of niet?

anders neem ik de neoprene straps van m double you denk ik..ik vind alleen de opdruk van gaspari mooier :P

groet

De straps van Gaspari zijn net binnen maar volgens mij zijn ze aardig hetzelfde als die van MDY. Ook met neopreen.:)

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

nice weekend B&F

he damo ook nice weekend gewenst

weer mooie weekaanbiedingen en straks weet ik niet meer wat ik moet bestellen zoveel nemen jullie op in jullie programma

Jij ook een heel fijn weekend!:) Ons assortiment wordt mooier en mooier en we zijn nog lang niet klaar:D

Weekaanbiedingen:)

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Have a nice weekend brah's !
Much love for Body&Fitshop :D!

<3

Jij ook! Dank je!!:D

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Ik zie bij whey perfection +- 1700mg histadine per 100gram staan, maar bij de whey hydrolisaat peptidepro staat 2.10, is dit 2100mg?

2.1 gr is dan 2100 mg inderdaad.:cool:

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Komen er nog meer whey perfection smaken zoals speculaas etc ?:rolleyes:

Speculaas:cool: Kunnen we best eens naar kijken:) Staat in notitie!

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Net ff 2kg proteine perfection opgehaald bij TNT, damn die choco is erg goed te doen!

En een bidon + vanillesample natuurlijk hehe.

De smaken zijn allemaal heerlijk.:) De Protein Perfection Mix vliegt er dan ook bij na letterlijk uit hier!! We gaan nu kijken of we voor de Micellar ook deze smaken kunnen krijgen.:zuip:

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

??? ik wist niet dat dat ook kon, lijkt me ook wel leuk om het gewoon een keer op te halen, ik woon dan wel in Delfzijl (Groningen) maar toch... ik bestel het ook al vanaf het begin af aan ( trouwe klant dus :P ) hoe krijg ik het voor elkaar om het daar een keer op te halen ?

Body&Fit shop echt een aanrader !

Dank je, voor de mooie complimenten!! Er wordt dagelijks gewerkt van 8:15 uur tot en met 18:00 uur. Je bent eigenlijk altijd welkom. Je kunt zo naar binnen lopen:)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

kan je TMS combineren met Kre-alkalyn of ethyl ester los?
of is dit overkill?

Nee, geen overkill. Op trainingsdagen TMS voor- en na de workout. Op rustdagen neem je dan Kre Alklyn of CEE. Werk je er ook nog heel economisch mee:)

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Kan dat gewoon bij dat distributie centrum in Heerenveen dan?

Je bent altijd welkom:) (je mag zo naar binnen lopen inderdaad. Kun je ook even rustig rondkijken...

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Heb sinds kort Maximize V2 besteld bij B&F shop maar zit met een klein 'probleempje'. Ik Heb dit bij review van Maximize V2 geplaatst, maar daar zijn de reacties niet zo rap..

Iemand een idee of dit normaal is bij maximize v2? durf het bijna niet meer te drinken :P

Hmmm, ik denk dat het "bietenrood" is. Ik zal er maandag eens naar kijken.:)

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Dank je, voor de bestelling! De bidon zal wel goed komen:)

Beste B&F,

Ik ben aan het bulken en ik wou graag weten of jullie een supplement hebben dat veel Kcal bevat, maar weinig koolhydraten en vet.

Whey perfection heb ik al :P

dank U

Bedankt voor het antwoord, dan bestel ik morgen de kre alkalyn denk ik er nog even bij,
weekaanbieding dusss :D

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Beste B&F,

Ik ben aan het bulken en ik wou graag weten of jullie een supplement hebben dat veel Kcal bevat, maar weinig koolhydraten en vet.

Whey perfection heb ik al :P

dank U

dit iets voor je?

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

Toevallig las ik er net over via een ander topic, maar er staat niet hoeveel kcal der in zit?

Toevallig las ik er net over via een ander topic, maar er staat niet hoeveel kcal der in zit?
Absoluut staat dat ook op de website van B&F hoor ;) Kijk, je kan het op de volgende link zien. Heb het voor jou hier even neergezet, volgens mij kun je bij de meeste producten het bij de 'ingrediënten' al zien wat erin zit.

Lean Gain
Samenstelling per 100 gram
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Ik ben alweer eens bezig met men supplementen van voor en na de training eens te reviseren en aangezien ik steevast bestel bij B&F kan ik evengoed eens hier mijn licht opsteken

ik zat te denken aan

voor de training: ?

tijdens de training: WMS + magic EAA

na de training: TMS + (WMS)

vraagje hierbij: bevat de TMS voldoende creatine voor men dagelijkse dosering?

laat het advies maar komen

Absoluut staat dat ook op de website van B&F hoor ;) Kijk, je kan het op de volgende link zien. Heb het voor jou hier even neergezet, volgens mij kun je bij de meeste producten het bij de 'ingrediënten' al zien wat erin zit.

Lean Gain
Samenstelling per 100 gram
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Ahaa, dankjewel! kon het echt niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven