Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
damocell, had jij mijn vraag nog gezien mbt Lean Gain? Welke smaak heb je en vind je deze lekker?

Kun je die handschoenen combineren met deze wrist straps? Of kun je dan beter een alles-in-een-oplossing nemen zoals deze?

Ik heb ook gloves en gebruik ook straps. En de combinatie gaat prima. Ik zou niet de all in one nemen. De straps kan je heel hard aanspannen en ik gebruik deze niet voor alle oefeningen. Dus als je oefeningen wilt doen waar je ze niet mee nodig hebt zou ik het ook niet doen. Om toch je polsen ook mee te trainen. :D.

Ik ben niet damocell maar ik heb de chocolate en banaan lean gainer. En beiden zijn echt zeer lekker. :D

damocell, had jij mijn vraag nog gezien mbt Lean Gain? Welke smaak heb je en vind je deze lekker?

Ah sorry Dan, ik heb eigenlijk qua shakes altijd standaard vanille, en ja ik vind de Lean Gainer vanille lekker, helaas is mijn pot nu leeg heb net de laatste ingenomen want anders had ik bij VU :D even een beetje gebracht zodat jij het kon testen.
Tja moet ook weer bestellen, komt maandag wel.:)

Body en fit: ik heb enkele vraagjes ...

Heb je al enig nieuws over de witte chocolate smaak van gold standard whey van optimum nutrition?

Mijn eiwitsupply raakt op :D.

Ik zie trouwens een leuke weekaanbieding van Nectar Isolate Whey.
Ik dacht om 2 potten te bestellen:
- chocolate truffle
- latte cappucino of ice tea
Bij de laatste smaak ben ik niet zeker. Wat vinden jullie een goede of wat is de beste verkochte smaak? Ik meng m'n shakes altijd met water.

Of 1 pot nectar en 1 pot Whey Hydrolisaat ISO-100 en dan de smaak pinda colada te nemen. Hoe is deze smaak?

Sups uitzoeken is moeilijk :).

Wilde de White Choco is de US mee bestellen maar dat lukte niet. heb gister ook op de site van Optimum gekeken maar daar zag ik de smaak ook niet erbij:rolleyes:

Ik vindt van Nectar de volgende smaken echt heerlijk;
-Carribean
-Fuzy Navel

Vanilla, Cappu en Choco vind ik ook lekker:)

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Kun je die handschoenen combineren met deze wrist straps? Of kun je dan beter een alles-in-een-oplossing nemen zoals deze?

Je kunt het ook combineren:) Eigenlijk wat je zelf wilt:D

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

foto van de pancakes please? lijkt me fuarkin nice!

zijn er ook wat samples verkrijgbaar?:D

We hadden gisteren hier een mooie stapel op een bord liggen. Ze zijn helaas allemaal al op:meal: Geen samples helaas.:rolleyes:

..

Laatst bewerkt:
Leuke weekaanbiedingen, zou graag de pannenkoeken willen maar maandag begint mijn Cut dus komt over een paar maandjes wel :)

Echter heb ik ik nog wel een vraagje, gezien mijn cut wil ik graag een product dat wat helpt bij de vetverbranding, mijn schema is als volgt:

19:15-20:15 Krachttraining
20:20-21:00 Cardio
01:00 Slapen

Nu vroeg ik me af of jullie een product hebben dat mij ondersteunt bij mijn vetverbranding maar niet ten koste gaat van mijn slaap? Overigens zoek ik een goedkoop product zoals iets van simpele Cafeine Caps gezien ik toch al een pot Lipo 6 Black heb voor wanneer ik onder de 10-12% zit :)

Eerder naar bed, tip van de dag,

Zijn de kcal en eiwitten in de pannekoeken van de mix alleen of samen met de melk?(of heb ik er overheen gekeken) en zijn grippers geen goed idee, aangezien ik ze anders ergens anders moet gaan halen

aaaaah shamone

ik wou ook zo'n eentje (of meer natuurlijk) proeven :(

Zijn de kcal en eiwitten in de pannekoeken van de mix alleen of samen met de melk?(of heb ik er overheen gekeken) en zijn grippers geen goed idee, aangezien ik ze anders ergens anders moet gaan halen

Ze staan er beiden op. :D.

Voedingswaarden

Per 100 gram poeder
Kcal 452,70
Vet 3,5 gram
Eiwit 66,40 gram
Koolhydraten 18,0 gram
Vezels 1,0 gram

Per 30 gram poeder + 120 ml magere melk

Kcal 180,2
Vet 1,2 gram
Eiwit 24,60 gram
Koolhydraten 11,5 gram
Vezels 0,3 gram

Ze staan er beiden op. :D.

Voedingswaarden

Per 100 gram poeder
Kcal 452,70
Vet 3,5 gram
Eiwit 66,40 gram
Koolhydraten 18,0 gram
Vezels 1,0 gram

Per 30 gram poeder + 120 ml magere melk

Kcal 180,2
Vet 1,2 gram
Eiwit 24,60 gram
Koolhydraten 11,5 gram
Vezels 0,3 gram

ah merci heljen!:) dat valt toch een beetje tegen aangezien je per pak dan 2:5l melk er dan nog bij moet kopen.( maar nog steeds beter als eiwitrepen) khad gehoopt op van die kant en klare:D

Leuke weekaanbiedingen, zou graag de pannenkoeken willen maar maandag begint mijn Cut dus komt over een paar maandjes wel :)

Echter heb ik ik nog wel een vraagje, gezien mijn cut wil ik graag een product dat wat helpt bij de vetverbranding, mijn schema is als volgt:

19:15-20:15 Krachttraining
20:20-21:00 Cardio
01:00 Slapen

Nu vroeg ik me af of jullie een product hebben dat mij ondersteunt bij mijn vetverbranding maar niet ten koste gaat van mijn slaap? Overigens zoek ik een goedkoop product zoals iets van simpele Cafeine Caps gezien ik toch al een pot Lipo 6 Black heb voor wanneer ik onder de 10-12% zit :)

We krijgen over 2 weekjes ook de Powerpill:)

Hmm pannenkoeken :D

powerpill?

Mijn whey is weer op en ben nu wat aan het rondkijken. Maar waarom zou ik voor Protein Revolution gaan en niet voor Whey Perfection?
Welke Whey is nog meer aan te raden voor een aantrekkelijke prijs/voedingswaarde

Laatst bewerkt:
aight

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven