Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij nog opviel, en ik persoonlijk altijd al wel fijn vind om te kunnen lezen; de aanbevolen doseringen van de producten.

Ik zit een beetje in te lezen in de producten van B & F huismerk, maar bij heel weinig producten staan de doseringen in de informatie beschreven. Zo kan ik namelijk thuis alvast een beetje huiswerk maken / puzzelen in mijn schema wanneer ik wat en hoe inneem...?

Bij nader inzien voor de Whey Isolaat gegaan in vanille smaak. Iemand ervaring met deze smaak?

4 min na bestellen was hij al verzonden :O, wat een tempo daar!

Mijn whey is weer op en ben nu wat aan het rondkijken. Maar waarom zou ik voor Protein Revolution gaan en niet voor Whey Perfection?
Welke Whey is nog meer aan te raden voor een aantrekkelijke prijs/voedingswaarde

Whey Perfection is onze topper! Een goed product (Volactive) en de smaken zijn heerlijk:)

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Bij nader inzien voor de Whey Isolaat gegaan in vanille smaak. Iemand ervaring met deze smaak?

4 min na bestellen was hij al verzonden :O, wat een tempo daar!

Kan ook, we zijn altijd snel:D Morgen in huis:)

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Wat mij nog opviel, en ik persoonlijk altijd al wel fijn vind om te kunnen lezen; de aanbevolen doseringen van de producten.

Ik zit een beetje in te lezen in de producten van B & F huismerk, maar bij heel weinig producten staan de doseringen in de informatie beschreven. Zo kan ik namelijk thuis alvast een beetje huiswerk maken / puzzelen in mijn schema wanneer ik wat en hoe inneem...?

Aanbevolen gebruik staat vaak rechts boven in de productpagina (de link in blauwe pijl/balk):)

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

ik dacht ergens gelezen te hebben dat Result! zonder tussenpauze ingenomen kan worden klopt dit of is het niet aan te raden aangezien het gebruik dan minder effectief of schadelijk wordt?

Result! kun je vrij lang doornemen. Het zal niet schadelijk worden of minder werken. Zelf zou ik wel bv om de 6 maanden even rust nemen.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill

Hopelijk net zo strak geprijsd als voorheen, mijn pot begint nu echt leeg te raken dus het is weer tijd. Ben ook erg benieuwd naar de Diet Pill.. :)

De prijzen blijven heel scherp, dat beloof ik je bij deze:) De diet Pill komt samen met deze binnen:)

Haha hier ook al zo snel!
Whey perfection komt de volgende keer weer, heb nog zon 15 shakes chocolade gok ik :p

Net een bestelling geplaatst, wordt deze ook op de zaterdag bezorgd?

De Berry Blast is inderdaad een heerlijke smaak Whey, ook erg lekker met water waar dat bij andere smaken vooral met melk goed te drinken zijn. Ik las dat jullie ook Citroen gaan testen, lijkt me heerlijk voor op de zonnige dagen :)!

TMS vind ik wat aan de zoete kant, maar qua ingrediënten een top product met een goede prijs dus de smaak neem ik voor lief.. het is ook weer niet zo dat het niet weg te krijgen is.
Dan nog een vraagje: Voorheen nam ik altijd een banaantje na het trainen voor de snelle suikers, nu zit er in TMS WMS, heeft het banaantje dan nog nut of wordt het teveel dan?

Laatst bewerkt:
Ik hoop bij mij ook :$

en is die powerpil goed ofzo dan?

De PWO pil is zeker goed!

pannenkoeken !!!

maar ja een foto van binnen ofzo was wel benieuwd hoe het eruit ziet :)

Erg gaaf die pannenkoeken van eigenmerk :)

Nieuw, killy pannenkoeken, nu met pure eiwitten speciaal gemaakt door killy.

Geen vragen over productie en killy is niet aansprakelijk voor eventuele zwangerschappen bij vrouwen

result dosering 5 gram = 1 schep 1schep = 5 gram
magic eaa dosering 10 gram= 2 scheppen 1schep = 5 gram

maar nu gaan er dus 2 scheppen van de result in 1 schep van de magic eaa dus dan zou deze schep 10 gram moeten zijn.

zo staat het misschien wat duidelijker

gr chris.

Net een bestelling geplaatst, wordt deze ook op de zaterdag bezorgd?

Ja, we versturen tot 18:00 uur direct! Morgen in huis. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Als je Optimum Big Size Total Protein Deal besteld is de shakebeker die erbij zit dan van ON?

Nee, van B&F. Dank je:)

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Top! Had daar helemaal niet op gelet :o

ben me volgende pakketje alweer aan het samenstellen :D

Top!:)

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Exclusieve actie:
Crack V3 Pre-Workout + Gratis Training-Shirt twv 14,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De mega populaire Pre-Workout Crack van Revolutions is weer direct leverbaar en sterker dan ooit; Crack V3 New Formula!

Bij elke Crack V3 Pre-Workout bestelling ontvang je nu exclusief bij Bodyenfitshop.nl een Crack Pre-workout Training T-Shirt t.w.v 14,90 euro!

WAT?! Crack V3?! OMFG!!!

Edit: Kopen Kopen Kopen :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven