MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb me spullen uiteraard weer netjes binnen:)

Verhuizen is geen probleem toch ? :D

Sponsert B&F wel IEMAND ?

B&F sponsort zijn klanten :D

Een vraagje : Ik ga stilaan richting de cut en ga beginnen met een flinke dosis cardio (lees 30-45 min) na de KT in te lassen. Welk product raden jullie aan om eiwitreserves op peil te houden tijdens de cardio ? Heb geen zin om aan de whey te zitten tussen KT en cardio door, maar las hier eerder al iets van EAA ? Goed idee , ook in de cut ?

Een vraagje : Ik ga stilaan richting de cut en ga beginnen met een flinke dosis cardio (lees 30-45 min) na de KT in te lassen. Welk product raden jullie aan om eiwitreserves op peil te houden tijdens de cardio ? Heb geen zin om aan de whey te zitten tussen KT en cardio door, maar las hier eerder al iets van EAA ? Goed idee , ook in de cut ?

Xtend

Ik gebruik de micronized bcaa's van het huismerk. Zeer tevreden over en best lekker eigenlijk. Als je er geleidelijk aan water bij kapt lossen ze ook quasi perfect op.

Laatst bewerkt:
Juist ja, ff vergist met BCAA :D
Ziet er wel interessant uit maar zie dat Xtend citruline bevat, hetwelk ik al neem als pre-wo, dus is miss wat overkill.
Iemand goede ervaringen met BCAA's van het huismerk van B&F ?

Ik vind Xtend zó lekker :D

Maar klik

Zelf nooit geprobeerd :)

Maar waar solliciteer ik dan ? Ben dit jaar klaar met mijn studies :p

We hebben op dit moment weer genoeg mensen. We werken voor internet puur uit Heerenveen.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

nette weekaanbieding, toch maar keertje gaan overwegen om TMS te halen :)

Total Muscle Solution moet je zeker een keer nemen. Bomvol werkzame stoffen! Het meest volledige product verkrijgbaa. Je hebt alle topingredienten bij elkaar in 1 product.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alsje sebbe? ???

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Nog even en het is weer weekend.....

NICE WEEKEND HULKIES!:)

Nice weekend!:D

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Magic EAA is toch ook geschikt voor tijdens de training te nemen? Of wat is anders geschikter?

Heb nu peptopro van xxl maar die is bijna op, en moet ook weer whey bestellen..

De EAA is perfect om te nemen vlak voor en zelfs tijdens de training. Wordt direct opgenomen:)

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Antwerpen en Heerenveen liggen beetje ver uit elkaar, of ga je verhuizen om daar te werken?:D

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Hoezo gaan jullie trouwens geen bodybuilders sponsoren zoals XXL doet?

Wij steken al ons geld en energie in productontwikkeling. :) Zo goed mogelijke producten voor een zo laag mogelijke prijs. Daar profiteren klanten veel meer vañ!!:)

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Bedankt voor de duidelijke reply b&f. Volgende bestelling wordt dan toch whey perfection, WMS en de EAA's. De preworkout power bevalt nog steeds goed! (krijg een veel betere pomp dan die superpump 250:P)

Dank je! Een super-combi!:) Pre-Workout Power bevat een stuk betere en sterkere ingredienten inderdaad.:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Top weekaanbiedingen weer.

De Pink Magic en de Stimulant-X klinken zeer interessant. :D

Ze knallen er aardig door!:D

Weekaanbiedingen

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Heb me spullen uiteraard weer netjes binnen:)

Thanks!:cool:

Ik gebruik de micronized bcaa's van het huismerk. Zeer tevreden over en best lekker eigenlijk. Als je er geleidelijk aan water bij kapt lossen ze ook quasi perfect op.

En qua gebruik : gewoon in bidon/water en tijdens de training nuttigen ? Valt de smaak wat mee ?

Dank je!:) EAA is denk ik zelfs dan het beste om te nemen.:cool:

BCAA werkt puur afbraak voorkomend, EAA ook meer opbouwend. Ik kies zelf altijd voor de EAA's. Voor- en na.
Dus als mijn doel is om puur afbraak te voorkomen tijdens de training zelf, kies ik misschien beter voor de BCAA's ? Rond training heen neem ik ook al Whey Perfection, maar denk dat na 45 min KT een 45 min intensieve cardiosessie misschien vraagt om reserves tijdig aan te vullen dmv BCAA's ? Of zou een dosis Whey Perfection ongeveer 1 uur voor de training voldoende 'bescherming' bieden ?

Dus als mijn doel is om puur afbraak te voorkomen tijdens de training zelf, kies ik misschien beter voor de BCAA's ? Rond training heen neem ik ook al Whey Perfection, maar denk dat na 45 min KT een 45 min intensieve cardiosessie misschien vraagt om reserves tijdig aan te vullen dmv BCAA's ? Of zou een dosis Whey Perfection ongeveer 1 uur voor de training voldoende 'bescherming' bieden ?

Puur om afbraak te vorkomen inderdaad de
BCAA's:) Het is wel een extra zekerheid wat dat betreft, dat is gewoon zo.

Referentie nummer: 191253
is het mogelijk dat ik ipv shakebeker sample protein mix krijg?? en als het kan graag in de smaak berry blast omdat dat mijn volgende word als die lekker is ;)
heb het al in opmerking gezet maar wil ff zeker weten.

Nice, bestelling geplaatst :) direct verzonden. :) Hoop morgen binnen (A)

Referentie nummer: 191253
is het mogelijk dat ik ipv shakebeker sample protein mix krijg?? en als het kan graag in de smaak berry blast omdat dat mijn volgende word als die lekker is ;)
heb het al in opmerking gezet maar wil ff zeker weten.

De Protein Perfection Mix is heerlijk. Krijg we enorm veel complimenten over.:) Ik geef het direct door! dank je voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Nice, bestelling geplaatst :) direct verzonden. :) Hoop morgen binnen (A)

Ja, gaat tot 18:00 uur tegenwoordig zelfs nog meteen weg. Morgen in huis! Dank je, voor de bestelling!!:)

@ B&F

Is er iets mis bij TNT, normaal hoort de bestelling al afgeleverd te zijn. Maar op die track&trace link staat dat de bestelling nog steeds is vooraangemeld...

Bij een vriend van mij is hetzelfde geval.

@ B&F

Is er iets mis bij TNT, normaal hoort de bestelling al afgeleverd te zijn. Maar op die track&trace link staat dat de bestelling nog steeds is vooraangemeld...

Bij een vriend van mij is hetzelfde geval.

Ik hecht nooit zoveel waarde aan dat track and trace. Vaak al gehad dat het nog stond voorgemeld terwijl de bezorger al geweest was..:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven