Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verhuizen is geen probleem toch ?
Sponsert B&F wel IEMAND ?

B&F sponsort zijn klanten
Een vraagje : Ik ga stilaan richting de cut en ga beginnen met een flinke dosis cardio (lees 30-45 min) na de KT in te lassen. Welk product raden jullie aan om eiwitreserves op peil te houden tijdens de cardio ? Heb geen zin om aan de whey te zitten tussen KT en cardio door, maar las hier eerder al iets van EAA ? Goed idee , ook in de cut ?

Juist ja, ff vergist met BCAA
Ziet er wel interessant uit maar zie dat Xtend citruline bevat, hetwelk ik al neem als pre-wo, dus is miss wat overkill.
Iemand goede ervaringen met BCAA's van het huismerk van B&F ?

Maar waar solliciteer ik dan ? Ben dit jaar klaar met mijn studies![]()
nette weekaanbieding, toch maar keertje gaan overwegen om TMS te halen![]()

Alsje sebbe?
---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------
Nog even en het is weer weekend.....
NICE WEEKEND HULKIES!![]()

Magic EAA is toch ook geschikt voor tijdens de training te nemen? Of wat is anders geschikter?
Heb nu peptopro van xxl maar die is bijna op, en moet ook weer whey bestellen..

Antwerpen en Heerenveen liggen beetje ver uit elkaar, of ga je verhuizen om daar te werken?
---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------
Hoezo gaan jullie trouwens geen bodybuilders sponsoren zoals XXL doet?
Zo goed mogelijke producten voor een zo laag mogelijke prijs. Daar profiteren klanten veel meer vañ!!
Bedankt voor de duidelijke reply b&f. Volgende bestelling wordt dan toch whey perfection, WMS en de EAA's. De preworkout power bevalt nog steeds goed! (krijg een veel betere pomp dan die superpump 250)
Pre-Workout Power bevat een stuk betere en sterkere ingredienten inderdaad.
Top weekaanbiedingen weer.
De Pink Magic en de Stimulant-X klinken zeer interessant.![]()

Ik gebruik de micronized bcaa's van het huismerk. Zeer tevreden over en best lekker eigenlijk. Als je er geleidelijk aan water bij kapt lossen ze ook quasi perfect op.
B&F sponsort zijn klanten
Een vraagje : Ik ga stilaan richting de cut en ga beginnen met een flinke dosis cardio (lees 30-45 min) na de KT in te lassen. Welk product raden jullie aan om eiwitreserves op peil te houden tijdens de cardio ? Heb geen zin om aan de whey te zitten tussen KT en cardio door, maar las hier eerder al iets van EAA ? Goed idee , ook in de cut ?
EAA is denk ik zelfs dan het beste om te nemen.

Nu ben ik in de war ! Kan je even het verschil aangeven tussen BCAA en EAA ?![]()
Dus als mijn doel is om puur afbraak te voorkomen tijdens de training zelf, kies ik misschien beter voor de BCAA's ? Rond training heen neem ik ook al Whey Perfection, maar denk dat na 45 min KT een 45 min intensieve cardiosessie misschien vraagt om reserves tijdig aan te vullen dmv BCAA's ? Of zou een dosis Whey Perfection ongeveer 1 uur voor de training voldoende 'bescherming' bieden ?BCAA werkt puur afbraak voorkomend, EAA ook meer opbouwend. Ik kies zelf altijd voor de EAA's. Voor- en na.

Dus als mijn doel is om puur afbraak te voorkomen tijdens de training zelf, kies ik misschien beter voor de BCAA's ? Rond training heen neem ik ook al Whey Perfection, maar denk dat na 45 min KT een 45 min intensieve cardiosessie misschien vraagt om reserves tijdig aan te vullen dmv BCAA's ? Of zou een dosis Whey Perfection ongeveer 1 uur voor de training voldoende 'bescherming' bieden ?
Het is wel een extra zekerheid wat dat betreft, dat is gewoon zo.Referentie nummer: 191253
is het mogelijk dat ik ipv shakebeker sample protein mix krijg?? en als het kan graag in de smaak berry blast omdat dat mijn volgende word als die lekker is![]()
heb het al in opmerking gezet maar wil ff zeker weten.
Ik geef het direct door! dank je voor de bestelling
Nice, bestelling geplaatstdirect verzonden.
Hoop morgen binnen (A)

@ B&F
Is er iets mis bij TNT, normaal hoort de bestelling al afgeleverd te zijn. Maar op die track&trace link staat dat de bestelling nog steeds is vooraangemeld...
Bij een vriend van mij is hetzelfde geval.