Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fok, zijn die aanbiedingen geldig volgens een 'B&F week'. Ik dacht van maandag tot zondag.
Heb de pannenkoeken gemist :(

Fok, zijn die aanbiedingen geldig volgens een 'B&F week'. Ik dacht van maandag tot zondag.

Gelukkig heeft B&F de prijs superscherp gehouden. :D. Is dan ook nog hetzelfde als in de aanbieding. :D. Echt top :thumbs:

Morgen een nieuwe koekenpan halen en dan kan ik ze pas optimaal testen. :D.

No worries, de pannenkoeken staan er nog. En ook nog voor dezelfde prijs.:D Ze lopen zo goed voor deze prijs dat we het maar even zo laten:)

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Gelukkig heeft B&F de prijs superscherp gehouden. :D. Is dan ook nog hetzelfde als in de aanbieding. :D. Echt top :thumbs:

Morgen een nieuwe koekenpan halen en dan kan ik ze pas optimaal testen. :D.

Had je post even gemist:D Laat het maar weten!

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

@ B&F

Is er iets mis bij TNT, normaal hoort de bestelling al afgeleverd te zijn. Maar op die track&trace link staat dat de bestelling nog steeds is vooraangemeld...

Bij een vriend van mij is hetzelfde geval.

Wat is het referentienummer? Je mag er echt vauit gaan als ze vandaag nog niet zijn geweest dat ze dan morgen komen.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Ik hecht nooit zoveel waarde aan dat track and trace. Vaak al gehad dat het nog stond voorgemeld terwijl de bezorger al geweest was..:rolleyes:

Klopt, heeft met het tijdstip van updates te maken.:rolleyes:

Ilco tot wanneer loopt jullie isolaat actie? Ook tot donderdag of nog langer? :p

Wat is het referentienummer? Je mag er echt vauit gaan als ze vandaag nog niet zijn geweest dat ze dan morgen komen.

Bij mij precies hetzelfde, baal er wel van omdat ik graag nu al van mijn Pannenkoekenmix had willen genieten :)

Referentie nummer overigens: 190731

Ga je ook een potje bestellen? :D

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Ja kzag het ook net :p Moeten we nu nog meer klikken tot we in het B&F topic raken :(

Mijn zus wou mss een potje. :p. Ze heeft nu de chocolade van protein perfection mix. :p. Ze gaat deze week nog eens nadenken als ze al gaat bestellen of nog even gaat wachten. :p. Natuurlijk proef ik hem dan ook (a):cool:

Even snel een spoedraagje:

er zat een gaatje in t zakje van de preworkout (sample) en er is vocht bijgekomen waardoor t een grote klont is geworden. Kan ik t nog gebruiken? lag zo'n 3 maanden in de kast..

Zuur..begin v/d week Whey Isolaat besteld en binnen gekregen en nu is die in de aanbieding! :rolleyes:

jeuhh weekend :D morgen mijn bestelling binnen =]

heb me shake beker niet gehad......

Mijn zus wou mss een potje. :p. Ze heeft nu de chocolade van protein perfection mix. :p. Ze gaat deze week nog eens nadenken als ze al gaat bestellen of nog even gaat wachten. :p. Natuurlijk proef ik hem dan ook (a):cool:

Hahaha :p Profiteurke :D

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

heb me shake beker niet gehad......

Even een pm sturen en dat wordt geregeld ;)

Pakketje wederom in goede orde ontvangen. :D

Prettig en sportief weekend iedereen. :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven