AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan we zeker doen:) Dank je!

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Ai:rolleyes: Doen we zeker!! PM je mij direct na bestellen?

Excuses:cool:

Hoef geen excuses hoor haha, ben zeer tevreden met jullie ook al gaat t iedere keer bij mij mis met die samples of iets haha:D ik pm je even

Body en fitshop ik ben al 2jaar vaste klant bij julie vandaar dat ik me hier op deze site ook effe aanmeld.
ik had een vraagje krijgen julie de Walden Farms BBQ saus mischien binnen.
en zo niet kunnen julie er mischien eentje apart regelen voor mij en dan betaal ik dat.
en hoeveel mag dat ongeveer gaan kosten als het lukt .

Hoef geen excuses hoor haha, ben zeer tevreden met jullie ook al gaat t iedere keer bij mij mis met die samples of iets haha:D ik pm je even

Thanks!:D

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Body en fitshop ik ben al 2jaar vaste klant bij julie vandaar dat ik me hier op deze site ook effe aanmeld.
ik had een vraagje krijgen julie de Walden Farms BBQ saus mischien binnen.
en zo niet kunnen julie er mischien eentje apart regelen voor mij en dan betaal ik dat.
en hoeveel mag dat ongeveer gaan kosten als het lukt .

Ik wil het best bestellen:), dat is geen probleem. Reken wel even op 3 weken levertijd daar we net gisteren een zending uit de US binnen hebben.

De prijs weet ik nog niet, zal wel duurder zijn als in de US, maar ik hou wel een krappe marge aan. Ik neem het wel even op in het assortiment dan. :)

Wanneer komt jullie fatburner binnen B&F ? :D
En al enig idee van de prijs? :D

Wanneer komt jullie fatburner binnen B&F ? :D
En al enig idee van de prijs? :D

De prijs wordt heel netjes.:) Rond de 17 - 18 euro! (heel scherp gezien de ingredienten, daar betaal je voor de US merken zo 40 euro voor:D

Ik verwacht en hoop nog 2 weken.

De prijs wordt heel netjes.:) Rond de 17 - 18 euro! (heel scherp gezien de ingredienten, daar betaal je voor de US merken zo 40 euro voor:D

Ik verwacht en hoop nog 2 weken.

Ok mooi :D Dacht al dat hij goedkoop ging zijn. Maar zo goedkoop had ik niet verwacht :D Dan toch maar nog een paar weken wachten ipv Lipo te bestellen :D

Thanks!:D

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik wil het best bestellen:), dat is geen probleem. Reken wel even op 3 weken levertijd daar we net gisteren een zending uit de US binnen hebben.

De prijs weet ik nog niet, zal wel duurder zijn als in de US, maar ik hou wel een krappe marge aan. Ik neem het wel even op in het assortiment dan. :)
hoelang gaat dat ongeveer duren want ik verlang er erg naar :rolleyes:

B&F,

Ik ga weer spullen bestellen, welke BCAA raadt u aan? ( Liefst capsules ).

Wanneer is de PAM spray weer te verkrijgen?

Besteld :P

Hehe die pannenkoeken mix ziet er wel grappig uit, misschien later is proberen bij mijn volgende bestelling. Toch handig voor op school oid waar je niet echt degelijke maaltijden kan eten

Hehe die pannenkoeken mix ziet er wel grappig uit, misschien later is proberen bij mijn volgende bestelling. Toch handig voor op school oid waar je niet echt degelijke maaltijden kan eten

Dank je, voor de bestelling!!

Gezond en met 25 gram eiwit per pannenkoek. Wat wil je nog meer:D

Bakken maar:)

Zijn jullie wat gretig met de samples daar? Zat niks in m'n doosje :)

ik neem gewoon 2 bakjes met rijst, kip en groente mee :roflol:

Zijn jullie wat gretig met de samples daar? Zat niks in m'n doosje :)

:rolleyes: Dat moet beter! Zet het volgende keer even bij opmerkingen. Je kan mij voor de zekerheid dan ook nog even inseinen direct na bestellen. Maken we goed:)

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

ik neem idd ook kip mee, maar van tonijn word niemand echt gelukkig

Ik ben wel tonijn fan alleen m'n vriendin niet zo. Die wordt al ziek al ze binnenkomt:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven