AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ja mijn moeder ook :P Moet altijd alle deuren dicht en afzuigkap aan haha

:rolleyes: Dat moet beter! Zet het volgende keer even bij opmerkingen. Je kan mij voor de zekerheid dan ook nog even inseinen direct na bestellen. Maken we goed:)
Stond bij de opmerkingen. Zeker overheen gelezen :roflol:
Heb iig m'n mooigeprijsde Jack3d binnen, die tot 2014 meegaan. Waarvoor dank :)

Vandaag mijn slaapkamer en zolderkamer geverfd. :p. Train op de zolderkamer dus daar staan al mijn supps. Om mijn wandrek te verzetten alle supplementen in een doos moeten doen maar ik kwam niet toe met 1 verhuisdoos. :p. Heb al een zeer leuke verzameling staan. :p. (Slechts 2 potten zijn niet van jullie huismerk :p. De NoxiPro en Visolie) Enkele potten zijn wel bijna leeg nu. :p. Mijn pa zei al dat ik bijna zelf een shop kan openen. :p.

De PeptoPro gaat nog een net plaatsje krijgen en dan nog eens zien wat ik nog kan mee bestellen. :p.

Vandaag mijn slaapkamer en zolderkamer geverfd. :p. Train op de zolderkamer dus daar staan al mijn supps. Om mijn wandrek te verzetten alle supplementen in een doos moeten doen maar ik kwam niet toe met 1 verhuisdoos. :p. Heb al een zeer leuke verzameling staan. :p. (Slechts 2 potten zijn niet van jullie huismerk :p. De NoxiPro en Visolie) Enkele potten zijn wel bijna leeg nu. :p. Mijn pa zei al dat ik bijna zelf een shop kan openen. :p.

De PeptoPro gaat nog een net plaatsje krijgen en dan nog eens zien wat ik nog kan mee bestellen. :p.

:thumb: Thanks! Leuk om te lezen!!:)

Pics van je supps?

Ben benieuwd wat je moet nemen aan supps, als je bijna niks eet.
:trollface:

Alles weer binnen en mijn suppkastje is dus weer aangevuld :)

Iemand tips voor voeding tijdens school?
Ik heb maar 10 minuten pauze en moet dus echt snel vreten :/ :p
Shakes meepakken zie ik niet echt zitten. Daar zitten vreten vind ik al erg genoeg :p

noten, kan je gwn tijdens de les ook wel eten.

:roflol: ik zit ook gewoon tonijn en gekookte eieren in de klas te eten haha

Eerste bestelling gedaan en inmiddels ontvangen. Super snel en netjes! Shakebeker extra erbij ook altijd super fijn. Erg positief.

1ste scoop Jack3d tevens 1ste preworkout ooit en gewoon niks gevoeld :roflol:
Wel een PR maar dat komt echt niet door dat spul, misschien dat het pas na veelvuldig gebruik begint te werken :o

Kan best zijn dat je er ongevoelig voor bent.

Is niet zo dat het moet 'inwerken'

1ste scoop Jack3d tevens 1ste preworkout ooit en gewoon niks gevoeld :roflol:
Wel een PR maar dat komt echt niet door dat spul, misschien dat het pas na veelvuldig gebruik begint te werken :o

Haha herkenbaar. Op internet gelezen dat gasten als een trein gingen op de crack sample, durfde het bijna niet te nemen... voelde niks :rolleyes:

Ik voel jack3d pas na 2,5 à 3 scoops.

Voelde eerst ook niks van beta alanine, begon pas te werken nadat ik het 5-6x had gebruikt. Nu gaan die k*t tintelingen niet meer weg :roflol:
Zou ook kunnen zijn dat ik Jack3d niet op gevulde maag had moeten nemen, ik probeer wel wat uit.

Voelde eerst ook niks van beta alanine, begon pas te werken nadat ik het 5-6x had gebruikt. Nu gaan die k*t tintelingen niet meer weg :roflol:
Zou ook kunnen zijn dat ik Jack3d niet op gevulde maag had moeten nemen, ik probeer wel wat uit.

Van de caps of van de poeder? Van de caps heb ik slechts een enkele keer een minimale tinteling gevoeld, op 4 pillen voor en na wo.

Poeder, tintelingen hebben totaal geen praktisch nut dus je mist niks.
Nu alleen hopen dat het voor de rest wel z'n werk voor je doet :)

Poeder, tintelingen hebben totaal geen praktisch nut dus je mist niks.
Nu alleen hopen dat het voor de rest wel z'n werk voor je doet :)

Klopt van de tintelingen, maar ik las een keer dat je dan kan beschouwen dat het werkt...
Ik ben altijd voorzichtig met het kopen van pre wo's. Ben benieuwd of jack3d wat wil werken voor je.

Alles weer binnen en mijn suppkastje is dus weer aangevuld :)

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

:roflol: ik zit ook gewoon tonijn en gekookte eieren in de klas te eten haha

Diehard! :D

Eerste bestelling gedaan en inmiddels ontvangen. Super snel en netjes! Shakebeker extra erbij ook altijd super fijn. Erg positief.

Dank je wel! :thumbs:

Van de caps of van de poeder? Van de caps heb ik slechts een enkele keer een minimale tinteling gevoeld, op 4 pillen voor en na wo.

Poeder wordt inderdaad sneller en beter opgenomen. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven