- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond bij de opmerkingen. Zeker overheen gelezenDat moet beter! Zet het volgende keer even bij opmerkingen. Je kan mij voor de zekerheid dan ook nog even inseinen direct na bestellen. Maken we goed
![]()

. Train op de zolderkamer dus daar staan al mijn supps. Om mijn wandrek te verzetten alle supplementen in een doos moeten doen maar ik kwam niet toe met 1 verhuisdoos.
. Heb al een zeer leuke verzameling staan.
. (Slechts 2 potten zijn niet van jullie huismerk
. De NoxiPro en Visolie) Enkele potten zijn wel bijna leeg nu.
. Mijn pa zei al dat ik bijna zelf een shop kan openen.
.
.ooh oke3 weken zo ongeveer. Ik geef het hier wel aan.
---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
5 gram is genoeg.
Vandaag mijn slaapkamer en zolderkamer geverfd.. Train op de zolderkamer dus daar staan al mijn supps. Om mijn wandrek te verzetten alle supplementen in een doos moeten doen maar ik kwam niet toe met 1 verhuisdoos.
.
De PeptoPro gaat nog een net plaatsje krijgen en dan nog eens zien wat ik nog kan mee bestellen..

Vandaag mijn slaapkamer en zolderkamer geverfd.. Train op de zolderkamer dus daar staan al mijn supps. Om mijn wandrek te verzetten alle supplementen in een doos moeten doen maar ik kwam niet toe met 1 verhuisdoos.
.
De PeptoPro gaat nog een net plaatsje krijgen en dan nog eens zien wat ik nog kan mee bestellen..

1ste scoop Jack3d tevens 1ste preworkout ooit en gewoon niks gevoeld
Wel een PR maar dat komt echt niet door dat spul, misschien dat het pas na veelvuldig gebruik begint te werken![]()

Voelde eerst ook niks van beta alanine, begon pas te werken nadat ik het 5-6x had gebruikt. Nu gaan die k*t tintelingen niet meer weg
Zou ook kunnen zijn dat ik Jack3d niet op gevulde maag had moeten nemen, ik probeer wel wat uit.
Poeder, tintelingen hebben totaal geen praktisch nut dus je mist niks.
Nu alleen hopen dat het voor de rest wel z'n werk voor je doet![]()
Alles weer binnen en mijn suppkastje is dus weer aangevuld![]()
ik zit ook gewoon tonijn en gekookte eieren in de klas te eten haha

Eerste bestelling gedaan en inmiddels ontvangen. Super snel en netjes! Shakebeker extra erbij ook altijd super fijn. Erg positief.
Van de caps of van de poeder? Van de caps heb ik slechts een enkele keer een minimale tinteling gevoeld, op 4 pillen voor en na wo.