Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weten jullie al wanner die eea verkrijgbaar is ik zit door de mijne heen.

En is de prijs al bekend??

En hoeveel eea is zit er per dosering van 10 gram??

Alvast bedankt

Ik verwacht nog 10-14 dagen. We zitten nog een beetje te dubben over een leuke intro aanbieding. Eventueel ook samen met de andere nieuwe producten als Amino Direct en Burn & Endurance. De prijs wordt wel netjes... Het wordt een puur EAA product met een smaakje. Dus zo'n 9,3 gram EAA per 10 gram..

Ik verwacht nog 10-14 dagen. We zitten nog een beetje te dubben over een leuke intro aanbieding. Eventueel ook samen met de andere nieuwe producten als Amino Direct en Burn & Endurance. De prijs wordt wel netjes... Het wordt een puur EAA product met een smaakje. Dus zo'n 9,3 gram EAA per 10 gram..

Klingt goed die verhouding amino's per 10 gram!

Hebben jullie de constant muscle growth (miscellar caseine) op voorraad in Amersfoort?

Klingt goed die verhouding amino's per 10 gram!

Hebben jullie de constant muscle growth (miscellar caseine) op voorraad in Amersfoort?

Ja, of in amersfoort vandaag alle smaken staan, weet ik niet 100% zeker uit m'n hoofd.

bel anders even voor de zekerheid:033-4779909

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Vandaag samen met mijn broer Crack sample geprobeert allebij de helft genomen na het eten half uur gewacht en naar de sportschool gegaan. op wat tintelingen na van de beta alanine hebben wij beide helemaal niets gemerkt helaas. Misschien hebben jullie iets wat wel kan werken zonder Caffeine want daar reageren we niet op (RPM etc.. merkten we ook niets van)

Je kunt het ook loskoppelen, bijvoorbeeld Total Muscle Solution voor de training combineren met 2 caps Speed V2 (caffeine free)of E-911.

9.3 per 10g lijkt me zeer netjes voor de eaa!
ga hem zeker proberen als hij uitkomt.
is er al iets bekend over de smaken?

9.3 per 10g lijkt me zeer netjes voor de eaa!
ga hem zeker proberen als hij uitkomt.
is er al iets bekend over de smaken?

Fris fruitsmaakje, de smaak valt voor EAA's zeker erg mee. Ik ga niet zeggen dat het geweldig lekker is maar zeker ook niet vies..

heyy wanneer krijgen jullie weer die caffeinepillen van 8euro :D?
die RPM vind ik trouwens ge-wel-dig.
heb samples gekregen van een winkel in rotterdam.
die zal ik over een maandje bij jullie bestellen (:
trouwe klant he. ghehehe

oh trouwens!
een tijdje terug vroeg ik of jullie samples hadden,
ik moest het ergens bij opmerkingen zetten,
maar ik kon het niet vinden? :(

Referentie nummer: 84402
Faktuur datum: 03-11-2009

hinthint (a)

hey bodyenfit

ik kan niet duidelijk de voedingswaarde van Mass & muscles shake vinden op de site :S.... lijkt me wel een goed product maar zou graag de voedingswaarde willen weten.

BTW iemand ervaring met total muscle solution?

B&F heeft leuk spul uitgebracht op hun eigen lijn, ga misschien weer ff van webshop wisselen :P

Laatst bewerkt:
ja nu je het zegt
ik had ook een vraag over Super Quad protein.
op de zak staat wel dat er creatine en bcaa's inzitte,
maar hoeveel dan?
ik kan het ook nergens vinden op internet:scratch::shrug:

Ik heb weer binnen een dag mijn bestelling binnen gekregen: Pure Whey blend en een potje Alpha-X, thanks.

hey bodyenfit

ik kan niet duidelijk de voedingswaarde van Mass & muscles shake vinden op de site :S.... lijkt me wel een goed product maar zou graag de voedingswaarde willen weten.

BTW iemand ervaring met total muscle solution?

B&F heeft leuk spul uitgebracht op hun eigen lijn, ga misschien weer ff van webshop wisselen :P

De Mass & Muscle is gisteren binnen gekomen. De volledige info/voedingswaardes staan nu op de website! Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

heyy wanneer krijgen jullie weer die caffeinepillen van 8euro :D?
die RPM vind ik trouwens ge-wel-dig.
heb samples gekregen van een winkel in rotterdam.
die zal ik over een maandje bij jullie bestellen (:
trouwe klant he. ghehehe

oh trouwens!
een tijdje terug vroeg ik of jullie samples hadden,
ik moest het ergens bij opmerkingen zetten,
maar ik kon het niet vinden? :(

Referentie nummer: 84402
Faktuur datum: 03-11-2009

hinthint (a)

De caffeine van Sci Fit komt over 10-14 dagen weer. Moet uit de US komen, maar we hebben nu ruimer bestelt.

Dank je voor de bestelling. Deze is reeds ingepakt en klaar voor verzending, inclusief enkele samples. "opmerkingen" kun je vinden tijdens het bestelproces, kom je vanzelf tegen, heb je denk ik of een of andere manier overheen gelezen;)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

ja nu je het zegt
ik had ook een vraag over Super Quad protein.
op de zak staat wel dat er creatine en bcaa's inzitte,
maar hoeveel dan?
ik kan het ook nergens vinden op internet:scratch::shrug:

eeehhh, staat inderdaad niet nader gespecificeerd. Ook niet op de verpakking. Dan hebben ze vast niet heel veel toegevoegd...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Heey,

Wat is er zo nieuw aan de nieuwe lijn van BSN?

komt er ook een nieuwe cellmass, was van plan om in deze dagen te bestellen

Wat is de voledige naam van dit product?

vendetta na de training?

@body & fitshop

ik ben nu volop in de cut. ik kocht laatst paar potten vendetta, l-carnitine & wat whey bij u. ik train 6x à 7x / week met 30 à 45 minuten kr8training & daarna 1 uur cardio à 135 - 140 hartslag.

nu zit ik de laatste tijd ferm bij te lezen, en ze raden aan om na de training suikers (dextrose te namen)

nu, in die vendetta zit glucose-D & EAA's - die moeten zelfs niet verteerd worden. zouden die dan ook niet perfect na de training genomen kunnen worden (eventueel gevolgd door mijn whey shake?)

indien niet, wat raadt u aan qua post workout shake? ik neem nu 1 scoop (28g) whey eiwit in 0,5l water na de kr8training én na de cardio.

dank bij voorbaat voor uw antwoord

gr

S

PS let wel, ik moet nog tot eind februari verder cutten, moet nog minstens 10 kilo af :( (heb er toch al 5 af in 5 weken :D )

Klopt, We hebben eigenlijk geen sample verpakkingen maar ik zal er wat losse capsules bij doen voor je.

Wanneer de nieuwe BSN producten komen weet ik nog niet exact maar dit zal niet heel lang duren inderdaad.
De kans dat Nitrix en No Xplode in de uitverkoop gaan..zou best eens kunnen;)

Super dankje!!!!

Bestelling binnen en bedankt voor de fast diet;) KLASSE!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven