Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net een flinke voorraad ingeslaan!
Maar B&F shop zou het mogelijk zijn een dopje van een shakebeker erbij te gooien?
Ben 1tje kwijt en is zonde voor de beker weg te gooien..
Zou er ook nog een sampletje wp framboos bij kunnen? :$
Bedankt alvast!
ref 193069
M
We doen er wel een shaker bij. Framboos samples zijn er nog niet, pas over 2 weken weer.
Zow,
maar weer eens een bestelling geplaatst voor een voorraadje eiwitten
Letten jullie even op mijn vraag bij de opmerkingen?
referentienr: 193088

Even een vraagje over jullie EAA product (ben nog niet zo thuis in de losse aminozuren...).
Ik zie dat daar per dosering van 10gr dezelfde hoeveelheid BCAA in zit als wanneer je alleen maar BCAA zou nemen. Klopt het dan dat je met EAA eigenlijk alles-in-een hebt, of werkt BCAA los beter voor spierbehoud?
Alles netjes ontvangen, bedankt voor de samples en bidon!
Echt top!

Per 10 gram;wat is de juiste verhouding van jullie bcaa pure caps op site staat 2:1:1 maar hoeveel is dat in mg.
en ga veranderen van whey perfection naar 100% whey isolaat omdat er daar geen vet en koolhydraten in zitten maar dat is alleen bij naturel maar als ik smaak neem wat zit er dan wel in van vet en koolhydraten
bedankt

Ah, ik ben erg benieuwd naar het Pepto-Pro product van B&F!! Ziet er super uit, ik heb er al ééntje bestelt. Morgen meteen maar proberen!!
maar het gaat om de werking
Morgen in huis!!Hey B&F, ff een vraagje:
Mijn moeder volgt een low-carb dieet, en vroeg zich af of jullie ook proteïne poeder verkopen (gewoon naturel, om door gerechten heen te doen enzo).
Verkopen jullie een dergelijk product?![]()
.Je kan altijd even bellen op een opmerking plaatsen bij je bestelling, dan doen ze hun uiterste best om er nog een leuk pakketje van te maken! Als jouw voorkeursmaak er dan nog is, doen ze dat sowieso voor je erbij!Die protein perfection sample mix, kan er nog een voorkeur uitgeoefend worden qua smaakjes of is het een standaard pakket?