XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog recente ervaringen met de RESULT! creatine?

Bestelling goed ontvangen. Precies na 24 uur:p
Bedankt voor de extra sample van de whey, begin volgende week een pot whey bestellen. Heb na maandag(mn verjaardag:D) weer wat centjes :rolleyes:

graag gedaan:) Thanks!

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Ben ook erg benieuwd naar de eerste reacties op de pepto. :p. Volgende maandag mijn bestelling plaatsen. :D. Dan kan ik woensdag met mijn nieuwe stack beginnen. :p

Vergeet je verjaardag niet te vermelden, dan maak ik een mooi pakket!:)

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Hey B&F, ff een vraagje:

Mijn moeder volgt een low-carb dieet, en vroeg zich af of jullie ook proteïne poeder verkopen (gewoon naturel, om door gerechten heen te doen enzo).
Verkopen jullie een dergelijk product? :D

Ja, de Isolaat en Whey Perfection zijn er in Naturel.:)

graag gedaan:) Thanks!

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Vergeet je verjaardag niet te vermelden, dan maak ik een mooi pakket!:)

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Ja, de Isolaat en Whey Perfection zijn er in Naturel.:)
En wat is nou eigenlijk het verschil in de Whey Isolaat en de Whey Perfection? (Ik hou me er zelf niet zo mee bezig vandaar :P)

body en fitshop hebben julie al ooit is nagedacht om de smaken.
speculaas pindakaas tropical toettevoegen aan de whey perfection?.

Ja, tropical komt er nog niet. De speculaas misschien na de zomer. We zijn nu bezig met nieuwe smaken maar er nog niet 100% uit. Lemon Lime is denk ik de enige die zeker is. Lekker fris!:)

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

En wat is nou eigenlijk het verschil in de Whey Isolaat en de Whey Perfection? (Ik hou me er zelf niet zo mee bezig vandaar :P)

Whey Perfection is voornamelijk concentraat met ook isolaat en hydrolisaat. De ander puur Isolaat. Puur Isolaat bevat nog iets minder carbs en vet en iets meer eiwit, de smaak is wel minder en de prijs normaliter te hoog voor het kleine verschil. Alleen in de aanbieding is de Isolaat een betere koop. Normaliter zou ik het lekker bij de Whey Perfection houden.:)

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Iemand nog recente ervaringen met de RESULT! creatine?

De smaak is minder, qua resultaat echt serieus een topper!:)

Ja, tropical komt er nog niet. De speculaas misschien na de zomer. We zijn nu bezig met nieuwe smaken maar er nog niet 100% uit. Lemon Lime is denk ik de enige die zeker is. Lekker fris!:)

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Whey Perfection is voornamelijk concentraat met ook isolaat en hydrolisaat. De ander puur Isolaat. Puur Isolaat bevat nog iets minder carbs en vet en iets meer eiwit, de smaak is wel minder en de prijs normaliter te hoog voor het kleine verschil. Alleen in de aanbieding is de Isolaat een betere koop. Normaliter zou ik het lekker bij de Whey Perfection houden.:)

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Tnx! ;)

Lemon Lime kan lekker zijn maar speculaas dat is tog een topper!

Hebben jullie ook speciale maatlepetjes voor de whey?

De Lemon Lime lijkt me ook werkelijk super. :D. Altijd graag ook citroen ijs gegeten. :D. Jammie. :D

Heb mijn bestelling net binnen gehad :D
Vanavond eens Jack3D proberen, ben benieuwd :cool:

Lemon Lime kan lekker zijn maar speculaas dat is tog een topper!

Nog even geduld dus! ;)

Hebben jullie ook speciale maatlepetjes voor de whey?

Waar doel je precies op, er worden standaard maatschepjes geleverd bij whey en dergelijke producten.

De Lemon Lime lijkt me ook werkelijk super. :D. Altijd graag ook citroen ijs gegeten. :D. Jammie. :D

Insgelijks! :D

Heb mijn bestelling net binnen gehad :D
Vanavond eens Jack3D proberen, ben benieuwd :cool:

Top, ben benieuwd wat je ervan vindt, hou je ons even op de hoogte? :)

-Vincent

Inmiddels mijn collectie, vertelde mezelf eerst altijd dat ik nooit verder zou gaan dan Whey :p

2j4tv5x.jpg

Ben wel benieuwd hoe het smaakt om Dextrose + Result! met elkaar te mengen (staat op het potje van Dextrose dat dat kan), enkel Result! is niet te zuipen :P

Laatst bewerkt:
bestelling binnen :D

Mooie grote pot voor weinig geld :)

Thanks B&F, ook leuk dat ik 2 cadeautjes mocht uitkiezen :D

Mag je het na de training mixen met de Dextrose professional van B&F want de smaak valt vies tegen!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven