G
Gast 60484
body en fitshop hebben julie al ooit is nagedacht om de smaken.
speculaas pindakaas tropical toettevoegen aan de whey perfection?.
Doe je toch zelf een lepel erdoorheen? Extra kcals
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
body en fitshop hebben julie al ooit is nagedacht om de smaken.
Bestelling goed ontvangen. Precies na 24 uur
Bedankt voor de extra sample van de whey, begin volgende week een pot whey bestellen. Heb na maandag(mn verjaardag) weer wat centjes
![]()
Thanks!Ben ook erg benieuwd naar de eerste reacties op de pepto.. Volgende maandag mijn bestelling plaatsen.
. Dan kan ik woensdag met mijn nieuwe stack beginnen.
![]()

Hey B&F, ff een vraagje:
Mijn moeder volgt een low-carb dieet, en vroeg zich af of jullie ook proteïne poeder verkopen (gewoon naturel, om door gerechten heen te doen enzo).
Verkopen jullie een dergelijk product?![]()

okee vergeet die pindakaas maar die anderen 2 zijn wel lekker
Die protein perfection sample mix, kan er nog een voorkeur uitgeoefend worden qua smaakjes of is het een standaard pakket?

En wat is nou eigenlijk het verschil in de Whey Isolaat en de Whey Perfection? (Ik hou me er zelf niet zo mee bezig vandaargraag gedaanThanks!
---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------
Vergeet je verjaardag niet te vermelden, dan maak ik een mooi pakket!
---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------
Ja, de Isolaat en Whey Perfection zijn er in Naturel.![]()
)body en fitshop hebben julie al ooit is nagedacht om de smaken.

En wat is nou eigenlijk het verschil in de Whey Isolaat en de Whey Perfection? (Ik hou me er zelf niet zo mee bezig vandaar)

Iemand nog recente ervaringen met de RESULT! creatine?

Iemand nog recente ervaringen met de RESULT! creatine?
Tnx!Ja, tropical komt er nog niet. De speculaas misschien na de zomer. We zijn nu bezig met nieuwe smaken maar er nog niet 100% uit. Lemon Lime is denk ik de enige die zeker is. Lekker fris!
---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
Whey Perfection is voornamelijk concentraat met ook isolaat en hydrolisaat. De ander puur Isolaat. Puur Isolaat bevat nog iets minder carbs en vet en iets meer eiwit, de smaak is wel minder en de prijs normaliter te hoog voor het kleine verschil. Alleen in de aanbieding is de Isolaat een betere koop. Normaliter zou ik het lekker bij de Whey Perfection houden.
---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------
De smaak is minder, qua resultaat echt serieus een topper!![]()

Lemon Lime kan lekker zijn maar speculaas dat is tog een topper!Ja, tropical komt er nog niet. De speculaas misschien na de zomer. We zijn nu bezig met nieuwe smaken maar er nog niet 100% uit. Lemon Lime is denk ik de enige die zeker is. Lekker fris!
---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
Whey Perfection is voornamelijk concentraat met ook isolaat en hydrolisaat. De ander puur Isolaat. Puur Isolaat bevat nog iets minder carbs en vet en iets meer eiwit, de smaak is wel minder en de prijs normaliter te hoog voor het kleine verschil. Alleen in de aanbieding is de Isolaat een betere koop. Normaliter zou ik het lekker bij de Whey Perfection houden.
---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------
De smaak is minder, qua resultaat echt serieus een topper!![]()
Ja, tropical komt er nog niet. De speculaas misschien na de zomer. We zijn nu bezig met nieuwe smaken maar er nog niet 100% uit. Lemon Lime is denk ik de enige die zeker is. Lekker fris!![]()
. Altijd graag ook citroen ijs gegeten.
. Jammie. 
Lemon Lime kan lekker zijn maar speculaas dat is tog een topper!

Hebben jullie ook speciale maatlepetjes voor de whey?
De Lemon Lime lijkt me ook werkelijk super.. Altijd graag ook citroen ijs gegeten.
. Jammie.
![]()

Heb mijn bestelling net binnen gehad
Vanavond eens Jack3D proberen, ben benieuwd![]()

Waar doel je precies op, er worden standaard maatschepjes geleverd bij whey en dergelijke producten.
tjonge jonge,
even het forum doorzoeken of de zoekfunctie gebruiken te moeilijk tegenwoordig?
hier, binnen 5 sec gevonden;
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-result-body-and-fit-sports-nutrition-241270/