XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag je het na de training mixen met de Dextrose professional van B&F want de smaak valt vies tegen!?

Natuurlijk gaat dat. :D. Ik deed het met fruitsap. Dextrose na de training is trouwens zeer goed voor een insulinepiek. Dus kan je perfect doen. :D

Hey ik had afgelopen zaterdag Red Alert bestelt, nu ben ik gewend om 1-2 dagen te wachten. Maar als ik kijk naar de track-trace code staat er het volgende: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar, sinds 27 maart. Misschien een storing van TNT ;(

mijn referentienr was trouwens 191654

En voor de andere in dit topic. heeft iemand al ervaring met Red Alert
http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/red-x-lab/red-alert

bestelling geplaatst en verzonden, weet niet of je mijn 2 pm´s hebt gehad Leon(op tijd gelezen)
193271

Soms hebben ze wel eens niet direct tijd om te responsen , ze sturen altijd terug alleen kan het soms wat langer duren ! :D

Respect altijd voor die service , een bedrijf waarvoor ik respect voor heb..

Soms hebben ze wel eens niet direct tijd om te responsen , ze sturen altijd terug alleen kan het soms wat langer duren ! :D

Respect sowieso voor die topservice. Maar ik moest pmen van ilco voor de bestelling haha daarom:D

Pakketje gisteren (volgende dag na de bestelling) bij me ouders perfect gearriveerd en vandaag opgehaald.

Alles wat ik heb besteld zat er ook in.

Wederom, een klasse van een service! :1e:

Zoveel webwinkels/winkels gehad, maar een onvoorstelbare klantenvriendelijkheid als B&F ben ik nog nooit tegen gekomen.

Ook mijn respect daarvoor :thumb:

Weer een mooie bestelling gemaakt 193314 Maak er wat moois van :P

Bodyenfitshop for president LULZ.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

En voor degene die een goede preworkout zoeken , Mesomorph.. Is knalleennnn , telkens weer versteld van wat het doet

Ik ben verslaafd aan Whey Perfection :(
Ik drink er echt teveel :( :p

Inmiddels mijn collectie, vertelde mezelf eerst altijd dat ik nooit verder zou gaan dan Whey :p

2j4tv5x.jpg

Ben wel benieuwd hoe het smaakt om Dextrose + Result! met elkaar te mengen (staat op het potje van Dextrose dat dat kan), enkel Result! is niet te zuipen :P

:thumbs:

Dextrose laat Result zelfs nog beter opnemen. Prima dus.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

bestelling binnen :D

Mooie grote pot voor weinig geld :)

Thanks B&F, ook leuk dat ik 2 cadeautjes mocht uitkiezen :D

Altijd goed:) Jij bedankt voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Ow, dan is er bij mijn whey perfection geen lepeltje geleverd.

Zit in de pot:cool:

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Hey ik had afgelopen zaterdag Red Alert bestelt, nu ben ik gewend om 1-2 dagen te wachten. Maar als ik kijk naar de track-trace code staat er het volgende: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar, sinds 27 maart. Misschien een storing van TNT ;(

mijn referentienr was trouwens 191654

En voor de andere in dit topic. heeft iemand al ervaring met Red Alert
http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout/red-x-lab/red-alert

Vreemd die stond in de "op=op"en is nu uitverkocht. Kan de zending ook niet traceren zo....:rolleyes: Zal ik het bedrag terug boeken (dan even je banknummer doorgeven via PM of email) Je mag een vervangend product uitzoeken tot max 30 euro:)

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

bestelling geplaatst en verzonden, weet niet of je mijn 2 pm´s hebt gehad Leon(op tijd gelezen)
193271

Leon is al weg.. ik hoop dat het goed gegaan is. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Thanks!

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Pakketje gisteren (volgende dag na de bestelling) bij me ouders perfect gearriveerd en vandaag opgehaald.

Alles wat ik heb besteld zat er ook in.

Wederom, een klasse van een service! :1e:

Zoveel webwinkels/winkels gehad, maar een onvoorstelbare klantenvriendelijkheid als B&F ben ik nog nooit tegen gekomen.

Ook mijn respect daarvoor :thumb:

Echt leuk om te lezen! Dank je!!!:)

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Weer een mooie bestelling gemaakt 193314 Maak er wat moois van :P

Thanks!:)

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Ik ben verslaafd aan Whey Perfection :(
Ik drink er echt teveel :( :p

Haha, moet eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds elke dag naar m'n shakes uitkijk. Ik wissel wel veel smaken af maar dat kan ook hier op kantoor:D

Respect.. You give ? You get :D

Haha, moet eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds elke dag naar m'n shakes uitkijk. Ik wissel wel veel smaken af maar dat kan ook hier op kantoor:D

Haha dat moet inderdaad super zijn. :D. Alle smaken die er zijn afwisselen. :zuip:. Binnenkort toch ook eens het sample pack bestellen om alle smaken te testen. :D.

Even uit mijn hoofd weet ik al dat de Whey Perfection en Whey Isolaat dit heeft (de smaak neutraal). Die van whey perfection heb ik zelf hier staan. :D.

Dat de smaak neutraal is wil niet zeggen dat er geen smaak aanzit.. lijkt me wel belangrijk om te weten.

Bevat die smaakloze dan ook de zoetstof sucralose?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven