XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Result smaakt echt nasty haha. TMS went wel heel snel, na de eerste mindere ervaring, neem ik 't nu met 500+ ml water en dat is goed te drinken. :)

wederom geen bevestiging ofzo ontvangen of mijn order verzonden is?

vanmorgen besteld om 9 uur dus lijkt me al onderweg te zijn?

Vorige keren ook al niks aan bevestiging of track n trace gekregen... wel nagestuurd gekregen toen ik er een dag later om vroeg.

Gelukkig wel al die keren netjes binnen 2 dagen thuis gehad :)

ref nr: 193088

Zo, net weer een pot Whey Perfection besteld, gruwelijk lekker nl!
Wederom de choco, durf eigenlijk geen andere te bestellen (choco addict), toch wil ik ook eens de cappuccino proberen, kun je hiervan een sample mee zenden? (193391)

Ben ook benieuwd naar de pre wo power :)

Laatst bewerkt:
Top, ben benieuwd wat je ervan vindt, hou je ons even op de hoogte? :)

-Vincent

Helaas, had 1 scoop Jack3D genomen 30 min voor de training. Werd er iets meer gefocust van maar dat was ook echt alles. Geen energie rush o.i.d.
Zal morgen eens 2 scoops proberen, hopelijk werkt dat beter. :)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Result smaakt echt nasty haha. TMS went wel heel snel, na de eerste mindere ervaring, neem ik 't nu met 500+ ml water en dat is goed te drinken. :)

Vind ik ook haha. Heb het nu voor het eerst genomen samen met Dextrose, dan is het prima te doen! :)

Morgenaaf voor t eerst dextrose professional testen, kep t vooral gekocht voor te drinken tijdens mijn benentraining waarbij ik soms denk dat ik van me stokkie ga:D hopen dat t me helpt

Morgenaaf voor t eerst dextrose professional testen, kep t vooral gekocht voor te drinken tijdens mijn benentraining waarbij ik soms denk dat ik van me stokkie ga:D hopen dat t me helpt

goed idee, doe ik ook met perfect carbs, had ik beter vroeger gedaan, want kweet nog goed dat ik ooit over de bench press hing na de laatste set pivot squats xD

goed idee, doe ik ook met perfect carbs, had ik beter vroeger gedaan, want kweet nog goed dat ik ooit over de bench press hing na de laatste set pivot squats xD

idd, ik kreeg vorige keer vlekken voor mijn ogen, werd erg misselijk en bleek. Dat heb ik nu genoeg gehad haha, hopen dat t een beetje helpt. Dan Ben ik al tevreden met dit product:)

Weet niet of deze vraag al is voorgekomen, maar komt de muscle marinade nog terug? Ben nu bijna door me pot heen en zag dat hij niet meer op de site staat :D

Was dit een eenmalige actie dat jullie hem hadden?

:D

Ja ik ga in B&F komen wonen :D
Elke dag vanalles proberen :D

Het is inderdaad wel altijd feest op kantoor! Vooral als er weer nieuwe smaken binnen zijn! Jam jam!

wederom geen bevestiging ofzo ontvangen of mijn order verzonden is?

vanmorgen besteld om 9 uur dus lijkt me al onderweg te zijn?

Vorige keren ook al niks aan bevestiging of track n trace gekregen... wel nagestuurd gekregen toen ik er een dag later om vroeg.

Gelukkig wel al die keren netjes binnen 2 dagen thuis gehad :)

ref nr: 193088

Dat is raar. Heb je de ongewenste e-mail gechecked? Zal het morgen nog even nakijken voor je!

Zo, net weer een pot Whey Perfection besteld, gruwelijk lekker nl!
Wederom de choco, durf eigenlijk geen andere te bestellen (choco addict), toch wil ik ook eens de cappuccino proberen, kun je hiervan een sample mee zenden? (193391)

Ben ook benieuwd naar de pre wo power :)

Geef het door!

-Leon

Hebben jullie nieuwe shakers? :)

ik ga vandaag weer een groot bestelling doen.
maar ik koop net niet genoeg voor de vet percentage meter zouden julie de shake-
baker kunnen vervangen voor de vet percentage meter.?. als ik me bestelling plaats.

Laatst bewerkt:
ik ga vandaag weer een groot bestelling doen.
maar ik koop net niet genoeg voor de vet percentage meter zouden julie de shake-
baker kunnen vervangen voor de vet percentage meter.?. als ik me bestelling plaats.

Geen probleem, geef het maar even aan bij opmerkingen:) Je kunt mij voor de zekerheid ook even direct na bestellen inlichten.

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Ja, daar heb ik ook gekeken, maar ik weet ook zeker dat jullie geen ongewenste email zijn, heb jullie uiteraard als veilig en vertrouwd aangevinkt ;) :rolleyes:

In ieder geval vandaag in huis. Dank je:)

Binnen 12 uren status: verzonden!

Gaat snel.

Top!, mijn bestelling is weer binnen, thanks!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven