Bestelling binne, mercie!!!!!!!!!!! Maar mijn verrassing? :'(
Zat die er niet bij(?)

Geef mij het referentienummer even door als je wilt. Dan stuur ik alsnog iets leuks na.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling binne, mercie!!!!!!!!!!! Maar mijn verrassing? :'(

Is dat niet wat stom, heel nieuwe verzending doen voor een extratje
Anders bij mijn volgende bestelling ofzo? Je ziet maar :d (ref nr: 83591)

Hallo,
ik wou even zeggen dat ik heel tevreden ben over jullie! snel bezorgd en goed.
ik had alleen een vraag. ik heb laatst true mass bij jullie besteld maar ik vroeg me af of ik de shake thuis al kan maken met melk en na een paar uur kan opdrinken of moet ik hem gelijk na het maken binnen 20 min consumeren?
groeten!

Whooow! wat zie ik nou krijgen jullie Clearshot concentrate?
Wanneer kunnen we die ong verwachten?![]()

Nou heb ik op de laatste pot Myofusion na, eigenlijk altijd pure whey blend van jullie gebruikt. Maar nou wilde ik misschien voor de exclusive whey protein gaan. Ik vroeg mij alleen wat af mbt de "Exclusive Whey Proteine; een kwaliteitsmix mix van Whey Proteine Concentrate en Whey Proteine Isolate Ultra Low Temperature Cross Flow Micro & Ultra Filtered!"
Is dit een werkelijke MIX. Dus 50% om50% of iets degelijks.. Of een concentraat met een klein fluugje isolaat?
Bedankt voor de reactie. Inderdaad voor die prijs logisch en ik waardeer je eerlijkheid.Hoofdzakelijk concentraat (anders kan het ook niet voor die prijs), verder zit de besparing in het niet instantiseren. Micro/Ultra filtered is het productieproces.
Hebben jullie al iets of wat commentaar gehoord op die Xtreme Pump van Dymatize?
Ik ben nog op zoek naar een 2de & 3de product om te cyclen als pre work out
EDIT: Crack even buiten beschouwing gelaten want die doet niets bij me. En NOxplode heb ik al![]()
Hebben jullie al iets of wat commentaar gehoord op die Xtreme Pump van Dymatize?
Ik ben nog op zoek naar een 2de & 3de product om te cyclen als pre work out
EDIT: Crack even buiten beschouwing gelaten want die doet niets bij me. En NOxplode heb ik al![]()
met wat cafeine caps als pre-workoutIk vind purple wrath lekker trainen, als je het niet erg vind om te tintelen tijdens het trainen is die ook wel het proberen waardmet wat cafeine caps als pre-workout
Ik heb ook net een bestelling geplaatst (ref: 85011).
Ga je mij ook nog extra verrassen? Vergeet niet, het is bijna Sinterklaas![]()
In ieder geval morgen in huis!
Thanks for the tip
Lees trouwens ook leuke dingen over Dark Rage van MHP ... maar die verkopen jullie niet?

Net de Lipotropic Proteine binnengehad. Complimenten voor de gratis levering, maakt het een stuk leuker om nieuwe producten te proberen.
Alleen was wel de factory-seal niet helemaal goed dicht. (wel de plastic seal om de dop heen)
Kan geen kwaad toch?
Lost wel goed op zeg, 0 klonten met een simpel lepeltje.![]()

Mijn pot Pro90 is bijna op.
Ik ben alleen beetje de banaansmaak zat.
Komen er binnenkort nog nieuwe smaken aan? Aardbei bijv?
Wat zou anders een goed alternatief zijn voor een hoogwaardige eiwit voor die prijs![]()