AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaar die snelle service, TNT bus staat standaard in 't magazijn:p

(bron: Google maps/streetview)

Vandaag mijn nabestelling ontvangen, ben er heel erg blij mee. Echt een top maar dan ook een topservice van B&F. Echt Nr.1 op elk vlak :thumb:.

Ook een hele vette t-shirt, de xl past perfect. Lekker een trainingshirt erbij, heel wat reclame op de sportschool dus :D

Nogmaals bedankt voor de nabestelling (Ilco) :D

Vandaag een bestelling geplaatst onder ref: 194402 ik heb als kado gekozen voor een shake baker en een Protein Pefection Mix sample. Is het mogelijk om deze Protein sample in de smaak Berry Blast, cookie and cream en/of banaan te maken?

Ik wil deze smaken namelijk proberen zodat ik de juist smaak kan kiezen voor de volgende bestelling.

Alvast bedankt,

Gr,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn we altijd blij mee:) Iedereen verpl.icht het B&F shirt aan naar het werk:D

De Oats zijn er denk ik aankomende dinsdag/woensdag al weer!:)

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Top, had het zelf ingepakt:D

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Dank je, voor de bestelling:) Deze is reeds verwerkt. Een goodie omruilen is op zich geen probleem. Een pot Isolaat kunnen we helaas niet doen.
haha geen probleem julie zijn altijd top !.

Welke maat draag jij?
Want ik heb alleen XL liggen en dat is veels te groot voor mij..Kon geen kleinere bestellen dusja,heb ondertussen al 3 stuks ervan.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Gratis potje isolaat is niet zomaar voor iedereen;)
ik heb gewoon XL aan. Zit bij mij prima. misschien wat wijd bij armen
en +1

Igf2

He mensen,
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met igf2. Ben van plan deze te bestellen bij b&f. Graag reacties. Bedankt :)

Ik vind toch dat het wel aanzet om harder te trainen en meer te eten. :D. Zodat hij hopelijk ooit gaat passen. :D.

site van BodyenFitshop zei:
Kies nu bij elke bestelling vanaf 125,00 euro voor Gratis Fitness Gloves t.w.v. 12,90 euro!

Super idee :thumbs: En de gloves zijn echt van een op en top kwaliteit. :D.

Jammer van die gloves, had ik net van de week een order geplaatst waarmee ik daarvoor in aanmerking kwam....

mijn handschoentjes zijn na 6 jaar wel weer een keer aan vervanging toe...

Maar ja, volgende bestelling dat bedrag maar weer evenaren :D :D

Dacht net dat ik vroeger toen ik wielrennen deed ergens zo een maattabel gezien had voor handschoenen. Nog eens opzoeken. :p

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------
Edit: gevonden.

172xxk.gif

Deze afmeting is bij large voor heren een 20,5 - 22 cm.

Zal straks eens nameten als dit ongeveer klopt. :D.

Dacht net dat ik vroeger toen ik wielrennen deed ergens zo een maattabel gezien had voor handschoenen. Nog eens opzoeken. :p

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------
Edit: gevonden.

172xxk.gif

Deze afmeting is bij large voor heren een 20,5 - 22 cm.

Zal straks eens nameten als dit ongeveer klopt. :D.

Thx! :D Large dus :D
Wel nog een weekje wachten tot de B&F Fatburner binnen is :D

@B&F: Ik zou het wel leuk vinden als we samples kunnen bestellen van WP zoals je met Protein perfection doet :D

Thx! :D Large dus :D
Wel nog een weekje wachten tot de B&F Fatburner binnen is :D

@B&F: Ik zou het wel leuk vinden als we samples kunnen bestellen van WP zoals je met Protein perfection doet :D

Geloof dat ik gelezen had dat die binnen een weekje of 2 terug binnenkwamen. :D.

ik wou graag wat vragen

ik heb gister mijn eaa gekregen (magic eaa) en het zou extreem zuiver moeten wezen, alleen is dit het neit, als ik het shake, blijf ik een klont houden boven op het water

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven