Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha geen probleem julie zijn altijd top !.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn we altijd blij meeIedereen verpl.icht het B&F shirt aan naar het werk
De Oats zijn er denk ik aankomende dinsdag/woensdag al weer!
---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------
Top, had het zelf ingepakt
---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------
Dank je, voor de bestellingDeze is reeds verwerkt. Een goodie omruilen is op zich geen probleem. Een pot Isolaat kunnen we helaas niet doen.
ik heb gewoon XL aan. Zit bij mij prima. misschien wat wijd bij armenWelke maat draag jij?
Want ik heb alleen XL liggen en dat is veels te groot voor mij..Kon geen kleinere bestellen dusja,heb ondertussen al 3 stuks ervan.
---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------
Gratis potje isolaat is niet zomaar voor iedereen![]()
ik heb gewoon XL aan. Zit bij mij prima. misschien wat wijd bij armen
en +1

Geloof me haha, ik had t ook al tegen leon/ilco gezegd, mijn armen zijn 46cm en hij is nog steeds te wijd bij mij![]()

site van BodyenFitshop zei:Kies nu bij elke bestelling vanaf 125,00 euro voor Gratis Fitness Gloves t.w.v. 12,90 euro!
.Super ideeEn de gloves zijn echt van een op en top kwaliteit.
.

Ja ik heb nog altijd gloves nodig
Maar bestellen lijkt me moeilijk voor de maat![]()
.Voor mij is de maat L ideaal. Maar handschoenen zo bestellen is niet zo makkelijk maar doorgaans zal volgens mij de L wel goed passen..
Maar als dit dan niet past heb ik een probleem

.Dacht net dat ik vroeger toen ik wielrennen deed ergens zo een maattabel gezien had voor handschoenen. Nog eens opzoeken.
---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------
Edit: gevonden.
![]()
Deze afmeting is bij large voor heren een 20,5 - 22 cm.
Zal straks eens nameten als dit ongeveer klopt..
Large dus 

Thx!Large dus
Wel nog een weekje wachten tot de B&F Fatburner binnen is
@B&F: Ik zou het wel leuk vinden als we samples kunnen bestellen van WP zoals je met Protein perfection doet![]()
.Geloof dat ik gelezen had dat die binnen een weekje of 2 terug binnenkwamen..
Mooi