Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wou graag wat vragen

ik heb gister mijn eaa gekregen (magic eaa) en het zou extreem zuiver moeten wezen, alleen is dit het neit, als ik het shake, blijf ik een klont houden boven op het water

Hmm dat is raar :s. In hoeveel water doe je dit? Ik doe 10 gram in 400 ml water. Doe er zelfs nog een 70 gram WMS bij en krijg totaal geen klonten. Ik shake het zelfs in een bidon.

Komt er ook nog een samplepagina waarbij je de aanwezige samples kan meebestellen, vioral handig bij preworkouts?

Komt er ook nog een samplepagina waarbij je de aanwezige samples kan meebestellen, vioral handig bij preworkouts?

+1. :D. Die lijkt me echt zo fijn. :D. Kan je leuk je bestelling opwaarderen naar een rond bedrag en zo leer je veel nieuwe producten kennen. :D.

zeker een goed idee:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Thommie welke supps ga je nu nemen met je gewonnen wedstrijd? :D

vies topic dit man

Bij mijn bestelling heb ik een sample van Pre-Workout Power gehad alleen is dit zakje 1 dosering? of kan je hier 2x mee doen?

Bij mijn bestelling heb ik een sample van Pre-Workout Power gehad alleen is dit zakje 1 dosering? of kan je hier 2x mee doen?

Zakje is 1dosering. Maar als je niet gewoon bent met pr workouts kan je het in 2 keer gebruiken. Dus 30 gram = 1 dosering.

Me whey is bijna op iemand nog suggesties? banaan lijkt me wel lekker.

Berry blast, cookies en cream heb ik al geprobeert wil graag nieuwe smaken ontdekken :)

Aardbei!

Me whey is bijna op iemand nog suggesties? banaan lijkt me wel lekker.

Berry blast, cookies en cream heb ik al geprobeert wil graag nieuwe smaken ontdekken :)

Banaan is echt heel lekker. :D. Zowel de Whey Perfection als de Protein Perfection Mix. Chocolate vind ik persoonlijk ook erg lekker. :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven