AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Banaan is idd lekker, maar ben je na een week al beu tbh..

Zakje is 1dosering. Maar als je niet gewoon bent met pr workouts kan je het in 2 keer gebruiken. Dus 30 gram = 1 dosering.

Tot nu toe heeft nog geen 1 pre-workout bij mij gewerkt, dus ik neem wel het hele zakje. Ik weet dat 30 gram 1 dosering is, alleen ik zie nergens op die sample staan dat de inhoud 30gram is :p. Maar dan neem ik morgen bij de training het hele zakje :).

Tot nu toe heeft nog geen 1 pre-workout bij mij gewerkt, dus ik neem wel het hele zakje. Ik weet dat 30 gram 1 dosering is, alleen ik zie nergens op die sample staan dat de inhoud 30gram is :p. Maar dan neem ik morgen bij de training het hele zakje :).
Dan moet je Mesomorph eens proberen ;)

Me whey is bijna op iemand nog suggesties? banaan lijkt me wel lekker.

Berry blast, cookies en cream heb ik al geprobeert wil graag nieuwe smaken ontdekken :)

Vanille of banaan :)

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Die kost een beetje teveel(arme student), 45 euro voor 25 doseringen :eek:.

Ja dat heb ik er zelf ook niet voor over :p Damn zeg :p
Crack is enige PWO die hier goed werkt. Maar vind het helaas ook wat te duur.
Ik heb 2 scoops nodig. Dus reken maar eens uit ...

heeft iemand al de whey perfection capucinno geprobeert
zo ja hoe was die shake lekker smaak ?

kap eens met dat gespam man, t*fus e-fags

ik vraag iets normaals heeft iemand al de whey perfection capucinno geprobeert ?.
en hoe was de smaak waarom gelijk weer grappig proberen doen

hallo b&f,
krijgen julie nog de pam cooking spray binnen ?
want hij staat al een tijdje op uitverkocht :(.

Ik weet dat 30 gram 1 dosering is, alleen ik zie nergens op die sample staan dat de inhoud 30gram is :p. Maar dan neem ik morgen bij de training het hele zakje :).

Het is inderdaad ff zoeken, maar staat er wel op de achterkant;

samenstelling per dosering van 30 gram (=sachet)

daar wordt mee bedoeld dat het zakje (sachet) dus 30 gram is.

Had die Pre-WO power sample genomen om 12:00, goede training en cardio ging helemaal lekker! Sinds inname geen honger meer en klaar wakker :D

Goed product :thumbs:

Komt er ook nog een samplepagina waarbij je de aanwezige samples kan meebestellen, vioral handig bij preworkouts?

Een aparte pagina bedoel je ? Of bij de eind bestelling als goodie? :)

hallo b&f,
krijgen julie nog de pam cooking spray binnen ?
want hij staat al een tijdje op uitverkocht :(.

Ik zal het morgen even voor je navragen. :)

Had die Pre-WO power sample genomen om 12:00, goede training en cardio ging helemaal lekker! Sinds inname geen honger meer en klaar wakker :D

Goed product :thumbs:

Dank je!

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven