XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat Biobeast net hetzelfde idee heeft als mij. Dat het een extra pagina is met alle samples die jullie hebben en die los gekocht kunnen worden.

Dus bv whey perfection sample voor ... euro
PWP sample voor ... euro
Protein perfection sample voor ... euro

Dat zou erg handig zijn voor de pre-workout samples!
Of misschien bij je bestelling meerdere samples kunnen bestellen.. Waarvan er dan 1 een goodie is zoals altijd.

Een aparte pagina bedoel je ? Of bij de eind bestelling als goodie? :)

Ik zal het morgen even voor je navragen. :)

Dank je!

-Leon

Ik bedoel eigenlijk een aparte pagina, ik neem aan dat jullie soms samples binnenkrijgen en bij bijvoorbeeld preworkouts is dit handig. superpump en noxplode kun je al kopen, maar volgens dit principe zegmaar. Ik wil namelijk zoveel mogelijk preworkouts testen voor ik ze koop en ik wil er best wel voor betalen zolang t redelijk is haha:D samengevat: jullie verkopen de samples mede ipv ze gelijk bij de bestellingen binnen te gooien en dat ze dan op zijn:(

Het is een nice idee, maar zal wel veel werk met zich meebrengen:
- heel veel samples inkopen
- sommigen zullen de deur uitvliegen (zoals de whey-smaken), anderen zullen in overschot blijven
- sommige mensen zullen bijvoorbeeld dan 3 samples kopen. Iets opsturen onder de 10 euro lijkt me niet echt de moeite. Je zou dan een minimum prijs van bestelling moeten vastleggen. Bijvoorbeeld dat de totale bestelling ten minste 10 euro moet kosten ofzo.

Ik vind het wel een leuk idee. :)

Het is een nice idee, maar zal wel veel werk met zich meebrengen:
- heel veel samples inkopen
- sommigen zullen de deur uitvliegen (zoals de whey-smaken), anderen zullen in overschot blijven
- sommige mensen zullen bijvoorbeeld dan 3 samples kopen. Iets opsturen onder de 10 euro lijkt me niet echt de moeite. Je zou dan een minimum prijs van bestelling moeten vastleggen. Bijvoorbeeld dat de totale bestelling ten minste 10 euro moet kosten ofzo.

Ik vind het wel een leuk idee. :)

mwah, samples inkopen is moeilijk, maar ik weet natuurlijk niet hoe t in ze werk gaat bij B&F maar soms krijg je veel samples(ik denk als ze net binnen zijn) en soms alleen PWP ofzo. Als ze deze samples, die ze binnenkrijgen bij de pallets, nou beschikbaar stellen voor verkoop verdienen zij er ook nog wat aan ipv alles gelijk bij de bestellingen te doen.(bij de bestellingen kan altijd, maar ik bedoel dan bij grotere bestellingen of mensen die vaak en veel kopen, en bij de kleinere alleen de aangegeven goodies)
minimaal bedrag vind ik ook wel oke, minimaal 10-15 euro vind ik ook een goed bedrag ivm opsturen enzo ja.
al met al zou ik dat een zeer leuke toevoeging vinden waarbij B&F ook misschien ietsje meer euro's kan verdienen en wij meer kunnen testen als vaste klanten:)

Leuk idee mannen! Zal straks eens overleggen met Ilco! :thumbs: :):)

Walden Farms wordt niks vast helaas.

-Leon

He bf, even een vraag mbt de flinke B&F stack die in mijn huis aan het ophopen is :)

Ik heb:
Die vloeibare aminozuren
Whey perfection
Creatine
Wms
Preworkout (crack en noxplode cycle ze altijd 3 weken wel 6 weken niet)

Hoe moet ik dit met innamen doen met de training

Zat zelf te denken:

30 voor de training:
Wms en crea

10 min voor de training
Amino's

Tijdens:
Dextrose tabletje

Direct na:
Amino's

20-30 min na:
Wms, crea en whey perfection.

Is dit de beste manier?

Straks mijn bestelling plaatsen. :D. Erg benieuwd naar de peptopro. :D.

ook maar weer is gaan knallen,school bijna af dus meer vrije tijd:D Nice.

Al iemand die ervaringen heeft met de PeptoPro? :D.

is er geen 2270gr isolaat meer beschikbaar?

He bf, even een vraag mbt de flinke B&F stack die in mijn huis aan het ophopen is :)

Ik heb:
Die vloeibare aminozuren
Whey perfection
Creatine
Wms
Preworkout (crack en noxplode cycle ze altijd 3 weken wel 6 weken niet)

Hoe moet ik dit met innamen doen met de training

Zat zelf te denken:

30 voor de training:
Wms en crea

10 min voor de training
Amino's

Tijdens:
Dextrose tabletje

Direct na:
Amino's

20-30 min na:
Wms, crea en whey perfection.

Is dit de beste manier?

Ziet er goed uit!

ook maar weer is gaan knallen,school bijna af dus meer vrije tijd:D Nice.

Vet!

is er geen 2270gr isolaat meer beschikbaar?

Nee helaas

Die Pre-workout Power van jullie is wel een top product seg !

Heb nog nooit zo'n lekker pomp gehad

Ik zit elke dag te kijken wanneer die Power Pill nou eens eindelijk word verkocht, maar tot op heden nog steeds niet. Weten jullie wanneer die in de verkoop gaat?

Thnx

Waarom heeft B&F eigenlijk geen team met atleten??? Dan zou er vanuit B&F ook trainingsdagen georganiseerd kunnen gaan worden:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven