AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nette actie van de samples heren!

Atleten zijn duur, nu maar hopen dat ze over 3 jaar genoeg geld hebben, kan ik pro worden :)

b&f hoeft geen atleten, hun producten promoten genoeg lijkt me :D

Ik zit elke dag te kijken wanneer die Power Pill nou eens eindelijk word verkocht, maar tot op heden nog steeds niet. Weten jullie wanneer die in de verkoop gaat?

Thnx

Ik ben bang van nog wel 2 weken. We hebben nog behoorlijk veel waar we op zitten wachten inderdaad:rolleyes:

Ik vind het ook super dat er zoveel aandacht besteed wordt aan productontwikkeling. Als je ziet hoeveel nieuwe toppers er laatste tijd zijn bijgekomen bewijst zeer goed hoeveel B&F ermee bezig is. :thumbs:

Komt jullie PAM spray binnekort weer terug? Ik ben niet tevreden over de Frey cooking spray want ik zit hier me een bus die 3/4 vol is waar op geen enkele manier nog iets uitkomt..

b&f hoeft geen atleten, hun producten promoten genoeg lijkt me :D

Thanks, mooi compliment!!:cool:

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Komt jullie PAM spray binnekort weer terug? Ik ben niet tevreden over de Frey cooking spray want ik zit hier me een bus die 3/4 vol is waar op geen enkele manier nog iets uitkomt..

Ik snap ook niet wat er met de PAM aan de hand is. Komt gewoon niet binnen bij de importeur. We wachten al weken...:rolleyes:

body en fitshop.
ik heb vrijdag een bestelling geplaatst.
maar ik hoor hem normaal vandaag te ontvangen neem ik aan .
maar meestal ontvang ik hem rond 12uur en 1uur.
maar heb hem nog steeds niet gehad .
kan het zijn dat julie het vergeten zijn te versturen ?
ik denk zelf dat straks gaan aankloppen maar gewoon voor de zekerhijd even melden.
Referentie: 194294

Thanks, mooi compliment!!:cool:

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Ik snap ook niet wat er met de PAM aan de hand is. Komt gewoon niet binnen bij de importeur. We wachten al weken...:rolleyes:

Lekker is dat.. Zijn er geen andere alternatieven?

body en fitshop.
ik heb vrijdag een bestelling geplaatst.
maar ik hoor hem normaal vandaag te ontvangen neem ik aan .
maar meestal ontvang ik hem rond 12uur en 1uur.
maar heb hem nog steeds niet gehad .
kan het zijn dat julie het vergeten zijn te versturen ?
ik denk zelf dat straks gaan aankloppen maar gewoon voor de zekerhijd even melden.
Referentie: 194294

Ja, zouden ze vandaag moeten komen aanbieden. dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Lekker is dat.. Zijn er geen andere alternatieven?

Pff, zou het zo niet weten. De PAM moet terug.:rolleyes:

Ja, zouden ze vandaag moeten komen aanbieden. dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Pff, zou het zo niet weten. De PAM moet terug.:rolleyes:
ooh jij bedankt.
en jaa de pam moet zeker terug ! ???
en ik heb julie me adress gestuurd voor de nieuwe pre workout sample

Laatst bewerkt:
Ben beniewd hoe de Pre wo power (powder) gaat verschillen van de PWP-pil..
Zal de ervaringen hier wel lezen.

Heb net Pre-Workout Power geprobeerd(de sample). Ook van deze pre-workout voelde ik niks :( lijkt wel of ik immuun ben voor alle pre-workouts :mad:

Net weer een nieuwe bestelling geplaatst, dit keer zit er zelfs iets voor m'n moeder bij :P (vit B sup van haar was bijna op).

Ik ga vanaf vrijdag 10 dagen op vakantie. Ik kan daar nauwelijks eten en een pot whey kan ook niet mee.

Wat raden jullie aan? Een hoop repen en een hoop proteïne sachets kopen?
En welk product raad je me dan aan ? Kan ik namelijk zometeen ff een bestelling plaatsen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven