- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom heeft B&F eigenlijk geen team met atletenDan zou er vanuit B&F ook trainingsdagen georganiseerd kunnen gaan worden
![]()

Ik zit elke dag te kijken wanneer die Power Pill nou eens eindelijk word verkocht, maar tot op heden nog steeds niet. Weten jullie wanneer die in de verkoop gaat?
Thnx

ik vind het ook super dat er zoveel aandacht besteed wordt aan productontwikkeling. Als je ziet hoeveel nieuwe toppers er laatste tijd zijn bijgekomen bewijst zeer goed hoeveel b&f ermee bezig is.![]()

Atleten zijn duur, nu maar hopen dat ze over 3 jaar genoeg geld hebben, kan ik pro worden![]()

b&f hoeft geen atleten, hun producten promoten genoeg lijkt me![]()

Komt jullie PAM spray binnekort weer terug? Ik ben niet tevreden over de Frey cooking spray want ik zit hier me een bus die 3/4 vol is waar op geen enkele manier nog iets uitkomt..

Thanks, mooi compliment!!
---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
Ik snap ook niet wat er met de PAM aan de hand is. Komt gewoon niet binnen bij de importeur. We wachten al weken...![]()
body en fitshop.
ik heb vrijdag een bestelling geplaatst.
maar ik hoor hem normaal vandaag te ontvangen neem ik aan .
maar meestal ontvang ik hem rond 12uur en 1uur.
maar heb hem nog steeds niet gehad .
kan het zijn dat julie het vergeten zijn te versturen ?
ik denk zelf dat straks gaan aankloppen maar gewoon voor de zekerhijd even melden.
Referentie: 194294

ooh jij bedankt.Ja, zouden ze vandaag moeten komen aanbieden. dank je, voor de bestelling
---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------
Pff, zou het zo niet weten. De PAM moet terug.![]()

ooh jij bedankt.
en jaa de pam moet zeker terug !
en ik heb julie me adress gestuurd voor de nieuwe pre workout sample