Unit
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga vanaf vrijdag 10 dagen op vakantie. Ik kan daar nauwelijks eten en een pot whey kan ook niet mee.
Wat raden jullie aan? Een hoop repen en een hoop proteïne sachets kopen?
En welk product raad je me dan aan ? Kan ik namelijk zometeen ff een bestelling plaatsen![]()

waarom kan je geen pot whey mee ?Ik ga vanaf vrijdag 10 dagen op vakantie. Ik kan daar nauwelijks eten en een pot whey kan ook niet mee.
Wat raden jullie aan? Een hoop repen en een hoop proteïne sachets kopen?
En welk product raad je me dan aan ? Kan ik namelijk zometeen ff een bestelling plaatsen![]()
helaas nogsteeds niet mijn bestelling gekregen,
mischien kan het zijn dat ik verkeerde adress heb gegeven,
kunnen julie me pm'n me dat adress die ik julie heb gestuurd,
want kan hem effe niet vinden me bevesteging mail.

Lekker vakantie! Qua repen vind ik nu Wholly Oats Bars de beste keuze.
Sachets;
Protein Perfection mix biedt alle eiwitjes in 1 mooie blend. TR effect, kan dan ook geen kwaad![]()
wat is verschil tussen isolaat perfection en whey isolate?
hvl zal de isolaat perfection btw kosten

Net weer een nieuwe bestelling geplaatst, dit keer zit er zelfs iets voor m'n moeder bij(vit B sup van haar was bijna op).
ooh oke dan mijn foutJe hebt zaterdag 2 April bestelt. De bestelling wordt dan direct ingepakt en gaat vandaag in distributie bij TNT. Deze wordt dan morgen aangeboden bij je. Je hebt dus niet Vrijdag maar Zaterdag bestelt.![]()

dan doe je het tog ergerns anders in dan in een emmer ?Nou omdat zo een 2kg emmer niet in mijn bagage past![]()

Dag Ilco/Leon,
heb jullie een pm verstuurd ivm mijn nalevering (nog niet ontvangen.)
Groet,
Daniell.

Zag het. Heb het zelf ingepakt en per brief gezonden en de Maximize is nu op. Heb nu ook geen scoop liggen dus. Kun je het afwegen of afmeten met een andere scoop die je nog hebt liggen?![]()
Ilco,
is geen ramp.
Ik ga vanavond een kleine bestelling plaatsen (beta alanine.) Je mag daar anders enkele samples bijgooien. Met de scoop heb ik het probleem verholpen daar je me verhoudingen hebt doorgegeven.
Ik zal het op rubriek "opmerkingen" noteren bij mijn bestelling, alsook de NO 370 mag erbij, aub.
Daniell.

dan doe je het tog ergerns anders in dan in een emmer ?![]()
)nice kunnen we er wat van leren