Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
helaas nogsteeds niet mijn bestelling gekregen,
mischien kan het zijn dat ik verkeerde adress heb gegeven,
kunnen julie me pm'n me dat adress die ik julie heb gestuurd,
want kan hem effe niet vinden me bevesteging mail.

Ik ga vanaf vrijdag 10 dagen op vakantie. Ik kan daar nauwelijks eten en een pot whey kan ook niet mee.

Wat raden jullie aan? Een hoop repen en een hoop proteïne sachets kopen?
En welk product raad je me dan aan ? Kan ik namelijk zometeen ff een bestelling plaatsen ;)

Lekker vakantie! Qua repen vind ik nu Wholly Oats Bars de beste keuze.

Sachets;
Protein Perfection mix biedt alle eiwitjes in 1 mooie blend. TR effect, kan dan ook geen kwaad:D

Ik ga vanaf vrijdag 10 dagen op vakantie. Ik kan daar nauwelijks eten en een pot whey kan ook niet mee.

Wat raden jullie aan? Een hoop repen en een hoop proteïne sachets kopen?
En welk product raad je me dan aan ? Kan ik namelijk zometeen ff een bestelling plaatsen ;)
waarom kan je geen pot whey mee ?

wat is verschil tussen isolaat perfection en whey isolate?
hvl zal de isolaat perfection btw kosten

helaas nogsteeds niet mijn bestelling gekregen,
mischien kan het zijn dat ik verkeerde adress heb gegeven,
kunnen julie me pm'n me dat adress die ik julie heb gestuurd,
want kan hem effe niet vinden me bevesteging mail.

Je hebt zaterdag 2 April bestelt. De bestelling wordt dan direct ingepakt en gaat vandaag in distributie bij TNT. Deze wordt dan morgen aangeboden bij je. Je hebt dus niet Vrijdag maar Zaterdag bestelt.:D

wat is verschil tussen isolaat perfection en whey isolate?
hvl zal de isolaat perfection btw kosten

De Isolaat Perfection gaat denk ik 39,90 euro voor 2 KG kosten. Isolaat bevat het hoost mogelijke eiwitgehalte en het laagst mogelijke gehalte aan vet- en carbs. Aan de andere kant heb je met whey Perfection meer eiwit voor je geld. Normaliter heb je met de Whey Perfection een betere koop. Ben je streng op dieet enz.. dan de isolaat.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Thnx ga ik dan maar eens bestellen

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Net weer een nieuwe bestelling geplaatst, dit keer zit er zelfs iets voor m'n moeder bij :P (vit B sup van haar was bijna op).

Top! Dank je! Gaan we direct verweken voor je en morgen in huis.

Dag Ilco/Leon,

heb jullie een pm verstuurd ivm mijn nalevering (nog niet ontvangen.)

Groet,

Daniell.

Dag Ilco/Leon,

heb jullie een pm verstuurd ivm mijn nalevering (nog niet ontvangen.)

Groet,

Daniell.

Zag het. Heb het zelf ingepakt en per brief gezonden en de Maximize is nu op. Heb nu ook geen scoop liggen dus. Kun je het afwegen of afmeten met een andere scoop die je nog hebt liggen?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zag het. Heb het zelf ingepakt en per brief gezonden en de Maximize is nu op. Heb nu ook geen scoop liggen dus. Kun je het afwegen of afmeten met een andere scoop die je nog hebt liggen?:rolleyes:

Ilco,

is geen ramp.
Ik ga vanavond een kleine bestelling plaatsen (beta alanine.) Je mag daar anders enkele samples bijgooien. Met de scoop heb ik het probleem verholpen daar je me verhoudingen hebt doorgegeven.
Ik zal het op rubriek "opmerkingen" noteren bij mijn bestelling, alsook de NO 370 mag erbij, aub.

Daniell.

Ilco,

is geen ramp.
Ik ga vanavond een kleine bestelling plaatsen (beta alanine.) Je mag daar anders enkele samples bijgooien. Met de scoop heb ik het probleem verholpen daar je me verhoudingen hebt doorgegeven.
Ik zal het op rubriek "opmerkingen" noteren bij mijn bestelling, alsook de NO 370 mag erbij, aub.

Daniell.

Dank je voor je begrip! Zet het maar bij opmerkingen dan doen ze de sampling erbij:)

Is bestelling 194531 al verzonden?
Is mijn eerste bestelling bij jullie dus
Ik weet niet of ik bij jullie een
Bevestigingsmail met track& trace moet
Verwachten?
Met wat verzenden jullie eigenlijk naar
Belgie?

dan doe je het tog ergerns anders in dan in een emmer ?:P

Hahaha ja dat kan natuurlijk. Maar officiële en dichte zakjes zijn minder vaag aan de grens dan zelf gevulde poedersakjes ;)

Wow bestelling is zelfs al verzonden na 5 minuten (zitten jullie op postkantoor of zo :p )

vrijdag 18:04 besteld, dus zou het maandag verstuurd moeten worden toch? maar ik hier nog geen mail over gekregen.

194168

Als je tijd over hebt, zou je dan kunnen kijken of het al verzonden is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven