Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats een bestelling om 17:31

krijg om 17:38 een mail binnen: bestelling verzonden

goed bezig B&F :) :) :)

Iemand enig idee hoeveel % casseine er per 100 gram protein perfection zit?(ivm maken van protein fluff)

kwart voor 6 bestelling geplaatst en krijg kwartiertje later een bericht van dat de bestelling verzonden is netjes!!

Heb ook de peptopro besteld zie dat hij nu in 250 gram potjes komt?

wachten op me no 370 =]

Heb net Pre-Workout Power geprobeerd(de sample). Ook van deze pre-workout voelde ik niks :( lijkt wel of ik immuun ben voor alle pre-workouts :mad:

WTF?! Hoe is dat mogelijk gast...., ik ging als een raket man! (moeite met inslapen 12 uren later)

Mooi actief weer B&F! :D Hopelijk ben ik nog op tijd met de aanvraag voor een sample!:(

B&F
ik las net dat julie de white choco whey perfection samples smaak krijgen .
maar waneer is dit ongeveer dat julie de nieuwe smaken binnekrijgen.
en ook al is nagedacht over whey perfection peanut butter?
kan niet wachten tot de white choco en appeltaart , speculaas samples binnen zijn!

Laatst bewerkt:
B&F
kan niet wachten tot de white choco en appeltaart , speculaas samples binnen zijn!

Idem. Witte chocolade moet zalig zijn! :D
Hebbe jullie ze al geproefd Leon, Ilco?

dat is waar ! maar niks kan tegen de speculaas op
eigenlijk zijn ze alle 3 super lekker !.
kan zelf totaal niet wachten tot ze uit zijn !
gelijk een paar emmers in slaan :lick:.
en ja dat vraag ik me ook af ,

B&F

Wacht er ook op :D

Ilco,

raad eens...
Ben net thuis van mijn werk en vond een briefomslag met daarin het gevraagde
(en meer !)
Waarschijnlijk heeft het langer geduurd dan gewoonlijk omdat het via de post ging.
Maar dat is geweten. Dacht enkel niet dat het 2 weken zou duren.
Heb net de beta alanine besteld en ineens ook de creatine orotate bijgezwierd.

Denk dat deze combinatie voor bij duursporten (wielrennen) wel het gewenste effect zal hebben.
Het referentie nummer betreft 195245.

Indien je nieuwe smaken beschikbaar hebt van de whey perfection (peanut, speculoos, appel/kaneel) wil ik ze ook wel proberen. Ook chocolade lijkt me lekker.
Kwestie van mijn volgende smaak te kiezen.

OH NEE !!! Heb de sample NO 370 vergeten bij te vermelden.
Zou dat nog lukken?

Thanks voor de moeite,

Daniell.

kan nie slapen, noxi gehad :P

Plaats een bestelling om 17:31

krijg om 17:38 een mail binnen: bestelling verzonden

goed bezig B&F :) :) :)

Dank je, voor het compliment!:) En vanaf 18 April heb je zelf tot 22:00 uur 's avonds de bestelling de volgende dag al in huis. dat heeft zelfs Bol.com niet:D

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Een vraagje over het volgende product: http://www.bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg

200mg cafeïne is 200mg cafeïne toch? Neem aan dat dit product gewoon erg goedkoop is maar niet onder doet voor vergelijkbare producten met dezelfde dosering?

Correct, ook onze meest verkochte.

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Ilco,

raad eens...
Ben net thuis van mijn werk en vond een briefomslag met daarin het gevraagde
(en meer !)
Waarschijnlijk heeft het langer geduurd dan gewoonlijk omdat het via de post ging.
Maar dat is geweten. Dacht enkel niet dat het 2 weken zou duren.
Heb net de beta alanine besteld en ineens ook de creatine orotate bijgezwierd.

Denk dat deze combinatie voor bij duursporten (wielrennen) wel het gewenste effect zal hebben.
Het referentie nummer betreft 195245.

Indien je nieuwe smaken beschikbaar hebt van de whey perfection (peanut, speculoos, appel/kaneel) wil ik ze ook wel proberen. Ook chocolade lijkt me lekker.
Kwestie van mijn volgende smaak te kiezen.

OH NEE !!! Heb de sample NO 370 vergeten bij te vermelden.
Zou dat nog lukken?

Thanks voor de moeite,

Daniell.

Mooi! ik geef het direct door:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Ja, we krijgen weer nieuwe sampling. We vonden dat het nog iets beter moest:D daarna gaan we definitief beslissen. Dit duurt bij dit soort bedrijven (waar we bestellen) helaas wel even. Alles gaat op planning ect..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ja:D We vonden dat het nog ietsje beter kon. Vandaar dat we nieuwe sampling krijgen. Alleen de Lemon Lime vond ik perfect, die gaat er zeker komen. White Choco en Aardbei/Banaan Mix komen denk ik ook. Appeltaart misschien. De speculaas hebben we nog geen goede sampling van.

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Mooi actief weer B&F! :D Hopelijk ben ik nog op tijd met de aanvraag voor een sample!:(

Tuurlijk:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

WTF?! Hoe is dat mogelijk gast...., ik ging als een raket man! (moeite met inslapen 12 uren later)

Pre-Workout Power is voor de meeste een topproduct. Qua stimulanten niet te gek in dosering, netjes. qua opbouwende en pomp ingredienten 100% het beste product in de markt momenteel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

kwart voor 6 bestelling geplaatst en krijg kwartiertje later een bericht van dat de bestelling verzonden is netjes!!

Heb ook de peptopro besteld zie dat hij nu in 250 gram potjes komt?

Ja, iets kleiner op aanvraag van meerdere klanten:) Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Iemand enig idee hoeveel % casseine er per 100 gram protein perfection zit?(ivm maken van protein fluff)

Ja, Whey en Casein in gelijke delen, de andere ingredienten tussen de 4-5%. In verhouding veel Casein dus.:)

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

vrijdag 18:04 besteld, dus zou het maandag verstuurd moeten worden toch? maar ik hier nog geen mail over gekregen.

194168

Als je tijd over hebt, zou je dan kunnen kijken of het al verzonden is?

Ja, bestelling en mail (hotmail) is gewoon verzonden. Dank je, voor de bestelling:) Zou uiterlijk vadaag moeten komen dan. Hou mij maar even op de hoogte als je wil:cool:

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Nice Review Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Is bestelling 194531 al verzonden?
Is mijn eerste bestelling bij jullie dus
Ik weet niet of ik bij jullie een
Bevestigingsmail met track& trace moet
Verwachten?
Met wat verzenden jullie eigenlijk naar
Belgie?

Deze is bestelt met vooruitbetaling. we versturen dan direct zodra de betaling binnen is. Dit zal uiterlijk vandaag izjn, de zending heb je dan morgen. We versturen altijd met TNT.

B&F als enige idee wat in de volgende weekanbieding komt.

Gr

05.04.2011:
Chauffeur is onderweg

Nog eventjes wachten dus...:coffeepc:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven